گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای سخت باشد – خوشمزه و سالم ، اما همچنین دارای کالری متراکم است. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد تغذیه گردو ، مزایای احتمالی آن و نحوه استفاده از آن در برنامه تغذیه سالم خود بدانید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه آشپزی Beachbody می گوید: “گردو دارای کالری متراکم است.” “بنابراین شما نمی خواهید بیش از حد غذا بخورید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند.”

وو توصیه می کند که اگر طعم آن را دوست ندارید آن را به اسموتی اضافه کنید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – یا آن را به صورت خام و بدون نمک خریداری کنید و ادویه دلخواه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم است.

در اینجا اطلاعات تغذیه گردو آمده است.

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 قسمت

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات ها 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توانید با این آجیل های غنی از کالری افراط کنید ، اما افزودن روزانه آنها به رژیم غذایی به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو می گوید ، خوردن گردو هر روز به اهداف رژیم غذایی شما و سایر منابع چربی موجود در طول روز بستگی دارد.

وی گفت: “به طور کلی ، بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری نخورید.” “به خاطر داشته باشید که اگر میزان سدیم خود را روزانه آزمایش کنید ، بدون نمک بهترین راه حل است ، زیرا نسخه شور نیز در مصرف کلی سدیم شما نقش دارد.”

سعی کنید مقداری گردو به یک غذای کم چرب مانند این سالاد Graine Romaine و Walnut اضافه کنید.

1. گردو حاوی چربی های خوب و اسیدهای چرب امگا 3 است

زنان غذای مدیترانه ای می خورند

گردو اگرچه چربی بالایی دارد ، اما سرشار از نوعی چربی است – دو برابر اسیدهای چرب اشباع نشده.

طبق مطالعه ای که در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، رژیم غذایی با گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” را کاهش دهد ، که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، یک اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. گردو حاوی ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان ها است

بر اساس یک مطالعه در سال 2020 ، گردو حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید گردو اغلب غذاهای مغزی نامیده می شود زیرا نشان داده شده است که به طور بالقوه مزایای شناختی را در افراد مسن ایجاد می کند و آنها را به یک رژیم غذایی عالی اضافه می کند.

هنکس دوست دارد در یک خرما Medjool گردو را برای یک میان وعده خوشمزه بپیچد یا توپ های انرژی زا خانگی را در گردوی خرد شده برای غذای تازه بپیچد.

اگر می خواهید سبزیجات خود را تقویت کنید ، مقداری سالاد توت فرنگی و اسفناج اضافه کنید تا قهوه ای شود.

3. گردو حاوی مواد معدنی است

مس ، چیزی که بدن شما نمی تواند درست کند اما به آن نیاز ندارد ، در گردو یافت می شود.

وقتی مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا سلول ها و عروق خونی شما سالم بمانند و به جذب آهن برای استخوان های شاد کمک می کند.

4. گردو به افزایش سیری کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر امکان استفاده از این ماده مغذی گردو جالب باشد ، این چیزی است که می توانید هر روز به آن توجه کنید.

آیا فکر می کنید قبل از ناهار در حال محو شدن هستید یا دچار رکود ساعت 3 بعد از ظهر شده اید؟

خبر خوب: طبق یک مطالعه کوچک ، گردو می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

بنابراین پارافیت ماست صبحگاهی خود را بپاشید یا یک مشت گردو روی تنقلات فرآوری شده در دستگاه های فروش خودکار اداری بردارید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی برای امتحان وجود دارد:

گردو توت فرنگی و جو دو سر

بدون سوزاندن بلندی های سیب با گردو

فنجان جو دوسر پخته با کشمش و گردو

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را در طولانی مدت با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید