رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

در حال حاضر ، چربی شکم در بسیاری از افراد وجود دارد. چربی دور شکم و باسن کاملاً طبیعی است و باعث بدن نمی شود ، اما اگر بیشتر مجاز باشد ، آسیب های زیادی را در بدن و خطر ایجاد می کند.

مقداری چربی زیر پوست است. چربی عمیق تر ، در قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها نیست و در بین چربی های زیر پوست پنهان است.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف اغلب چربی و شکم را شروع می کند و مشکلات ما را پیچیده می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روش لاغری سریع شکم بدون ورزش یا با ورزش یا با قرص های مضر شیمیایی ، باید دلایل چاقی شکمی را بدانیم و از چاقی جلوگیری کنیم ، زیرا در هر صورت ، پیشگیری بهتر از دارو است.

رژیم لاغری شکم

البته غذای رژیم غذایی کاهش وزن شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم نمی کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن این است که از همه موادی که مفید هستند استفاده کنید و غذاهای فرآوری شده که مضر و کم مصرف هستند را جایگزین غذاهای مصرفی کنید.

در ادامه غذاهای لاغری شکم را معرفی و بررسی می کنیم

نوعی چربی

  • تری گلیسیریدها در خون در گردش هستند.
  • چربی زیر پوستی که زیر پوست است چنین نامی دارد.
  • چربی احشایی ، چربی شکمی و خطرناک است و این چربی در زیر عضلات شکم قرار دارد.

باعث چاقی شکمی می شود

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد که به شرح زیر است:

  • دود
  • خیلی دیر شده است
  • از غذاهایی استفاده کنید که چربی بالایی دارند
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدنی های گازدار بخورید
  • مقدارزیادی غذا
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاقی اهمیت نمی دهند و زیبایی آن را می بینند و با خود می گویند من به آنچه می خواهم اهمیت می دهم و مردم به من احترام نمی گذارند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی بهتر است تا زمانی که به بدن آسیب نرساند ، در غیر این صورت آسیب های زیادی به همراه خواهد داشت. چرا فقط وزن کم کنید و وزن نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود زیرا چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و عدم انجام رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و رعایت اصول عملی سوق می دهد.

جنسیت نیز عامل مهمی در چین خوردگی شکم است زیرا در مردان بیشتر از زنان چربی احشایی در شکم و پهلوها جذب می شود.

برای داشتن شکم باریک ورزش کنید

چندین نوع تمرین برای از بین بردن چربی شکم وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات هر روز و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم ، آنها را اجرا کنید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوه نوردی به چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که بسیاری از افراد مشغول وقت برای ورزش ندارند ، ما چند تمرین ساده را برای آموزش روی زمین برای کاهش وزن به شما آموزش می دهیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. هر روز 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را افزایش می دهد ، در نهایت به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت. با گذشت زمان شکم کوچکتر می شود.

با همان تردمیل راه رفتن ، شکم را آرام کنید و به اندازه کافی برای تردمیل 20 تا 30 دقیقه در روز قدم بزنید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین باید در برنامه خود مسیری را وارد کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید در اسرع وقت عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

سبز است

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی رخ می دهد.

رنگ سبز آن سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز موادی به نام کاتچین هستند که با از بین بردن سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کنند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. اکنون ما با مواد مغذی سروکار داریم که همه چیز را می خورند ، شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم برای ارتقاء متابولیسم برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن بدن کافی است.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، اگرچه می توانید وعده غذایی را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

شکم و پهلوها را با زنجبیل هم بزنید

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای لاغری شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، می توانید زنجبیل را با استفاده از چای ، آب لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز تقویت کند. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد. گرفتش.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به آب بدن کمک می کند و معده شما را متورم می کند ، بنابراین از نمک خودداری کنید و در غذای خود نمک زیاد بخورید.

غذای تند را بریزید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که در آن مردم گرسنه نمی مانند. اگر از رژیم غذایی استفاده کرده اید که در آن مدت طولانی گرسنه بوده اید ، بدن شما فکر می کرد زمان آن رسیده است که گرسنگی بکشید تا کالری ذخیره کرده و سوزانده نشود و باعث چاقی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های سوزاندن چربی ، گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود که روز خود را با سرکه سیب برای هضم حتی در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک خوب صفرا است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به شما در رسیدن به معده متوسط ​​کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب و آب گرم را با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین (ترکیبی که تولید چربی را متوقف می کند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث آزاد شدن هورمون هایی در بدن می شود که تعادل بدن و عادات غذایی را مختل کرده و میل به خوردن غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این مواد به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی در شکم به دلیل عدم هضم مناسب غذا می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به طور خاص به پردازش و حذف چربی در معده کمک می کنند.

گودوسر

خوردن غلات کامل برای صبحانه به شما انرژی می دهد تا ناهار و شما نمی خواهید یک غذای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد دارای خواص گرم است و باعث چربی سوزی در شکم می شود و باعث کاهش وزن می شودبه

دانه سیاه

سیاه دانه ها برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و لاغری خواص زیادی دارند ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن بدن دارد و با یک وعده غذایی مضر جایگزین می شود.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و بهبود جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

لوبیا

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که هر نوع غذایی برای کاهش وزن شکم نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی های ضروری نیاز دارد.

آجیل ها دارای چربی های خوب و مفید هستند و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر کدام از آجیل ها می توانند روند لاغری شکم و گردن را تقویت کنند.

دارچین

دارچین دارای خواص گرم است و برای همراهی با افراد سردسیر مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

همیشه برای کاهش وزن آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین روزانه 8 لیوان آب بنوشید و قبل از غذا حتما آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. بسوزانید و وزن کم کنید.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما طعم کامل دارد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی باعث سوزاندن کالری می شود. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا بتواند با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود ، بنابراین مواد زائد را از بدن دفع می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از کار حذف مواد زائد راحت شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

چرا

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم کیلو چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

موضوع لاغری شکم

این روزها ، ما تبلیغات زیادی در مورد برخی از دستگاه های لاغری و حتی جراحی هایی می بینیم که به مردم وعده می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش می دهند ، اما این م effectiveثر نیست.

لاغری شکم با ابزار و ژل های لاغری

اول ، باید ذکر کنیم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوص متصل به شکم و سوزاندن آب و بدن با حرارت زیاد تا حدی امکان پذیر است و با آن تغذیه مناسب و تحرک زیاد مورد نیاز است.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز همینطور است.

عمل جراحی

جراحی لاغری بیشتر برای افرادی که اضافه وزن و چاقی دارند.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روش های دیگر جواب نداد ، به جراحی مراجعه کنید.

تصور می شود این جراحی سریعترین راه برای کاهش وزن شکم است ، اما عواقب و آسیب و خطر نیز باید در نظر گرفته شود.

عملیات لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و غذای بسیار کمی وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی ها چربی را مستقیماً از بدن خارج نمی کنند.

انواع عملیات لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه شکم (قابل تنظیم)

مکیدن مکیدن

جیب های معده

دیدگاهتان را بنویسید