یک اپلیکیشن موبایل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ شاخص رتبه چیست؟


طراحی اپلیکیشن موبایل موفقیت بزرگی است! با این حال، هنگامی که برنامه را توسعه و راه اندازی کردید، کار شما تمام نشده است. حالا وقت آن است که او را رها کنید و ادامه دهید.

اینستاگرام Camapress را دنبال کنید تا سریعتر اخبار داغ فناوری اطلاعات را دریافت کنید. از جانب پایان درج کنید.

به گفته ComaPress، می توان K KPI یا شاخص های کلیدی عملکرد را برای بررسی عملکرد کلی برنامه و موفقیت آن دنبال کرد. در این بخش، بدون در نظر گرفتن نوع اپلیکیشن یا صنعت، یک KPI اپلیکیشن موبایل خوب ارائه می کنیم تا اپلیکیشن شما را به بهترین شکل توسعه داده و عملکرد آن را بهبود بخشد.

نرم افزار Mobile-Compress

بیشتر بخوانید:

۲۵ شاخص مهم برای ارزیابی عملکرد و موفقیت اپلیکیشن های موبایل

  1. سرعت دانلود نرم افزار
  2. سطح نگهداری؛ چند درصد از کاربران پس از نصب اپلیکیشن را در گوشی خود ذخیره کردند؟
  3. تعداد کاربران فعال برنامه؛ کاربران فعال روزانه و کاربران فعال ماهانه را ردیابی کنید.
  4. سطح وابستگی مصرف؛ برای محاسبه این نرخ، تعداد کاربران فعال روزانه را بر تعداد کاربران فعال در ماه تقسیم کنید. (DAU را به MAU تقسیم کنید)
  5. زمان بین تماس کاربر با برنامه و استفاده مجدد از برنامه
  6. نظرات کاربران در مورد برنامه های موجود در فروشگاه.
  7. خریدهای درون برنامه ای؛ این مقدار را در طول زمان و برای کمپین های مختلف پیگیری کنید.
  8. کاهش نرخ درخواست؛ تعداد افرادی که پس از نصب برنامه را حذف نصب کردند یا از آن استفاده نکردند.
  9. شاخص NPS (امتیاز خالص تبلیغ کننده)؛ مردم چقدر مایلند برنامه شما را به دیگران توصیه کنند؟
  10. عبارت خاصی را جستجو کنید و اپلیکیشن را در فروشگاه قرار دهید
  11. سرعت انتشار؛ میانگین تعداد کاربران ثبت نام نشده پس از دانلود برنامه.
  12. هزینه هر کاربر (CAC)
  13. میانگین زمان پشتیبانی مشتری
  14. میانگین درآمد هر کاربر (ARPU)
  15. ارزش مشتری مادام العمر (LTV)
  16. اندازه متوسط ​​سفارش مشتری (AOV)
  17. ردیابی رویدادهای مهم در برنامه؛ به عنوان مثال، برای تکمیل یک حساب کاربری، خرید درون برنامه ای، اشتراک گذاری، رسیدن به مرحله خاصی از یک بازی یا برنامه، …
  18. به طور متوسط، کاربران در هر بار بازدید چند صفحه از برنامه را مشاهده می کنند.
  19. سطح ویژگی؛ بررسی کنید که کاربران از کدام کانال های بازاریابی به برنامه شما دسترسی دارند.
  20. سرعت برنامه و زمان دانلود
  21. تاخیر در برنامه؛ تاخیر از زمانی که مشتری درخواست پاسخ می دهد اندازه گیری می شود.
  22. خطاها در برنامه، انواع خطا، و مشکلات مربوط به API عملکرد
  23. قیف فروش یا سفر خرید مشتری را دنبال کنید
  24. نرخ تبدیل ارگانیک؛ بدون پرداخت هزینه تبلیغات، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.
  25. مقدار فشار اعلان؛ درصد بازدیدهای ایجاد شده در نتیجه اعلان فشار، درصد باز شدن اعلان، درصد لغو، درصد مشارکت جدید و درصد تبدیل.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریعتر: