در سال ۲۰۲۴ مرسدس بنز کلاس C تولید خواهد شد


مرسدس بر این باور است که فناوری جدید باتری به یک پیشرفت بزرگ کمک می کند. افزایش تراکم باعث می شود تا فضای بیشتری به دست آید و در عین حال وزن خودرو را پایین نگه دارد و از فضای داخلی حداکثر استفاده را ببرد. وعده عرضه نسخه الکتریکی کلاس C تا سال ۲۰۲۴ یکی از بزرگترین وعده ها است. وعده این شرکت با معرفی پلت فرم جدید معماری مدولار مرسدس بنز (MMA) برای خودروهای برقی سایز کوچک و متوسط ​​محقق خواهد شد.

اینستاگرام Camapress را دنبال کنید تا اخبار داغ خودرو و حمل و نقل را به سرعت دریافت کنید. از جانب پایان درج کنید.

مرسدس بنز قصد دارد در سال های آینده خط تولید خودروهای الکتریکی خود را به سرعت گسترش دهد. این شرکت اطلاعات زیادی در مورد مشخصات تولید مرسدس بنز کلاس C مدل EV در سال ۲۰۲۴ منتشر نکرده است. نسل جدید خودروهای الکتریکی از مرسدس بنز فعلی پیشی خواهد گرفت. آنها برای به حداکثر رساندن کارایی با باتری های قدرتمند، موتورهای با راندمان بالا، وزن سبک و بدنه های فوق العاده زیبا طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید:

کمپرس مرسدس بنز کلاس C

هدف اصلی پروژه EQXX

مدیریت این شرکت قبلاً اذعان کرده است که مرسدس بنز EQXX یک خودروی تولید مستقیم نیست، اما مفهوم، طراحی و قابلیت های آن به نشان دادن خط تولید آینده مرسدس بنز کمک می کند، زیرا بسیار شبیه به کلاس C است. .

بنابراین، فاز نهایی این مفهوم، در حالی که بزرگتر، سبک تر و سنتی تر است، به ماهیت اصلی خود وفادار خواهد ماند. هدف اصلی پروژه EQXX این بود که نشان دهد یک ماشین الکتریکی ساخته شده بر اساس این اصول چقدر می تواند با یک بار شارژ حرکت کند.

این نشان دهنده بهبود قابل توجهی نه تنها در خودروی الکتریکی EQS 453 بلکه در سایر خودروهای الکتریکی نیز می باشد.

موتور خودرو

یکی دیگر از اجزای کلیدی پلت فرم MMA، ادغام نسل بعدی موتورهای الکتریکی است که فضای روی شاسی را آزاد می کند، وزن را کاهش می دهد و راندمان را به طور چشمگیری افزایش می دهد. وزن کم کلاس C به یک موتور کم مصرف مجهز است، اما عملکردی قابل مقایسه با خودروهای برقی مرسدس بنز امروزی ارائه می دهد.

کارایی آیرودینامیک

مرسدس کلاس C الکتریکی احتمالاً انعطاف‌پذیرتر از خودروهای فعلی و بالاتر از مرسدس EQXX خواهد بود، زیرا راندمان آیرودینامیکی نقش کلیدی در رانندگی مایل‌های بیشتر با یک بار شارژ دارد.

سقف شیب دار بارزترین ویژگی این خودرو است و باعث افزایش راندمان آیرودینامیکی می شود. همچنین دارای سه صندلی در ردیف عقب و فضای ذخیره سازی فراوان است.

طراحی خودرو

مشخص نیست که آیا مرسدس بنز کلاس C EV 2024 جدید در همین مدل تولید خواهد شد یا خیر. رشد قابل توجه محبوبیت شاسی بلندها، مدل های قدیمی را تهدید می کند.

این مدل پیشنهادی می تواند به طور غیرمستقیم با یک مدل جدید از یک خودروی محبوب تر جایگزین شود. چنین پیشرفت هایی راه را برای خودروهای آینده هموار می کند تا کابین های وسیع تری داشته باشند.

باتری های حالت جامد در راه هستند

مرسدس بنز اعلام کرده است که چگالی انرژی باتری های نسل بعدی خود را تا ۵۰ درصد بهبود بخشیده است، اما در حال برداشتن گام های بعدی با توسعه فناوری باتری های حالت جامد است.

مرسدس بنز با سازنده باتری تایوانی Prologium همکاری کرده است تا نزدیک به ۸۰۰۰ باتری حالت جامد را به خودروسازان ارائه دهد.

این مشارکت علاوه بر تامین سخت‌افزار خودروهای صنعتی، منجر به آزمایش خودروهای باتری‌دار حالت جامد نیز می‌شود. در آینده ظرفیت این نوع باتری ها دو برابر باتری های لیتیوم یونی خواهد بود و مرسدس پیش بینی می کند که خودروهای الکتریکی مجهز به این باتری ها سبک تر، عریض تر و ارزان تر خواهند بود.

انتهای پیام/

بستگی دارد به: مرسدس بنز

برای دسترسی سریعتر: