برترین گرایش های غذایی TikTok ، رتبه بندی شده توسط متخصصان تغذیه


TikTok به منبعی نوظهور برای تحول و روندهای رو به رشد در هر منطقه از منطقه تبدیل شده است ، از مد و زیبایی گرفته تا موسیقی و رقص ، و بله ، غذا. برخی از گرایش های غذایی TikTok شما را متعجب خواهد کرد که چرا تا به حال به آنها فکر نکرده اید در حالی که دیگران می توانند شما را ناامید کنند. اما چقدر سالم است و باید تلاش کنید؟ ما از Gaby Vaca-Flores ، RDN ، CLE ، متخصص تغذیه و آموزش ثبت شده در HUM استفاده کردیم تا تغذیه را در برخی از گرایش های برتر غذا TikTik تجزیه کنیم. ببینید چگونه انباشته می شوند.

هک بسته بندی Tortilla

برای هک کردن بسته بندی یک تورتیلا ، یک قطعه واحد از مرکز ناز تا انتهای آن تهیه کنید. سپس ، نان تورتیلا را از نظر بصری به چهار قسمت تقسیم کنید. هر ربع را با مواد دیگر پر کنید ، و کمی جادوی اوریگامی انجام دهید تا یک ربع را در یک زمان تا کنید و سرخ کنید.

آیا زمانی که فکر می کردید قسادیله خود را به نصف تا کرده اید ، آن را یک چهارم کرده اید؟ ظاهراً تصور می شود که مزایایی وجود دارد که به شما کمک می کند ظرف خود را متعادل کنید.

واکا فلورس توضیح می دهد: “توصیه می کنم مطمئن شوید که یکی از چهارگوش ها حاوی نوعی سبزی مانند فلفل چیلی یا اسفناج باشد.” “ربع دیگر فرصت خوبی برای ترکیب پروتئین های بدون چربی مانند مرغ یا بوقلمون با چربی های سالم مانند آووکادو فراهم می کند.”

چه کسی کم دارد؟ او فکر می کند: “این دستور غذا نیاز به یک تورتیلا آرد بزرگ دارد که متاسفانه سالم تر از ذرت آن نیست.” Vaca-Flores توصیه می کند که به دنبال یک تورتیلا با فیبر بالا باشید ، اما به طور کلی می گوید که این هک می تواند یک وعده غذایی متعادل باشد.

“دانه های طبیعی”

اگر سالاد میوه تغییر نام دهد ، “دانه طبیعی” است. این روند شامل پر کردن کاسه غلات کلاسیک شما با میوه های مخلوط تازه ، آب نارگیل و یخ است. بیایید یک چیز را تمیز کنیم: دانه های جعبه همچنین حاوی مواد طبیعی هستند ، بنابراین نام این روند می تواند کمی گمراه کننده باشد.

واکا فلورس می گوید: “مواد تشکیل دهنده” دانه های طبیعی “مطمئناً سالم هستند. “با این حال ، این جایگزین یک کاسه غلات یا صبحانه متعادل نیست. من این را به عنوان وعده صبحانه توصیه نمی کنم زیرا پروتئین و چربی های سالم را از دست می دهد ، دو عنصر درشت مغذی که برای انرژی ضروری هستند و به شما در طول روز کمک می کند. او توصیه می کند: “اگر می خواهید روند او را امتحان کنید ، مطمئن شوید که همه صبحانه نیست.

لازم به ذکر است که اگر طرفدار غلات بزرگ هستید ، نباید غلات سنتی را در رژیم غذایی جایگزین کنید. Vaca-Flores توضیح می دهد که غلات با فیبر بالا می تواند یک انتخاب جامد باشد و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او می گوید که باید به یک چیز احتیاط کرد: “اگر به دنبال دانه های قند هستید ، به اندازه وعده های غذایی خود توجه کنید و برای افزایش فیبر ، موز یا برش های توت فرنگی اضافه کنید.”

پاستای فتا پخته شده

انگور یا گوجه فرنگی گیلاسی را با یک بلوک پنیر فتا ، کمی روغن زیتون و ادویه جات دلخواه بپزید ، سپس ماکارونی مورد علاقه خود را هم بزنید. خودشه. این روند غذایی TikTok از طرف Vaca-Flores مهر تأیید فوق العاده ای را دریافت کرد-و از شما متشکرم ، زیرا اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، از همین حالا فر خود را گرم کنید. آسان ، خوشمزه و سالم.

cookingwithayeh

پاستا فتا پخته قیمت مناسبی است !! با الهام از زیباfeelgoodfoodie من f #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

♬ طعم – Ikson

“اگر ما به مواد مناسب در پاستای فتا پخته توجه کنیم ، آنها به طرز شگفت انگیزی یک وعده غذایی متعادل می شوند. وعده های متعادل معمولاً حاوی غلات مانند ماکارونی ، میوه ها یا سبزیجات مانند گوجه فرنگی ، چربی های سالم مانند روغن زیتون و البته ، منابع پروتئینی مانند پنیر فتا. “

او توصیه می کند برای درمان بیشتر ، پنیر را سریع مصرف کنید و ماکارونی سبوس دار را به دلیل ارزش غذایی و فیبر و ریز مغذی های آن مانند سلنیوم و مس انتخاب کنید.

به راحتی اینها را برای اهداف تغذیه و ترجیحات خود شخصی کنید. من از ماکارونی بر پایه سیپ استفاده کرده و مرغ را برای پروتئین اضافی اضافه کرده ام. TikTokers و وبلاگ نویسان گیاهی همچنین فتا را جایگزین پنیر وگان یا توفو کرده اند ، و دیگران حتی ماکارونی را برای سپیا جایگزین کرده اند. طعم را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل تغییر دهید.

“پروفیف”

پورتمانتو ترکیبی نابغه از پروتئین با قهوه سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ برای نوشیدنی قوی است. اما چرا به این گیاه احتیاج دارید؟ واکا فلورس توضیح می دهد: “افرادی که احتمالاً صبحانه متعادل و حاوی پروتئین ندارند ، می توانند از افزودن پودر پروتئین به قهوه وی سود ببرند.” پروتئین در صبحانه می تواند سطح متعادل قند خون و انرژی طولانی مدت را افزایش دهد ، اما اگر در وعده صبحانه میل به پروتئین دارید ، فکر کنید که نیازی به مکمل ندارید.

Proffee دارای تغییرات زیادی در TikTok است که می تواند کیفیت تغذیه را تغییر داده یا از بین ببرد. برخی از کاربران نوشیدنی ها و شیک های پروتئینی پیش از بطری را تهیه می کنند که می تواند حاوی شکر ، شیرین کننده ها یا افزودنی های غیر ضروری باشد. کاربران شربت یا شیرین کننده های اضافی اضافه نمی کنند.

Vaca-Flores می گوید یافتن یک پودر پروتئین با کیفیت بالا که قند اضافی کمی دارد. یافتن یک مکمل پروتئینی که به طور طبیعی طعم خوبی دارد همچنین می تواند شما را از نیاز به افزودن شیرین کننده های اضافی نجات دهد. “

می خواهید یک روند را امتحان کنید؟ قدرت اصلی HUM Nutrition یک پودر پروتئین وانیل با پایه گیاهی است – ما طرفدار بزرگی هستیم! (ما حتی ماتچا لاته را امتحان کرده ایم.)

عسل منجمد

تماشای عسل منجمد ، که خواص ترد خود را از بطری خارج می کند ، از نظر بصری رضایت بخش است ، بنابراین ما از نظر زیبایی به این روند A + می دهیم. اما در مورد تغذیه؟ فرض کنید ما در مقیاس کشویی درجه بندی می کنیم.

اکثر TikTokers هنگام امتحان کردن این عسل مقدار زیادی عسل می خورند. به طرز فجیعی شکست خورد. واکا فلورس می گوید: “فراموش کردن این نکته که عسل سرشار از کالری و قند است ، حتی اگر طبیعی باشد ، آسان است.”

وی توضیح داد: “هنگامی که ما بیش از حد قند مصرف می کنیم ، این می تواند باعث افزایش سطح قند خون ما شود. بالاخره این جهش کاهش می یابد ، که می تواند انرژی کوتاه مدت و به دنبال آن احساس خستگی را احساس کند.” به علاوه ، خوردن زیاد عسل می تواند باعث ایجاد ناراحتی در دستگاه گوارش به شکل نفخ ، حالت تهوع و اسهال شود. “

اما در اعتدال ، شما می توانید عسل منجمد را امتحان کنید. واکا فلورس می گوید: در یک زمان بیش از یک قاشق (یا اندازه انگشت شست خود) نچسبید. حتی بهتر ، با پروتئین یا چربی های سالم سعی کنید از تغییرات چشمگیر در سطح قند خون جلوگیری کنید.

کای آپو

TikTokers سعی می کند بهتر بخوابد و در حال آماده کردن یک نوشیدنی جدید است: خیساندن برگ های کاهو در چنین آب داغ به خواب کمک می کند. اگرچه شواهدی وجود دارد که کاهو باعث ایجاد خواب در انسان می شود ، وکا فلورس می گوید کاهو رومی حاوی یک ماده مغذی به نام لاکتوکاریوم است که به عنوان “کاهو تریاک” نیز شناخته می شود ، که مزایای خواب و آرامش را نشان می دهد.

اگرچه تصور می شود که آب کاهو خاصیت جادویی ندارد ، اما واکا فلورس گفت که این نیز خطرناک نیست-فقط ابتدا کاهو را بشویید. (اگرچه افرادی که خون نازک می نوشند باید از آب کاهو اجتناب کنند زیرا می تواند با داروهای آن تداخل داشته باشد.)

اما بهتر؟ چراغها را کم کنید و مدت زمان صفحه را یک ساعت قبل از خواب محدود کنید تا به مغز شما پیام دهید زمان تولید ملاتونین ، هورمونی که چرخه خواب ما را کنترل می کند ، توصیه می کند.

پستو تخم مرغ

تصور می شود این یکی از ساده ترین راه ها برای خوش طعم کردن صبحانه شما باشد. از روش مورد علاقه خود برای تهیه تخم مرغ (بلوط ، آفتابی یا راحت تر) استفاده کنید و در کره یا روغن نپزید ، از پستو استفاده کنید. خودشه. البته می توانید بشقاب خود را با تهیه نان تست با مواد مختلف مانند آووکادو ، گوجه فرنگی یا پودر فلفل قرمز شخصی کنید.

Vaca-Flores این روند غذایی TikTik را تأیید می کند زیرا تخم مرغ یک پروتئین کامل است و کولین را در بین سایر ویتامین ها و مواد معدنی ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که از سس پستو با کیفیت بالا و چربی های غیر اشباع مانند روغن زیتون یا آفتابگردان استفاده می کنید. یا بهتر از آن ، سس پستو را به تنهایی روی زمین درست کنید ، “او فکر کرد.

طرفدار پستو نیستید؟ می توانید این تخم مرغ روغن فلفل را نیز امتحان کنید.

خط پایین

گرایش های غذایی TikTok می تواند یک کیسه مختلط باشد ، بنابراین به خاطر داشته باشید که وقتی می بینید که در وعده غذایی شما ظاهر می شود ، همه آنها توسط متخصص تغذیه بررسی نمی شود. اگر از این موضوع مطمئن نیستید ، بهتر است با یک متخصص تغذیه یا حتی پزشک خود مشورت کنید تا از عواقب احتمالی خطرناک جلوگیری کنید. شما فکر می کردید که برای تغییر نیازهای تغذیه ای خود ، روندی را تغییر می دهید یا از هر چیزی فراتر می روید.

دیدگاهتان را بنویسید