نگاهی به خدمات کلینیک زیبایی دلوان، انتخاب اول زیباجویان


M SKIN Beauty Clinic - Picture gallery 11M SKIN Beauty Clinic - Picture gallery 11

کلینیک زیبایی دلوان با خدمات متنوعی که به افراد ارائه می‌دهد، توانسته رضایت اغلب مراجعین را به دست بیاورد و اعتبار خود را بالاتر ببرد. تمامی خدمات این کلینیک، توسط متخصصان ماهر انجام می‌شود؛ پس نگران نباشید و خیالتان از این بابت راحت باشد که تمام خدمات تحت نظر متخصص انجام خواهد شد.

زیبایی پوست و مو یکی از چیزهایی است که در نگاه اول جلب توجه می‌کند و باعث افزایش اعتماد به نفس هر فردی می‌شود. از این رو کلینیک دلوان در تلاش است که بتواند با خدمات تخصصی خود، ظاهری جذاب و زیبا برای خانم‌ها و آقایان به وجود بیاورد. در ادامه همراه ما باشید تا تمام خدمات این کلینیک را مورد بررسی قرار دهیم تا شما به صورت کامل از آن‌ها مطلع شوید.

کاشت ابرو به روش‌های مختلف

ابروها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند و باعث می‌شوند فرد از چهره خود رضایت کافی را داشته باشد. ممکن است بعضی از انسان‌ها به دلایل مختلفی مانند: ژنتیک، ریزش و کم پشتی، بیماری یا پیری از ابروهای پر و زیبایی برخوردار نباشند. اما آیا این افراد باید به همین ابروهای کم پشت خود راضی شوند و هیچ کاری انجام ندهند؟ قطعا خیر!

فردی که از زیبایی ابروهای خود اطمینان کافی ندارد، می‌تواند برای رسیدن به ابروهای پر و بی‌نقص، کاشت ابرو انجام دهد. کاشت ابرو یکی از خدمات کلینیک دلوان است که روش‌های مختلفی دارد و یکی از بهترین‌راه‌ها برای درمان ریزش و کم پشتی ابرو است. شما می‌توانید با استفاده از این روش اعتماد به نفس خود را نیز افزایش داده و به ابروهای خود جلوه طبیعی ببخشید.

خدمات کاشت مو

بعضی از افراد که ریزش مو، کم پشتی مو و… را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که این عوامل باعث احساس نارضایتی فرد شده و در برخی موارد شدید حتی باعث ناراحتی می‌شود؛ به طوری که فرد اصلا خودش را هم دوست ندارد. اگر شما هم از ریزش موی شدید که به دلیل عوامل ارثی یا افسردگی و… است رنج می‌برید، دیگر زمان آن فرا رسیده که با کاشت مو تغییراتی را در خود به وجود بیاورید. به این صورت احساس خوب و شادابی خواهید داشت؛ البته به شرطی که نزد یک پزشک متخصص بروید.

کاشت مو توسط پزشک با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، اما در حالت کلی هنگام کاشت مو هر روشی که به کار گرفته می‌شود، یک راه‌حل دائمی جهت رفع کم پشتی مو است. البته توجه کنید که امکان دارد عوارضی مانند خارش، عفونت و تورم موقت ایجاد شود. اما اگر به مراقبت‌های پس از کاشت مو اهمیت دهید، این عوارض کم‌تر خواهند شد.

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک و در حالت کلی برای رفع مشکلاتی مانند: افتادگی پلک، پف زیر چشم و چین و چروک پلک‌ها انجام می‌شود. بلفاروپلاستی درواقع یک روش زیبایی و درمانی است و انواع مختلفی دارد که شامل: بلفاروپلاستی پلک بالا، پلک پایین، کانتوپلاستی، بلفاروپلاستی پلک شرقی، جراحی ترمیمی بلفاروپلاستی و روش‌های ترکیبی هستند.

عمل جراحی پلک برای برطرف نمودن پوست و چربی‌های اضافه در پلک انجام می‌شود و در نهایت باعث خواهد شد که زیبایی صورت شما بهبود یافته و نسبت به چهره خودتان احساس خوبی داشته باشید. برای اینکه بتوانید از این عمل بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، از خدمات کلینیک دلوان غافل نشوید. این کلینیک با متخصصانی که دارد، می‌تواند به شما در جوان‌سازی چهره، دستیابی به پوستی صاف، کاهش پف زیر چشم و چهره‌ای پرنشاط بدون چربی اضافه کمک کند.

لیپوساکشن غبغب

یکی دیگر از خدمات کلینیک دلوان، لیپوساکشن غبغب است که به افراد کمک می‌کند با تغییر ظاهری صورت خود، چهره خود را زیباتر کنند. برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند: وراثت، افزایش سن و پیری، استعمال دخانیات، ورزش نکردن، چاقی، کم خوابی و… دچار غبغب شوند. در صورت بروز این اتفاق، معمولا نمی‌توان غبغب را با ورزش کردن از بین برد. به همین دلیل بهترین روش از بین بردن غبغب، لیپوساکشن غبغب است.

چربی اضافه صورت یا همان غبغب باعث از بین رفتن زیبایی صورت می‌شود و به همین دلیل اعتماد به نفس خیلی از افراد کاهش می‌یابد. از همین رو با لیپوساکشن غبغب می‌توانید عضلات فک را تقویت کرده و چربی‌های موجود در ناحیه غبغب را از بین ببرید.

بوکال فت

یکی از روش‌های زیبایی در حوزه جراحی زیبایی صورت، عمل بوکال فت است. این عمل باعث کاهش حجم چربی در ناحیه بوکال فت می‌شود. برای افرادی که در صورت آن‌ها چربی به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، عادات غذایی و سبک زندگی تجمع پیدا می‌کند، بوکال فت بهترین روش است.

لازم به ذکر است که با انجام این عمل زیبایی، دیگر تعادل ظاهری صورت شما دچار تناقض نشده و از ظاهر خود نیز رنج نخواهید برد. البته برای اینکه تاثیر زیادی روی ظاهر و شکل صورت شما داشته باشد، باید از جراحان متخصص مانند جراح‌های متخصص در کلینیک دلوان کمک بگیرید.

مزوتراپی؛ روشی بی‌نظیر برای تقویت مو

مزوتراپی یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی دلوان است که باعث تقویت مو و آبرسانی به پوست می‌شود. برخی از فواید مزوتراپی بعد از کاشت مو عبارتند از: افزایش ضخامت مو، اصلاح گردش خون ضعیف، درمان پیری زودرس، اسکار، آکنه و ریزش مو و …

البته مزوتراپی انواع مختلفی دارد اما در هر صورت به چهره شما جوانی را هدیه خواهد داد. بنابراین دیگر با این روش نباید نگران ریزش مو و کم پشتی موهای خود باشید؛ چرا که مزوتراپی، شادابی لازم را به شما خواهد داد.

فیشیال صورت

فیشیال فواید زیادی دارد و به شما کمک می‌کند که پوست خود را پاکسازی و لایه برداری کنید. از آنجایی که پوست انسان در معرض آلودگی است، باید بیشتر به آن رسیدگی کرد تا جوان بماند و دچار پیری زودرس نشود. کلینیک زیبایی دلوان این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف فیشیال، پوستی صاف و درخشان و بدون چین و چروک داشته باشید.

بنابراین شما با فیشیال می‌توانید سلامت ظاهری پوست خود را بهبود داده و باعث آبرسانی، جوان‌سازی پوست، رفع پیری و خشکی پوست خود شوید.

تزریق ژل

یکی از پرتقاضاترین خدمات کلینیک دلوان، تزریق ژل است. تزریق ژل انواع مختلفی دارد که برخی از آن‌ها شامل: ژل لب، ژل گونه، ژل چانه و فک، ژل بینی و… هستند. شما می‌توانید با استفاده از تزریق ژل، مانع بروز چین و چروک در صورت خود شوید.

در عمل زیبایی زیبایی تزریق ژل، مشکلات ظاهری و پوستی شما برطرف شده و علاوه بر این، عمل زیبایی شما بدون جراحی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و در نهایت شما به ظاهر دلخواه خود دست پیدا می‌کنید.

بوتاکس؛ رهایی از چین و چروک پوست

به عنوان آخرین خدمات کلینیک زیبایی دلوان، می‌توانیم به بوتاکس اشاره کنیم که با کم‌ترین درد، آن هم بدون بیهوشی توسط جراح متخصص انجام می‌شود. بوتاکس می‌تواند باعث کاهش چین و چروک‌های صورت و گردن شود؛ درواقع با استفاده از این روش شما می‌توانید پوست صورت خود را به صورت طبیعی در سریع‌ترین زمان ممکن جوان‌سازی کنید.

افراد زیادی از این روش برای کاهش چین و چروک‌های صورت خود استفاده می‌کنند؛ نکته مهم این است که شما باید برای این کار نزد یک متخصص بروید تا هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید.

کلینیک زیبایی دلوان بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات پوست و مو را به عموم مردم ارائه می‌دهد. در این مطلب درباره خدمات کلینیک دلوان مطالبی را برای شما توضیح دادیم تا شما با هر یک از خدمات آشنا شوید. سپس با اطلاعات کامل برای عمل جراحی مورد نظر خود اقدام کنید.

این کلینیک همواره در تلاش است تا رضایت شما را جلب کند و تا آخرین مرحله در کنار شما می‌ماند تا زیبایی و سلامتی ایده‌آل خود را به دست بیاورید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و برای دریافت سوالات خود، با تیم مشاوران کلینیک زیبایی دلوان در ارتباط باشید.