طرز تهیه کیک اسنک چیپس شکلاتی کتو


طرز تهیه کیک اسنک شکلاتی کتو #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/کتو-شکلاتی-چیپ-اسنک-کیک-دستور/

من عاشق دستور العمل های آسان هستم، و شما نمی توانید خیلی ساده تر از دستور العمل کیک اسنک با چیپ شکلاتی کتو تهیه کنید.

و اگر هر نوع پخت کتو را انجام می دهید، احتمالاً مواد را از قبل در انبار یا یخچال خود دارید.

اما بهترین بخش این است که این برای به اشتراک گذاری عالی است. (یا می توانید خودتان از این کیک میان وعده لذت ببرید! من به کسی نخواهم گفت.)

چگونه این کتو را درست کردم

دستور العمل های کیک میان وعده های سنتی معمولاً با استفاده از آرد، شکر تصفیه شده و شکلات پر از شکر تهیه می شوند که قطعاً کتو پسند نیستند.

با این حال، با چند جایگزین آسان کتو، من توانستم این دستور غذا را با کربوهیدرات کم اما هنوز هم به اندازه کیک های میان وعده سنتی خوشمزه درست کنم.

اول به جای آرد سنتی از آرد بادام استفاده کردم. آرد بادام به سادگی بادام هایی است که برای جدا کردن پوست آن ها سفید شده و به صورت پودر ریز در می آیند.

با این حال، هنگام پخت با آرد بادام باید مراقب باشید زیرا گاهی اوقات ممکن است خیلی زود قهوه ای شود.

وقتی برای اولین بار شروع به پخت با آرد بادام کردم، فکر می‌کردم دستور پخت من تمام شده است، زیرا روی آن قهوه‌ای بود و فقط داخل آن برش خورده بود و متوجه شدم که داخل آن هنوز نیم‌پخته است.

بنابراین، بهتر است حدود 15 دقیقه بعد از زمان پخت کیک میان وعده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خیلی سریع قهوه ای نمی شود. اگر اینطور است، کافی است یک تکه فویل آلومینیومی را روی رامکین قرار دهید و به پخت ادامه دهید.

و برای بررسی اینکه آیا کیک میان وعده درست شده است، به سادگی یک خلال دندان یا تستر کیک را در مرکز کیک قرار دهید. اگر تمیز بیرون بیاید، کیک میان وعده آماده است. اگر خمیر یا خرده های خیس وصل شده باشد، باید به پخت کیک میان وعده ادامه دهید.

با این حال، پخته هایی که از آرد بادام استفاده می کنند، وقتی گرم هستند، تمایل دارند کمی صمغی شوند. بنابراین، همیشه بهتر است برای داشتن بهترین بافت، کیک میان وعده را کاملا خنک کنید

لطفا توجه داشته باشید که به راحتی نمی توانید آرد نارگیل را جایگزین چهار بادام کنید. اگر یک بسته آرد نارگیل در یخچال خود دارید و نمی دانید با آن چه کنید، پس باید این موارد را بررسی کنید. 28 دسر خلاقانه کتو تهیه شده با آرد نارگیل.

تعویض کتو پسند بعدی که انجام دادم استفاده از گرانول بود اریتریتول به جای شکر فرآوری شده

من عاشق استفاده از اریتریتول در پخت کتو هستم، زیرا طعم و مزه عجیب و غریبی مانند سایر شیرین کننده های کم کربوهیدرات ندارد. حتی بسیاری از دوستان و خانواده غیر کتو دسرهای کتو من را امتحان کرده اند و نمی دانند که من به جای شکر فرآوری شده از اریتریتول استفاده کرده ام!

به علاوه، پیدا کردن اریتریتول در فروشگاه های مواد غذایی آسان تر می شود. بنابراین، احتمالاً مجبور نخواهید بود ساعت‌ها برای یافتن آن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروید. و البته، تعداد زیادی گزینه اریتریتول به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

یکی دیگر از جایگزین‌های دوستدار کتو، استفاده از تراشه‌های شکلات تلخ 100% به جای شکلات شیری یا شکلات‌های نیمه شیرین بود.

اگر مطمئن نیستید که 100% شکلات تلخ چیست، به سادگی شکلاتی است که هیچ شکری به آن اضافه نشده است. همه طعم شکلات را به شما می دهد اما بدون کربوهیدرات های شکر.

اگر نمی توانید تراشه های شکلات تلخ 100٪ پیدا کنید، به سادگی یک تخته شکلات تیره 100٪ را به قطعات به اندازه چیپس خرد کنید.

اما اگر نگران این هستید که شکلات به اندازه کافی شیرین نباشد، همیشه می توانید کمی اریتریتول بیشتری به دستور غذا اضافه کنید. یا در صورت تمایل می توانید از چیپس های شکلات کتو شیرین شده با اریتریتول استفاده کنید.

و اگر تشنه دستور العمل های بیشتر آرد بادام هستید، حتما این ها را بررسی کنید 26 دسر خوشمزه آرد بادام کتو.

طرز تهیه کیک اسنک شکلاتی کتو #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/کتو-شکلاتی-چیپ-اسنک-کیک-دستور/

چاپ

شرح

تنها با یک کاسه و تعداد انگشت شماری مواد، می توانید این کیک کیک شکلاتی چیپ کتو را در عرض چند دقیقه درست کنید تا شیرینی تان را راضی کند.



دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک رامکین را با روغن نارگیل چرب کنید و کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه متوسط، هم بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند تا یکدست شوند. خمیر را داخل رامکین آماده شده بریزید.
  3. رامکین را در فر قرار دهید و به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید تا کاملا پخته شود و یک خلال دندان در مرکز فرو کنید و تمیز بیرون بیاید. (بعد از 15 دقیقه کیک را چک کنید و اگر روی نان خیلی زود سرخ شد، برای مدت زمان باقیمانده با فویل آلومینیومی بپوشانید.)
  4. قبل از اینکه کیک را از رامکین خارج کنید، آن را از فر خارج کرده و 10 دقیقه بگذارید خنک شود. قبل از سرو بگذارید کاملا خنک شود.

یادداشت

تمام داده‌های تغذیه‌ای تخمین زده می‌شوند و بر اساس مقدار هر وعده هستند.

کربوهیدرات خالص: 4 گرم

تغذیه

  • کالری: 298
  • قند: 2 گرم
  • چربی: 23 گرم
  • کربوهیدرات ها: 9 گرم
  • فیبر: 5 گرم
  • پروتئین: 12 گرم