کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: تغذیه


من برخی از متخصصان پزشکی ، مانند دکتر را دیده ام. جیسون فانگ ، خاطرنشان کرد که چربی سوزی تنها زمانی رخ می دهد که ذخایر گلیکوژن در ماهیچه ها عمدتا تخلیه شده و سطح انسولین بسیار پایین باشد ، مانند بعد از ناشتا.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب از رژیم کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه داری متناوب انجام نمی دهند (برعکس -آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). من فکر می کنم سطح گلیکوژن عضلانی آنها بالا و سطح انسولین آنها در حد متوسط ​​باقی می ماند.

با این حال ، این افراد هنوز می توانند چربی خود را از دست بدهند ، به شرطی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود بخورند ، به ورزش خود ادامه دهند و کمبود کالری را حفظ کنند.

به نظر می رسد این امر با این توصیه که روزه داری و / یا کربوهیدرات کم تنها راه چربی سوزی است ، در تناقض است. بنابراین س myال من از redditor این است که چه چیزی واقعاً هنگام سوزاندن چربی در مقابل زمانی که گلیکوژن عضله برای انرژی سوزانده می شود ، کنترل می کند. من شک ندارم که داشتن سطح پایین انسولین به تغییر تعادل در چربی سوزی بیشتر کمک می کند ، اما واضح است که بسیاری از افراد حتی در رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا موفق به کاهش چربی می شوند. پس چه چیزی می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید