سوالات تغذیه غلات خیس شده و رشد یافته و تغذیه آرد: تغذیه


سرم با اطلاعات متناقض گیر کرده بود ، بنابراین بیان همه اینها در کلمات کمی سخت بود.

من آموخته ام که مزیت اصلی خیساندن / کاشت دانه ها کاهش مواد مغذی (فیتات) است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) متصل می شوند که از جذب مناسب بدن جلوگیری می کند. به به

با این حال ، شخصی به من گفت که این مورد نگران کننده نیست ، زیرا با گذشت زمان باکتری های روده با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قدیمی در نهایت ناپدید می شود. او همچنین اشاره می کند که از آنجا که غذاهای غنی از فیتات دارای فیبر هستند که رشد باکتری های خوب روده را تشویق می کند ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهند و خوردن غذاهای غنی از آهن با ویتامین C (شیوه ای که او می گوید داشتن رژیم غذایی متنوع) چیزی است که باعث جذب کلی مواد مغذی می شود. به وی در پایان با ذکر این نکته که رژیم غذایی غنی از فیتات جذب مواد مغذی را تشویق می کند ، اما به این ادعا استناد نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی آرد در 3 روز اکسید می شوند. (دوباره ، بدون منبع) اگر چنین است ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در خمیر ورز داده شود و برای یخ زدن بماند ، چه اتفاقی برای محتوای مواد مغذی می افتد؟

خسته کننده است ، کدام یک درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید