آیا می توان توده عضلانی را در حالی که همزمان چربی را به سرعت از دست می دهید حفظ کرد؟ : تغذیه


من:

  • لاغر و چاق

  • مرد

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد حقوق شما

در طول یک سال 40 کیلوگرم چربی بیشتر از دست می دهید ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این فرآیند ماهیچه های زیادی را از دست می دهید.

به تازگی این برنامه را شروع کرده اید: حدود 1600 کیلو کالری و TDEE حدود 2500 بخورید ، روزانه 900 کمبود داشته باشید و از لحاظ تئوریک 1.8 پوند کاهش وزن در هفته داشته باشید. 165 گرم پروتئین در روز برای کمک به حفظ ماهیچه ها. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید می دانند ، اما من مدتی است که در این کسری هستم – همراه با روزه موقت – مشکلی نیست ، اکنون وارد تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا می شوم.

برای حفظ این رژیم و ورزش به مدت 2 ماه با امید به کاهش BF درصد در حالی که هنوز ماهیچه های خود را نسبتاً حفظ می کنم ، برنامه ریزی کنید. ببینید من این طرح را دنبال می کنم ، چرا این امکان وجود دارد؟ چقدر کاهش BF می توان انتظار داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید