40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا به ایده صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا 40 مکمل برای الهام وجود دارد ، از جمله بسیاری از گزینه های ایجاد صورت!

صبحانه ممکن است وعده غذایی مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد ، به ویژه هنگامی که چشم هایش تار است و در ساعت 6:30 صبح روز مدرسه تار است.

اما نوجوانان شما باید صبح خود را درخشان کنند ، بدون ذکر همه رشد عظیم. بنابراین ، اگر ایده به پایان برسد ، در اینجا از الهام زیادی استفاده می شود. و اگر آنها می گویند “اما زمان وجود ندارد!” ، ما آن را آسان می کنیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: ایده های غذایی سالم برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایتبخش: پروتئین ، چربی و فیبر همگی به صبحانه کمک می کنند ماندگاری طولانی داشته و تا ناهار دوام داشته باشد.
  • ساخت استخوان: نوجوانان در این دوره از رشد و تغییر شدید نیاز به کلسیم بیشتری دارند. منابعی مانند شیر غنی شده و شیر غیر لبنی ، ماست ، OJ غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تأمین نیاز خود کمک کنند.
  • سریع و آسان: بچه ها زمان زیادی در روزهای هفته ندارند ، بنابراین اگر این کار آسان نیست (و بهتر حمل می شود) ، نباید آن را بخورید. در نظر داشته باشید که در آخر هفته غذاهای صبحانه را به مقدار زیاد تهیه کنید. در حالت ایده آل ، از نوجوان خود کمک یا حتی رهبری بخواهید!
  • مواد مغذی کلیدی: نوجوانان برای تحقق رشد و نمو نیاز به مواد مغذی دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است فاقد آنها باشند و برخی از غذاهای صبحانه که حاوی آنها هستند ، آمده است:
    • اهن (دختران): غلات ، آجیل
    • پروتئین (دختران): ماست ، آجیل ، کره بادام زمینی
    • فولات (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین ها B6 (دختران): پنیر ، حبوبات
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، آجیل بادام زمینی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات ، غلات ، میوه ها و سبزیجات

ایده های صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • کلوچه تخم مرغ پیش ساخته یا ساندویچ بیگل (MAKE-AHEAD)
  • صبحانه بوریتو: روی بوریتو را با تخم مرغ و پنیر بپاشید ، قوی بپیچید و با فویل بپیچید. در توستر یا فر گرم کنید. (MAKE-AHEAD)
  • کلوچه تخم مرغ بادام زمینی (MAKE-AHEAD)
  • تخم مرغ در حفره: یک سوراخ از مرکز نان کره ای بریده ، در تابه ای بگذارید و تخم مرغ را در وسط بشکنید ، وارونه کرده و بپزید تا تخم مرغ به سطح دلخواه برسد.

غذای باقی مانده از شام: آنها را وارد کنید ظرف شیشه ای تک قسمتی می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد (MAKE-AHEAD)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته تعدادی پنکیک درست کنید تا در توستر یا مایکروویو به مدت یک هفته گرم شوند. (MAKE-AHEAD)
  • وافل گندم کامل: با شربت یا آجیل یا کره دانه بخورید و میوه های برش خورده را اضافه کنید. (MAKE-AHEAD)
4 صبحانه سریع برای یک صبح شلوغ - تغذیه واقعی مادر
پودر وافل خانگی با کره بادام زمینی

بلغور جو دوسر

  • بسته جو دوسر: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن بکشید تا پودر شود. پودر جو دو سر را با دو فنجان جو دوسر سریع مخلوط کنید. نصف فنجان را در یک کیسه یا ظرف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مواد دلخواه مانند میوه خشک شده منجمد ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی بریزید. (MAKE-AHEAD)

کرپهای: از هفته حداکثر استفاده را ببرید. با نوتلا یا کره بادام زمینی و میوه یا تخم مرغ های سرخ شده پر کنید. (MAKE-AHEAD)

کرپ گندم گندم

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • موز موز: موزها را از وسط نصف کرده و با کره بادام زمینی و گرانولو بپوشانید
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس نان آووکادو - تغذیه مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + Jelly)

مافین (MAKE-AHEAD)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: برش ها را برای پروتئین اضافی با کره بادام زمینی یا دانه بمالید. (MAKE-AHEAD)

نان سرگرم کننده!
  • نان تست با کره بادام زمینی یا دانه بمالید و با توت فرنگی یا موز خرد شده بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را با گرانولا یا غلات و میوه در یک لیوان یا در یک کاسه قرار دهید ، روی دانه های چیا را برای فیبر اضافی قرار دهید.
  • پنیر کلوچه + میوه
کاسه ماست بدون میوه + دانه

جو دوسر در طول شب: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (لبنی یا غیر لبنی) را در یک شیشه ماسون کوچک مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح ها می توانید چند نوع مواد اضافی مانند میوه خرد شده ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا دانه یا یک قطره عسل یا شربت افرا اضافه کنید. (MAKE-AHEAD)

آثار مختلط: با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک ، خرید کنید یا خودتان تهیه کنید.

اسنک بار + توپ (MAKE-AHEAD)

چیپس جو دوسر شکلاتی بدون مغز
اسنک بار بدون لوبیا

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته در مورد خوردن نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید