این پادکست جنبه های فنی عضله سازی را پوشش می دهد. من بحث می کنم که مهمتر از آن بزرگتر و قوی تر است: هیپرتروفی یا هیپرپلازی؟

این کلمه به چه معناست؟

خوب ، هیپرتروفی زمانی است که سلول های عضلانی شما بزرگتر می شوند و هایپرپلازی زمانی است که تعداد سلول های ماهیچه ای افزایش می یابد.

دانشمندان مطمئن نیستند که آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد یا خیر ، اما “معتقدین” معتقدند که هیپرتروفی و ​​هایپرپلازی در رشد ماهیچه ها نقش دارند. بنابراین ، به گفته آنها ، شما باید برای تولید هر دوی این پدیده ها تمرین کنید تا در اسرع وقت عضله سازی کنید.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی شیوه تمرین شما را تغییر می دهد ، بنابراین این مبحث کاربردهای کاربردی دارد که در این پادکست برای شما خواهم گفت.

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً نظر کوتاهی در مورد iTunes بگذارید. بسیار مفید است!

مهر زمان:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – اجزای عضلانی چیست؟

4:56 – هایپرتروفی میوفیبریل چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضلانی چیست؟

5:37 – آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه باعث هیپرپلازی در حیوانات می شوید؟

9:26 – علم در مورد هایپرپلازی در انسان چه می گوید؟

16:56 – چگونه باعث هیپرتروفی می شویم؟

18:28 – چرا ورزش تقریبا باعث ایجاد هیپرتروفی نمی شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و ورزش چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هیپرپلازی می شود؟

ذکر شده در نمایش:

مربیگری تک نفره لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه خواننده

بدون رتبه بندی