آیا شکر در لرزش شناسی است؟


احتمالاً شما قبلاً می دانید که اگر می خواهید سالم و متناسب باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل مکمل با پر کردن برخی از کمبودهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با موادی که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک می کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

وقتی روزانه از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای قوی را برای مقابله با چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology طیف وسیعی از مواد مغذی شامل پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی را شامل می شود.

اما ممکن است با خود فکر کنید ، “خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما در مورد قند چطور؟ “

این س questionال بسیار خوبی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که قند برای سلامتی شما مفید نیست. بنابراین ، بله ، خوب است که مراقب میزان قند مصرفی خود در روز باشید.

این 411 در مورد قند و شاکولوژی است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و انواع پودرهای میوه فوق العاده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای بررسی ، 14 گرم شکر در یک موز متوسط ​​و 19 گرم شکر در یک سیب متوسط ​​وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده که حاوی قند نیشکر ارگانیک و شیرین کننده بدون کالری بر پایه گیاه -استویا ، استویا ، عصاره ای از برگهای گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، تنظیم کردیم.

که همه.

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان از طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را در قسمت “کربوهیدرات کل” روی برچسب “شکر” ذکر کنید – که شامل هر دو ترکیبات حاوی قند و قندهای موجود در سایر مواد گیاهی موجود در آن است. تولید – محصول.

مواد تشکیل دهنده بر پایه قند به اشکال مختلفی از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتری مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل شیرین کننده های بدون مواد مغذی ، که به معنی ترکیباتی است که طعم می دهند اما کالری کمی دارند یا کالری کمی دارند.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن چیزی افزودن شکر ، اما افزایش کالری است ، که همیشه بهترین روش نیست.

در حالی که شیرین کننده های فاقد مواد مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما تمایل به داشتن مواد مغذی و چالش های خاص خود را دارند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه هوشمند ، اغلب استفاده از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات محتوای قند

برای مشاهده محتوای قند در یک محصول ، به کادر اعلامیه تغذیه در پشت برچسب مراجعه کنید ، که برای فهرست بندی شکر موجود در محصول الزامی است.

در برخی از محصولات روی بسته بندی آن “بدون قند اضافه شده” نوشته شده است. اما این بدان معنا نیست که این محصول کاملاً بدون قند است. این بدان معناست که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. از سوی دیگر ، شکر در سایر مواد موجود است.

شکر را می توان با نام های مختلف نام برد ، بنابراین مهم است که راه های دیگر پنهان کردن قند در لیست مواد تشکیل دهنده را تشخیص دهیم:

  • آب میوه غلیظ
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • شربت ذرت جامد
  • دکسترین
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب های معمولی مواد غذایی ، برچسب ها به ترتیب حداقل تا حداقل ذکر شده اند.

خط پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای کاهش کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

C ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی تولید انرژی کمک می کند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید