تلاش برای شروع اولین رژیم غذایی من در 32 سالگی ، به توصیه هایی نیاز دارم که از نظر درصد در جعبه (یا نکات دیگر واقعاً) باید مراقب آنها باشم: تغذیه


بنابراین من سعی می کردم وزن خود را کاهش دهم ، که دشوار خواهد بود زیرا تشخیص پزشکی و شیوه زندگی پنهان نبوده است (برگشتن به ورزش برای من دشوار شد که بتوانم به وزن کمک کنم).

من بسیاری از آنها شنیده ام “این رژیم غذایی یک رژیم غذایی عجیب و غریب است” یا “این رژیم از نظر پزشکی بی خطر نیست” که یادگیری اطلاعات متناقض برای اولین بار بسیار دشوار است. یک سایت می گوید گوشت قرمز مشکلی ندارد و این برای شما وحشتناک نیست و من نمی توانم بگویم واقعیت چیست یا شما نمی دانید؟

من سعی می کنم کمک کنم که آیا کنترل قسمت شروع شود یا خیر. آشپزی من تا ظروف فوق معمولی یا مایکروویو انجام می شود.

بنابراین برای شروع سعی می کنم با عدم سفارش زیاد غذاهای کم چرب را پیدا کنم که کالری کمی دارند اما سدیم بالایی دارند که سعی می کنم بخورم. موز یا سیب می گرفتم و سعی می کردم هنگام خوردن میان وعده هایی مانند ماست ، غذای بهتری بخورم و مدام نوشیدنی های گازدار از میز بردارم.

من می دانم که خوردن غذای بدون چربی در درازمدت ناسالم به نظر می رسد اما آیا گزینه های سریعی وجود دارد که بتواند به تغییر غذا خوردن برای خوردن کمتر روی زمین کمک کند؟

آیا نکته ای برای قسمت هایی از برچسب وجود دارد که بدترین آنها وجود دارد؟ روی چه چیزی باید کمتر غذا بخورم؟

واقعاً ایده ای برای کمک به انتقال وجود ندارد (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و کار نکرد). یا یک صفحه وب معتبر که می توانم به آن اعتماد کنم تا در شروع این لحظه کمک کند؟

دیدگاهتان را بنویسید