رژیم لاغری کانادایی 15 روز + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت منجر به کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، مهم است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند پیاده روی با شدت متوسط ​​به مدت 30 دقیقه ، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری کانادایی به مدت 15 روز

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن ، می تواند تأثیر بسزایی در رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. ایناهاش رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان کردیم که می تواند وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با سنگ قند بنوشید. مراقب باشید در این رژیم غذایی نیاز به صبحانه دارید.

برای ناهار ، توصیه می شود کمی اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام از مقدار زیادی کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام بخوابید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف معده شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار توصیه شده ، 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 تکه سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و بورانی کدو برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

در طول ناهار ، ابتدا کاهو بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذاهای خوش طعم بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در طول صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز نان تست اضافه کنید.

در هنگام ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از چند ثانیه ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا بورانی اسفناج بخورید. برای شام صبح زود توصیه می شود و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته شده با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود از غذاهای سرخ شده در این غذاها خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس فقط بورانی کدو بخورید.

روز ششم

این صبحانه را همانند روز سوم رژیم لاغری تهیه کرده و میل کنید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همانند شب قبل (روز پنجم) شام را آماده کرده و میل کنید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با سنگ قند و یک تکه نان تست بنوشید.

در وعده ناهار به ترتیب از کاهو ، یک تکه سوسیس و بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – صبحانه می تواند روز شما را تنها کند.

در روز سوم ناهار مشابهی بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذا ، می توانید از تعداد زیادی میوه استفاده کنید.

روز نهم

کافی است برای صبحانه یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، یک سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه به آرامی میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در طول صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز نان تست اضافه کنید.

در هنگام ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از چند ثانیه ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج بخورید.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، یک مشت هویج پخته شده رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

در هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته شده با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در پایان کدو بورانی مطلوب است.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته شده میل کنید.

برای شام ، از قبل آماده کنید و شام بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز به عنوان رژیم نگهدارنده سازماندهی شده است. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن ، تنها 2 کیلوگرم غذا می خورید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی مجدد انجام دهید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است صبحانه یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل بنوشید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – صبحانه می تواند روز شما را تنها کند.

ناهار اول ، سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از شام به مدت 2 ساعت ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید