اندازه های پیتزا – خوشمزه


نمی توان انکار کرد که پیتزا یک غذای مناسب برای مهمانی است، به گروه هایی با هر اندازه ای اجازه می دهد یک صندلی را بلند کنند و یک یا دو تکه از آن را بردارند. اما وقتی به دنبال غذا دادن به جمعیت هستید، تشخیص دقیق اندازه پیتزا برای سفارش دشوار است. اگر بیش از حد سفارش دهید، برای روزها غذای شما باقی می ماند و اگر کم سفارش دهید، مهمانان شما گرسنه و ناراضی خواهند بود.

برش های پیتزا کوچک تا بزرگ

به همین دلیل است که ما این منبع سریع و آسان برای استفاده را گردآوری کرده ایم. به اندازه های مختلف که در زیر به آنها اشاره شده است نگاهی بیندازید و یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با نیاز شما باشد. و فراموش نکنید: هرگز روی تاپینگ ها کم نگذارید!

به دنبال راهی برای گرم نگه داشتن پیتزا و آماده برای مهمانان خود هستید؟ با نحوه گرم نگه داشتن پیتزا در فر آشنا شوید.

فهرست مطالب

پیتزاهای 8 اینچی

پیتزا 8 اینچی

یک پیتزای 8 اینچی که به عنوان پیتزای شخصی نیز شناخته می‌شود، انتخاب مناسبی است اگر قصد دارید از یک شام لذت ببرید. در حالی که کوچکتر از گزینه های دیگر است، غذای زیادی را برای یک فرد مجرد ارائه می دهد و احتمالاً حتی باقیمانده غذا را برای شما به جا می گذارد. بهترین چیز در مورد پیتزاهای شخصی این است که رویه ها بسیار ارزان تر هستند. این به شما امکان می دهد پیتزای خود را همانطور که می خواهید درست کنید، حتی اگر تاپینگ مورد علاقه شما آنچوی و آناناس باشد.

برای اینکه بفهمید یک پیتزای شخصی 8 اینچی چقدر بزرگ است، به اندازه یک بشقاب شام است. برای یک پوسته غلیظ، این باید غذای کافی برای پر کردن حتی یک اشتهای قلبی در اختیار شما بگذارد. برای پوسته نازک، تا زمانی که یک یا دو تاپینگ اضافه کنید، هنوز هم باید یک نفر را راضی کند.

هزینه کل: 7 دلار برای پنیر، به اضافه 50 سنت برای هر رویه

خدمات: یکی را خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 4 برش، 1.75 دلار در هر برش

پیتزاهای 10 اینچی

پیتزا 10 اینچی

پیتزای 10 اینچی یکی از آن اندازه‌های بین‌المللی است که در هر منوی پیتزا دیده نمی‌شود. با این حال، می تواند برای دو نفر که هر کدام اشتهای کمی دارند یا برای جمعیت کمی که فقط یک میان وعده می خواهند، گزینه ای عالی باشد. به خاطر داشته باشید که یک پیتزای 10 اینچی معمولاً به شش تکه با اندازه مناسب تقسیم می شود، بنابراین اگر برای 2، 3 یا 6 نفر سرو می کنید، گزینه خوبی است. در حالی که برای درست کردن یک وعده غذایی برای بیش از یک نفر به اندازه کافی بزرگ نیست، پیتزاهای 10 اینچی می توانند انتخاب مناسبی باشند اگر می خواهید چندین پیتزا با مواد مختلف سفارش دهید. دو پیتزا می تواند یک گروه سه نفره را تغذیه کند، در حالی که سه پیتزا می تواند یک گروه شش نفره را تغذیه کند.

هزینه کل: 11 دلار برای پنیر، به اضافه 75 سنت برای هر رویه

خدمات: یک تا دو خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 6 برش در حدود 1.80 دلار در هر برش

پیتزاهای 12 اینچی

پیتزا 12 اینچی

شما می توانید پیتزاهای 12 اینچی را در بیشتر منوهای پیتزا فروشی پیدا کنید زیرا این پیتزاها یکی از رایج ترین گزینه ها برای زوج هایی هستند که به دنبال خوردن پای هستند. معمولاً توسط رستوران ها برچسب “متوسط” می زنند، آنها گزینه خوبی هستند که برای دو نفر کافی است، و مقداری باقیمانده برای کسانی که اشتهای کمتری دارند. اگر به دنبال سرویس دهی به جمعی از چهار نفر یا بیشتر هستید، احتمالاً باید دو یا حتی سه نفر را سفارش دهید که به شما امکان می دهد طیف وسیعی از تاپینگ ها را تهیه کنید.

مزیت دیگر پیتزای متوسط ​​12 اینچی این است که رویه ها هنوز نسبتاً مقرون به صرفه هستند، حتی اگر پیتزا بسیار بزرگتر از یک پیتزای شخصی کوچک باشد. با حدود 1 دلار به ازای هر تاپینگ، می توانید با دو یا سه تا بدون شکستن بانک بارگیری کنید. یا اگر پنیر ساده را ترجیح می دهید، می توانید مقداری پول اضافی پس انداز کنید.

اگر غذای باقی مانده دارید، هنگام گرم کردن مجدد آنها دقت کنید.

هزینه کل: 13 دلار برای پنیر، به اضافه 1 دلار برای هر روکش

خدمات: دو خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 8 برش در حدود 2.10 دلار در هر برش

پیتزاهای 14 اینچی

پیتزا 14 اینچی

یک پیتزای 14 اینچی بزرگتر از یک پیتزای متوسط ​​است اما خیلی بزرگ نیست و آن را به یکی دیگر از آن پیتزاهای بین‌المللی تبدیل می‌کند. با این حال، نباید اجازه دهید این کار شما را از سفارش یکی از خودتان منصرف کند، زیرا چند مورد خاص وجود دارد که یک پیتزای 14 اینچی یک انتخاب عالی است. در حالی که این غذا برای سه نفر کاملاً کافی نیست (مگر اینکه همه آنها سبک خوار باشند)، اگر بخواهید مقداری نان، پاستا یا دسر سفارش دهید تا در کنار آن لذت ببرید. از طرف دیگر، اگر میزبان یک گروه پنج نفره هستید، دو پیتزای 14 اینچی فقط اندازه مناسب را ارائه می دهند و دو برش برای هر نفر باقی می ماند.

فراموش نکنید که ضخامت پوسته را هنگام تعیین اندازه قسمت ها در نظر داشته باشید. به عنوان یک قاعده کلی، دو برش پوسته ضخیم در هر وعده یا سه تا چهار برش پوسته نازک را بچسبانید.

هزینه کل: 15 دلار برای پنیر، به اضافه 1 دلار برای هر روکش

خدمات: دو تا سه خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 10 برش به قیمت 1.50 دلار در هر برش

پیتزاهای 16 اینچی

پیتزا 16 اینچی
یک پیتزای 16 اینچی با ظاهری خوشمزه با پنیر موزارلا، سالامی، بیکن، قارچ، زیتون و گوجه فرنگی.

یک پیتزا 16 اینچی اندازه کلاسیک “بزرگ” است و برای کسانی که به دنبال غذا دادن به جمعیت یا یک خانواده کوچک هستند، بهترین انتخاب است. شما می توانید انتظار داشته باشید که غذای کافی برای تغذیه حدود سه نفر، حتی بدون پهلو باشد. همچنین برای خانواده هایی که دو بزرگسال و دو کودک دارند، غذای مناسبی است و یک وعده غذایی مقرون به صرفه و خوشمزه را ارائه می دهد.

هنگام برگزاری مهمانی، به ازای هر چهار مهمان، یک پیتزای 16 اینچی سفارش دهید. حتی اگر یک پیتزا معمولاً سه عدد سرو می کند، متوجه خواهید شد که همه مهمانان شما به اندازه دیگران غذا نمی خورند. به خصوص اگر تنقلات دیگری در دسترس دارید، باید مقدار مناسبی از غذا را تهیه کنید.

هزینه کل: 16.25 دلار برای پنیر، به اضافه 1.25 دلار برای هر روکش

خدمات: سه خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 10 برش در حدود 1.63 دلار در هر برش

پیتزاهای 18 اینچی

پیتزا 18 اینچی

پیتزاهای 18 اینچی که به پیتزاهای «بسیار بزرگ» لقب گرفته اند، برای کسانی که اشتهای زیادی دارند یا دهان زیادی برای تغذیه دارند، در نظر گرفته می شود. به چهار بزرگسال بالغ یا یک خانواده با دو بزرگسال و سه کودک غذا می دهد. البته برای مهمانی ها در هر شکل و اندازه ای نیز گزینه ایده آلی است. اگر تنقلات و غذای دیگری در دسترس دارید، یک پیتزای 18 اینچی می تواند تا 6 نفر را سیر کند.

یکی از عواملی که هنگام سفارش یک پیتزای 18 اینچی بسیار بزرگ باید در نظر داشت این است که خود برش ها بسیار بزرگتر و احتمالاً کار کردن با آنها دشوار است. اگر انتظارش را دارید این می تواند سرگرم کننده باشد، اما اگر می خواهید برش هایی را مدیریت کنید که کمی راحت تر مدیریت شوند، بهتر است به جای آن دو پیتزا 12 اینچی سفارش دهید.

هزینه کل: 18.50 دلار برای پنیر، به اضافه 1.25 دلار برای هر روکش

خدمات: چهار خدمت می کند

برش ها و قیمت هر قطعه: 12 برش به قیمت 1.50 دلار در هر برش

یا به جای سفارش، می توانید پیتزا را در خانه درست کنید. دستور العمل ما را برای پوسته پیتزا بدون آرد کتو امتحان کنید.