30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا چند الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای هر کودکی می تواند چالش برانگیز باشد. اما ناهار برای نوجوانان ، با اشتهای رشد و برنامه های شلوغ ، ممکن است شما را مجبور کند Chipotle را یک تکرار در نظر بگیرید. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما تابستان یا زمستان در خانه است – یا شما فقط به ایده ای برای آخر هفته نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • مواد مغذی رضایت بخش: پروتئین و چربی به ناهار کمک می کند طول عمر داشته باشد
  • گروه های غذایی مختلف: برخی از کودکان (مانند پسرم) جذب همه غذاهای نشاسته ای می شوند. نشاسته ای مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما انواع گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مرتبط: چگونه به نوجوان گرسنه خود غذا دهیم)
  • میوه و سبزیجات: آنها دارای فیبر و ویتامین ها و همچنین مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) نتایج کافی را دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان!) کسب درآمد بیشتر است.
  • بخش مناسب برای آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن غذای خود اجتناب کنید.

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار داغ برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: شیرینی های برش خورده یا باگت های برش خورده با سس پیتزا ، پنیر و مواد اضافی مورد علاقه خود و زیر گوشت مرغ یا توستر گرم کنید
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بجوشانید و سرو کنید
  • غذای باقی مانده از شام: آنها را وارد کنید ظرف شیشه ای تک قسمتی می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد
تخم مرغ در سوراخ: ایده ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر جعبه ای سالاد یا سبزیجات مخلوط منجمد را اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (فروشگاه خریداری شده یا خانگی)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات بو داده ، باقی مانده مرغ بو داده و …
Quesadilla با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر پخته شده
  • همبرگر سبزیجات یا سگ گیاه خوار (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (پیچیده یا خود ساخته)
فریزر Burrito Beeit Mesra
  • سیب زمینی پخته: لایه ای با پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب های میان وعده
  • ساندویچ های گوشتی یا سبزیجات سرو کنید یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (تخم مرغ سرخ شده را در بالا قرار دهید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB&J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + روبان و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از مواد غنی از پروتئین مانند لوبیا ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای سرد غذای اضافی
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا دستور العمل هایی وجود دارد که شما یا نوجوان خود می توانید در طول هفته تهیه کنید.

بنای یادبود ناگت با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
فرعی  کوفته کوفته کوفته آسان

چگونه می توان میوه و سبزیجات بیشتری را در ناهار نوجوان خود تشویق کرد

  • یک اسموتی میوه (یا یک بسته اسموتی بگذارید بنابراین برای آنها آسان است که آن را سریع انجام دهند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را روی ساندویچ قرار دهید
  • ادامام را در یک بشقاب میان وعده یا در کنار آن قرار دهید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • مقداری چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان میوه های جداگانه و سس سیب بدون قند که می توانند مصرف کنند
  • پیشنهاد اضافه کردن سیب های برش داده شده به پنیر کبابی یا اسفناج تازه به تخم مرغ های تفت داده شده

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید