جنیفر لوپز و همسرش زندگی مشترک این آقای بازیگر را نجات دادند!


بن افلک و جنیفر لوپز زوج هالیوودی مشهور به مت دیمون آقای بازیگر موفق و همسرش کمک کردند تا زندگی مشترک خود را نجات دهند!بن افلک و جنیفر لوپز برای نجات رابطه شکست خورده مت دیمون و همسرش لوسانا باروسو تمام تلاش خود را کردند!به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بن افلک و جنیفر لوپز برای حفظ زندگی مشترک دوست صمیمی خود مت دیمون تمام تلاش خود را کردند،مت دیمون بازیگر مشهور هالیوود و همسرش لوسیانا باروسو پس از 18 سال زندگی متشرک با مشکلات بزرگی رو به رو شده بودند، این زوج حتی به فکر جدایی و طلاق افتاده بودند.

با این حال جنیفر لوپز و بن افلک کسانی بودند که زندگی مشترک آن‌ها را نجات دادند!! ظاهرا بن افلک از دوست صمیمی خود خواسته است تا پیش از اینکه دیر شود با یک روان درمانگر تماس بگیرد.

مت و لوسیانا در سال 2005 ازدواج کردند و صاحب یک فرزند به نام ایزابلا هستند،دوستی صمیمی مت دیمون و بن افلک از دوران کودکی آغاز شد. این دو بازیگر مشهور در پروژه‌های موفقی مانند ویل هانتینگ خوب، میدان رویاها و اخیراً، هوا نقش آفرینی کرده‌اند،بنا به گزارش‌ها، بن پس از توضیح اینکه مشاوره تنها چیزی است که زندگی مشترک او و جی لو را حفظ می‌کند، مشاوره را به دوست صمیمی خود توصیه کرد.

رابطه سرد و بی اعتماد جنیفر لوپز با نزدیکان بن افلک! با کمک بن، مت و لوسیانا دوباره عشق خود را کشف کردند و اکنون زندگی مشترک خود را در سطحی کاملا جدید ادامه می‌دهند. پس از مداخله جنیفر لوپز و بن افلک، مت و لوسیانا در یک تعطیلات تابستانی در میکونوس یونان دیده شدند،مسافرت این زوج درست قبل از اکران آخرین فیلم مت دیمون به نام اوپنهایمر، به کارگردانی کریستوفر نولان و با بازی کیلیان مورفی، امیلی بلانت و رابرت داونی جونیور اتفاق افتاد،با این حال به نظر می‌رسد جی لو دلایل خودخواهانه خود را برای تشویق مت به مشاوره ازدواج داشت!! این خانم خواننده امیدوار بود مت رفتاری که بن نیز دارد را کنار گذاشته و توجه بیشتری به همسرش داشته باشد،پیش از این گزارش شده بود که جنیفر لوپز از دوستی صمیمی مت دیمون و بن افلک راضی نیست. این خانم خواننده معتقد بود برادرشوهرش کیسی افلک و مت دیمون تاثیرات منفی بر روی ازدواج آن‌ها دارند،با این حال مراجعه به مشاور نه تنها ازدواج مت و لوسیانا را نجات می‌دهد. بلکه سردی و بی اعتمادی میان او و جنیفر را نیز از بین می‌برد.

 


۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این مطلب را برای دیگران بفرستید)