دانه پنیر بادام هندی دودی


از میان وعده بعدی خود با Vegan Smokey Cashew Queso Dip که قابل رقیق شدن است لذت ببرید!

بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در NS طرفداران تنقلات هستیم. ما همچنین معتقدیم که میان وعده های سالم شامل دستور العمل هایی است که نه تنها طعم خوبی دارد بلکه برخی از جعبه های تغذیه را نیز بررسی می کند. این بادام هندی خام و شیر بادام سبک ، این پروتئین را افزایش می دهد.

لزوماً به دنبال جایگزین لبنیات نیست. به خصوص هنگامی که از بافت سس پنیر بسیار خامه ای تقلید می کند. در خانه ما ، ما شخصاً گزینه های زیادی را در فروشگاه امتحان کرده ایم ، که بیشتر آنها با روغن و مواد نگهدارنده اضافه شده است.

با افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای ، مقدار زیادی ویتامین B دریافت می کنید ، در حالی که طعم کامل “پنیری” را اضافه می کنید. تغییر دهنده واقعی بازی از دستور تهیه سرآشپز و نویسنده Kenji López-Alt ناشی می شود که در آن از سیب زمینی برای بهبود بافت استفاده می کند. پس از پخته شدن ، جوهر طبیعی سیب زمینی بدون استفاده از شیر به این بافت صاف “پنیری” می دهد.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک انتخاب میان وعده مغذی است

هر زمان که برای خود یک میان وعده درست می کنید ، ما همیشه می گوییم که حداقل 2 عنصر از سیستم بنیادی پنج را شامل شود.

سیستم بنیادی پنج ما راهی آسان برای آگاهی از رژیم غذایی مغذی و متعادل است و از پنج عنصر تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدرات های نشاسته ای ، کربوهیدرات های غیر نشاسته ای ، چربی ها و عوامل طعم دهنده.

با انتخاب دو مورد از آنها همراه با عامل طعم ، همیشه یک میان وعده متعادل خواهید داشت که به شما انرژی مورد نیاز را می دهد و شما را تا وعده بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش دودی گیاهی بادام هندی ، آجیل بادام هندی است که منبع سالم چربی ها و پروتئین های گیاهی است و سیب زمینی که کربوهیدرات های نشاسته ای را تأمین می کند.

آجیل بادام زمینی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما مهم هستند.

این چاشنی بادام زمینی با طعم سبزیجات گزینه ای عالی برای میان وعده یا همراه با غذا است.

پنج عامل اصلی طعم چیست؟

اگر در انجمن NS و روش تغذیه آگاه تازه کار هستید ، سیستم Fundamental Five بخشی از روشی است که ما به شما می آموزیم که رژیم غذایی متعادل ایجاد کنید. این امر باعث می شود شما بتوانید غذای مورد نیاز بدن خود را در حالی که دارای انعطاف پذیری برای لذت بردن از غذاهایی که دوست دارید بدون استرس در مورد غذا ، تأمین کنید.

پنج پایه شامل پنج عنصر تغذیه ای شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتها و قندهای نشاسته ای و عوامل مزه (که طعم ، طعم و لذت را به غذای شما می رساند) است.

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق پنج سیستم بنیادی ما راهنمایی می کند تا غذاهای متعادلی ایجاد کنید که می توانید برای تهیه غذا یا طبخ تازه در این هفته استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید