ایده های سالم و ایده های میان وعده


تغذیه نوجوانان می تواند سخت باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و غذا برای نوجوانان و همچنین راهکارهایی برای تغذیه آنها وجود دارد.

نوجوان من اخیراً در آشپزخانه پرسه می زد ، در یخچال ، فریزر و درهای کمد را باز می کرد ، وقتی چیزی را بیان کرد که احساس گرسنگی نوجوان را به خانه آورد: “اتفاقی که افتاد گرسنه بودم ، بنابراین چیزی خوردم و احساس سیری کردم. سپس 10 دقیقه بعداً دوباره گرسنه می شوم و انگار چیزی نخورده ام و این برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان یک شوخی نیست. و تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذاهای مغذی (عمدتا) برطرف می کند.

شما همچنین ممکن است: بیش از 100 میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

نوجوانان به شدت به مواد مغذی نیاز دارند

بر اساس آخرین گزارش ، در بین همه کودکان ، کیفیت رژیم غذایی در بین کودکان 14 تا 18 سال پایین ترین است دستورالعمل های تغذیه ای برای آمریکایی هابه به این معنا که آنها در معرض عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا مواد مغذی مورد نیاز نوجوانان آمده است ، طبق گزارشات علمی– افزودن منابع غذایی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو غنی شده
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین ها B6 (دختران): لوبیا ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر مغذی است، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه چیا ، بادام ، ادامام ، بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت رژیم غذایی در بین نوجوانان کمتر متعادل است؟ اگرچه اشتهای آنها زیاد است ، اما چند مورد توطئه می کند که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها دشوار می کند:

  • آزادی بیشتر: آنها تصمیمات غذایی بیشتری به طور مستقل و با پول خود می گیرند – و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای همسالانشان نیز قرار می گیرد.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها به طور گسترده برای نوجوانان عرضه می شوند ، از جمله در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان آمادگی کمتری دارند و قادر به نشستن برای خوردن و خوردن میان وعده هستند. این به معنی غذای متحرک بیشتر است.

7 ایده برای نوجوانان شیرده

سال گذشته من قدم هایی برداشتم تا انتخاب غذاهای مغذی برای نوجوانان در خانه راحت تر و راحت تر باشد. من لقب گرفتم “عملیات: تغذیه نوجوانان گرسنهدر اینجا یک مرور کلی از ایده ها وجود دارد – امیدوارم آنها نیز بتوانند به شما کمک کنند!

1. ساندویچ صبحانه رایگان یا بوریتو

ساندویچ صبحانه

قسمت های بزرگی را برای قرار دادن در یخچال خود قرار دهید و برای صبحانه ، ناهار یا یک میان وعده ساده و خوش طعم گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ صبحانه آماده را مشاهده می کنید (این پست شامل دستورالعمل هایی برای گرم کردن آن نیز می باشد). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و یک مشت فلفل دلمه ای پخته شده پر شده است.

2. شیشه مخلوط تریل

شیشه را با ترکیبی از آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، پاستیل ، پاپ کورن یا هر چیزی که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها می توانند مقدار زیادی از مخلوط را هنگام اعتصاب غذا حذف کنند.

3. ناهار آماده شده

هنگام شام یک مکمل تهیه کنید و آن را به ظروف داغ تقسیم کنید و سرو کنید (من ظروف خود را در Costco می گیرم اما این ظرف ظروف شیشه ای شبیه به نظر می رسد) آیا به ایده ناهار سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ نگاهی بیاندازید 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. نوار خانگی + میان وعده

شکلات جو دوسر بدون لوبیا

یکشنبه گروهی ایجاد کنید تا نوجوان شما بتواند در طول هفته از آن استفاده کند. این دستور العمل ساده مورد تأیید کودک را بررسی کنید:

5. صفحات Me-Up-Up

گاهی اوقات فقط غذای فرزندم را با فرض گرسنه بودن (معمولاً او) تحویل می دهم. من سال گذشته وقتی بچه هایم در مدرسه به صورت آنلاین مشغول ساختند ، شروع به ساختن “Pick Me Up Plates” کردم. بشقاب ها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این در اصل یک میان وعده مغذی روی بشقاب است – با نامی سرگرم کننده.

6. بسته اسموتی

مواد لازم اسموتی در کیسه های قابل استفاده مجدد

با نصب کیف (زیپ تاپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های قابل استفاده مجدد مانند این) با همه چیز به جز مایعات. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن خالی کرده و شیر (لبنی یا غیر لبنی) و کمی ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست یخ زده برای قرار دادن در کیسه اسموتی خود (این یک سینی یخ کلاس غذایی است که من دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی را آسیاب کرده و داخل آن بریزید قالب های پاپ یخی به این شکل است یخ زدن.

7. رضایت غذای بسته بندی شده

در حالی که ممکن است شنیده باشید ، خرید غذا در بسته ها اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوان در خانه داشته باشد و غذای بسته بندی شده نگهداری نکند! (من دوست دارم اصطبل موجود در قفسه ها را در ظروفی بدون پیشخوان جمع آوری کنم تا بتوان آنها را به راحتی دید و برداشت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتو یخ زده
  • وافل منجمد
  • همبرگر و نانهای بدون گوشت (ما عاشق مورنینگ استار مزارع Chik Patties هستیم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • نوار (ما عاشق Perfect و Clif هستیم)
  • کراکر غلات کامل (ما عاشق ترشیکویت و واسا هستیم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن مسیر یا تهیه ماست پارفا)
  • گوشت گاو و بوقلمون
  • میوه خشک و منجمد
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما عاشق گندم خرد شده و Cheerios هستیم)
  • بلافاصله بلغور جو دوسر را بپیچید
  • یک بسته بادام زمینی و کره تک دانه
  • فنجان میوه (پیچیده در آب)
  • لوله های هوموس و گواکامول
  • آجیل بو داده
  • جعبه شیر دارای طعم ساده و پایدار است

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ارائه روشی برای پرداخت من با پیوند به Amazon.com و وب سایتهای وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید