باکارات رژ اصلی را از کدام فروشگاه بخریم؟


 

باکارات رژ؛ محصولی گران‌قیمت با رایحه‌ای منحصر به فرد

برند Maison Francis Kurkdjian یکی از برندهای برتر فرانسوی در حوزه تولید عطرهای گران‌قیمت و خوش‌بو است. محبوب‌ترین محصول این برند، سری محصولات باکارات رژ هستند. در ایران امکان خرید عطر باکارات رژ شرکتی با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است. برای این منظور، باید به سراغ فروشگاه‌های برتر و معتبر در این زمینه بروید. به همین خاطر، در این مطلب به صورت کامل این موضوع را بررسی کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

نکاتی که باید درباره برند Maison Francis Kurkdjian بدانید

برند Maison Francis Kurkdjian یک برند عطر رده‌بالا است که در سال 2009 توسط عطرساز مشهور فرانسیس کورکجیان تاسیس شد. کورکجیان با خلق بیش از 40 عطر برای برخی از معتبرترین برندهای جهان، به عنوان یک استاد عطرسازی شناخته می‌شود. برند Maison Francis Kurkdjian طیف وسیعی از عطرهای لوکس و عطرهای خانگی را ارائه می‌دهد که ظرافت و پیچیدگی خاصی دارند. محصولات این برند به دلیل توجه به جزئیات و همچنین استفاده از مواد با کیفیت بالا و رایحه‌های نوآورانه شناخته شده اند.

یکی از نکات جالب در مورد Maison Francis Kurkdjian رویکرد آن به خلق عطر است. این برند رویکردی منحصر به فرد و خلاقانه برای خلق عطر دارد و تکنیک‌های سنتی را با سبک‌های معاصر ترکیب می‌کند تا عطرهایی خاص و مدرن را معرفی کند. هر عطر با دقت ساخته شده است و کورکجیان شخصا در هر جنبه‌ای از فرایند از مفهوم تا محصول نهایی درگیر است. این تضمین می‌کند که هر عطر از بالاترین کیفیت برخوردار است و نشان دهنده اشتیاق کورکجیان به عطر است.

در سال 2016، Maison Francis Kurkdjian بخشی از LVMH Group، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کالاهای لوکس جهان شد. با وجود این، Maison Francis Kurkdjian به ریشه‌های خود وفادار مانده و به تولید عطرهایی با بالاترین کیفیت و متمایز ادامه می‌دهد. امروزه این برند به طور گسترده به عنوان یکی از نام‌های پیشرو در دنیای عطرهای لوکس شناخته شده است و محصولات آن در بیش از 70 کشور در سراسر جهان موجود است. محصولات باکارات به عنوان برترین محصولات و عطرهای این برند شناخته می‌شوند و از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند.

مشخصات برند و عطرهای برند باکارات رژ

سال 2015 بود که عطر سری باکارات رژ با کد 540 معرفی شد. این عطر به عنوان یکی از عطرهای یونیسکس شناخته می‌شود و آقایان و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند. این عطر به دلیل اینکه در بطری شفاف قرار دارد و مایع عطر درون آن نیز تقریبا بی‌رنگ است، با نام باکارات رژ سفید نیز شناخته می‌شود.

وقتی که فرانسیس کورکجیان عطر باکارات رژ را ساخت، گفت که در طراحی این عطر تمایل به خلق رایحه‌ای با ساختار بسیار غلیظ و متراکم داشته است. به همین خاطر، وقتی که از عطر باکارات رژ استفاده می‌کنید، بوی آن هوش از سر شما خواهد بود.

بعد از اینکه کورکجیان متوجه محبوبیت فوق‌العاده بالای عطر باکارات رژ شد، دو سال بعد یعنی در سال 2017، نسخه دیگری از این عطر را با نام رژ 540 اکستریم د پرفیوم به بازار عرضه کرد که به دلیل رنگ قرمز بطری، به آن رژ قرمز نیز گفته می‌شود.

عطر باکارات رژ قرمز درست مانند رژ سفید از نوع یونیسکس است. از نظر نت‌های اولیه، میانی و پایانی، تفاوت‌هایی میان این عطر با نسخه سفید وجود دارد که به طور کلی، می‌توان گفت که عطر قرمز مقداری شیرین‌تر است.

رایحه‌های مختلف عطر باکارات رژ

همان‌طور که به این نکته اشاره کردیم، عطر باکارات رژ دارای دو نوع سفید و قرمز است. نت اولیه عطر باکارات سفید، زعفران و گل یاسمن است. در حالی که در گذر زمان نت میانی شروع می‌شود که چوب کهربا و عنبر است. در آخر نیز نوبت به نت پایانی می‌رسد که سدر و صمغ کاج است. این در حالی است که عطر باکارات قرمز، نت اولیه زعفران و بادام دارد و نت میانی آن سدر و گل یاسمن مصری خواهد بود. نت پایانی این عطر نیز با عطر باکارات سفید فرق می‌کند و ترکیبی از نت چوبی، عنبر و مشک است.

مقایسه دو عطر باکارات رژ سفید و قرمز

با توجه به اینکه در بخش‌های قبلی نیز به این نکته اشاره کردیم، باید بگوییم که از نظر طراحی بطری و کلی، تفاوتی میان دو عطر باکارات رژ وجود ندارد. اما وقتی که نوبت به بررسی نت‌های آن‌ها می‌رسد، باید بگوییم که تفاوت‌های اصلی در این موقعیت مشخص می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، عطر باکارات سفید نت اولیه زعفران و گل یاسمن دارد. در حالی که باکارات قرمز نوت اولیه زعفران و بادام دارد.

باکارات اصلی بخریم یا شرکتی؟

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که برای خرید باکارات، خرید پک اصلی بهتر است یا شرکتی؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که عطر باکارات اصلی قیمت فوق‌العاده بالایی دارد و به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین عطرها شناخته می‌شود. به گونه‌ای که قیمت این عطر در بازار جهانی حدود 150 یورو در نظر گرفته شده است. این در حالی است که می‌توانید نسخه شرکتی این عطر را با قیمت بسیار پایین‌تر و با همان رایحه‌ها و نت‌ها خریداری کنید.

اگر بین خرید باکارات اصلی و شرکتی شک دارید، باید بگوییم که اگر از نظر قیمت با باکارات اصلی مشکلی ندارید، خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که عطر باکارات شرکتی بسیار شبیه به عطر اورجینال است و در بخش رایحه و ماندگاری نیز تقریبا هیچ تفاوتی با نمونه اورجینال ندارد.

بهترین مجموعه برای خرید عطر باکارات رژ شرکتی

در حال حاضر می‌توانید از مجموعه‌های مختلفی برای خرید عطر باکارات رژ شرکتی اقدام کنید. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از مجموعه‌ها عطرهای دست‌ساز را با عنوان شرکتی ارائه می‌دهند. این باعث می‌شود تا تصور کنید عطر شرکتی خریداری کرده‌اید و مبلغ نسبتا بالایی نیز با توجه به عطر دست‌ساز پرداخت کنید. این در حالی است که اگر از همان ابتدا به سراغ مجموعه‌های برتر بروید، دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در حال حاضر، مجموعه هایلند بیوتی به عنوان یکی از برترین مجموعه‌ها برای خرید عطر باکارات رژ شرکتی شناخته می‌شود. این مجموعه همواره تلاش می‌کند تا انواع محصولات را با کمترین قیمت ممکن و البته بالاترین کیفیت ارائه دهد.

مزایای انتخاب هایلند بیوتی برای خرید عطر باکارات رژ

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم می‌دهند تا بخواهید برای خرید انواع عطر و ادکلن از جمله عطر باکارات رژ شرکتی یا عطر لانکوم که بسیار پرطرفدار است، مجموعه هایلند بیوتی را انتخاب کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید یا به وب‌سایت هایلند بیوتی مراجعه کنید.

برخی از مزایای دریافت خدمات از هایلند بیوتی عبارتند از:

  • کیفیت بالای محصولات
  • قیمت مناسب
  • تنوع بالای عطر و ادکلن
  • برخورداری از همه مجوزها و نمادهای لازم برای فعالیت قانونی
  • درگاه پرداختی ایمن

باکارات رژ اصلی را از هایلند بیوتی بخرید

در حال حاضر، مجموعه هایلند بیوتی به عنوان یکی از برترین مجموعه‌ها برای خرید عطر باکارات رژ شرکتی شناخته می‌شود. اگر قصد خرید این عطر را دارید، می‌توانید همین حالا به وب‌سایت هایلند بیوتی مراجعه کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل در دریافت خدمات و ثبت سفارش نیز کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.