محلول های آنفولانزای کتو



سلام دوستان عزیز

این مایک میریالا اینجاست، داروساز ارشد در Keto Summit & CoBionic و چندین داروخانه دیگر در تگزاس مرکزی.

تا به حال، شما باید بهترین دستور العمل های ما را بپزید. لطفا به من اطلاع دهید که مورد علاقه شما چیست. مورد علاقه شخصی من شکلات فاج در ما است کتاب آشپزی اسنک کتو.

بحث کافی است، اجازه دهید به موضوع امروز بپردازیم: آنفولانزای کتو است.

آنفولانزای کتو چیست؟

رژیم کتوژنیک به بسیاری از افراد کمک کرده است که سالم تر شوند و اندام بهتری داشته باشند، اما این آسان نیست.

روزهای اول سخت خواهد بود.

می بینید که کربوهیدرات و شکر مصرف کرده اید. آنها اعتیاد آور هستند و بدن شما آموزش دیده است که در هنگام بیدار شدن به دنبال آنها باشد. قطع کردن آنها یک تنظیم بزرگ خواهد بود. هنگامی که بدن به مصرف کربوهیدرات ها به عنوان منبع اصلی انرژی عادت دارد و ناگهان به استفاده از کتون ها به عنوان منبع انرژی روی می آورد، ممکن است کمی طول بکشد تا بدن تنظیم شود. این دوره گذار اغلب به عنوان “آنفولانزای کتو” نامیده می شود.

با انتقال به رژیم کتوژنیک، علائمی از جمله سردرد، خستگی، حالت تهوع، سرگیجه، بی خوابی و تحریک پذیری را خواهید دید. این علائم در نتیجه تطبیق بدن با تغییرات متابولیسمی که هنگام پیروی از رژیم کتوژنیک رخ می دهد، رخ می دهد. اصطلاح “آنفولانزای کتو” این علائم را توصیف می کند.

راه حل هایی برای آنفولانزای کتو

بنابراین، چگونه علائم را برطرف می کنید یا حداقل آنها را کاهش می دهید؟ برای کاهش علائم، مصرف غذاهای حاوی الکترولیت بالا مانند آووکادو، سبزیجات برگدار و آجیل مهم است و همچنین مصرف مکمل هایی مانند پتاسیم و منیزیم را در نظر بگیرید. خوردن بیشتر چربی های سالم و مقادیر متوسط ​​پروتئین نیز می تواند کمک کننده باشد.

علاوه بر این، نوشیدن مقدار زیادی آب هنگام پیروی از رژیم کتوژنیک مهم است، زیرا می تواند به جلوگیری از کم آبی بدن کمک کند. کم آبی می تواند عدم تعادل الکترولیت ها را تشدید کند و منجر به یبوست، سرگیجه و سایر علائم شود. نوشیدن حداقل 2 لیتر آب در روز توصیه می شود و توجه به تشنگی و نوشیدن بیشتر در صورت نیاز ضروری است.

علائم معمولا موقتی هستند و باید به خود یادآوری کنید که چرا شروع کرده اید و نتایجی که به دنبال آن هستید.

توجه به این نکته مهم است که همه افراد آنفولانزای کتو را تجربه نمی کنند و در برخی افراد، علائم می تواند شدیدتر باشد. وحشت یا استرس نداشته باشید. مراحل بالا را انجام دهید و مصمم باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنفولانزای کتو، این لینک را بررسی کنید: https://ketosummit.com/what-is-keto-flu-how-to-cure-keto-flu/

اگر سوالی داشتید به من اطلاع بدهید.

راستی شما
مایک