غذاهای بد برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمرات سیب زمینی بالاتر از شاخص سیری است. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس طولانی تری داشته باشید. اما پخته شده ، با یک غذای سالم مانند کلم بروکلی کبابی ، یک گزینه خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

تحقیقات بر روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون شما را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) مصرف می کنند نشان می دهد که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانستند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی گندم کامل را بیشتر بریزید. هرچه بیشتر ماکارونی بخورید ، قند خون شما افزایش می یابد.

جعبه

جعبه
جعبه

آجیل می تواند مقدار زیادی چربی و کالری داشته باشد ، اما برای کاهش وزن نباید تسلیم شوید. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد زنانی که وعده غذایی بادام زمینی را دو بار یا بیشتر در هفته می خورند ، تقریباً 25 less کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از بادام زمینی پرهیز می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن چربی شیر کم کلسیم در رژیم غذایی کم چرب شما واقعاً می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در حقیقت ، محققان فکر می کنند که کافئین موجود در قهوه می تواند گرسنگی شما را کمتر کرده و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن اضافه کنید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات مانند برنج قهوه ای می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و با وجود اینکه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای
رنگ قهوه ای

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و تحقیقات نشان می دهد که در کنترل احساس گرسنگی به انسولین در بدن کمک می کند. این باعث می شود یک غذای ایده آل برای یک اسموتی سالم غذا خوردن باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و گرسنگی شما را سریعتر برطرف می کند ، بنابراین احتمال کمتری دارد که آن را بخورید ، زیرا کمتر با روغن و نمک تهیه می شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن تمام شیر بنوشید؟ شاید عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان اینطور فکر کردند. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم آن چیست ، اما می تواند به این دلیل باشد که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و از خوردن زیاد در جاهای دیگر جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید