چرا قند رومیزی به اندازه قندی که قبل از ورزش با سرعت بیشتری جذب می شود خوب نیست؟ : تغذیه


اگر شکر سفید / قند رومی سریعتر از انرژی موجود به عنوان گلوکز است ، چرا از نظر تولید انرژی بهتر از گلوکز حاصل از میوه کامل یا کربوهیدراتهای متوسط ​​(که به نظر می رسد توصیه شده ترین ماده است) نیست؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من توصیه نمی کنم که 50 گرم شکر دومینو را قبل از جلسه بلند کردن در گلوی خود بمالید ، اما فقط به این دلیل که “شهود” من به من می گوید. با این وجود ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که من می دانم) ، من نمی دانم که چرا این ایده بدی است ، مثلاً اگر قصد انجام پاورلیفتینگ یا فعالیت سریع سوزاندن انرژی را دارید وقتی قند شروع به افزایش می کند. نکته این است که موج قطعاً همه چیز را تعیین می کند (س followال بعدی را که می خواهم بپرسم).

من یک پاسخ را اغلب به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن بودم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و می دانم که تغذیه در ساختن ماهیچه مهم است ، اما چرا این امر به تولید انرژی مربوط می شود؟

گمانه زنی نیز پذیرفته شده است. لطفاً توضیح دهید که در آن زمان حدس زده بودید.

دیدگاهتان را بنویسید