برنامه غذایی کتو آسان


یکی از سخت ترین بخش های شروع رژیم کتو این است که بفهمید چه چیزی بخورید. نگران نباشید زیرا من با این برنامه غذایی آسان کتو از آن مراقبت کردم.

چه تازه وارد کتو شده باشید و چه مدتی است که کتو بوده اید و فقط به ایده های جدید دستور پخت نیاز دارید، این برنامه غذایی آسان کتو برای شما مناسب است.

حتی بهتر از آن، برای مطابقت با ذائقه شما و همچنین غذاهایی که ممکن است قبلاً در انبار یا یخچال خود داشته باشید، کاملاً قابل تنظیم است.

فقط برنامه غذایی را با لیست خرید کامل دانلود کنید و موادی را که از قبل در انبار یا یخچال خود دارید بررسی کنید.

و فراموش نکنید که به خواندن ادامه دهید تا تغییراتی را که می توانید در این برنامه غذایی آسان کتو انجام دهید مطابق با نیازهای خود انجام دهید.

این برنامه غذایی آسان کتو را سفارشی کنید

هدف من این بود که یک برنامه غذایی آسان کتو تهیه کنم که برای هر چه بیشتر مردم خوشمزه باشد. با این حال، می‌دانم که همه افراد دارای سلیقه‌ها، ترجیحات غذایی و حتی حساسیت‌های غذایی خاصی هستند که باید رعایت شود.

بنابراین، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا این برنامه غذایی (و همچنین اکثر برنامه های غذایی) را مطابق با ذائقه خود و همچنین غذاهایی که ممکن است قبلاً در یخچال یا انباری خود داشته باشید، سفارشی کنید.

  • سبزیجات منجمد جایگزین مناسبی برای سبزیجات تازه هستند. سبزیجات منجمد نیز از آنجایی که از قبل برش داده شده اند، در زمان صرفه جویی زیادی می کنند.
  • سبزیجات کنسرو شده جایگزین مناسبی برای سبزیجات تازه هستند اما همیشه ایده آل نیستند (به جز زمانی که دستور غذا به کنسرو گوجه فرنگی نیاز دارد). در صورت امکان، سعی کنید سبزیجات را در قوطی های بدون BPA بخرید، به خصوص کنسرو گوجه فرنگی.

  • گوشت چرخ کرده معمولاً قابل تعویض است. معمولاً می‌توانید از گوشت چرخ‌کرده‌ای که در یخچال یا فریزر خود دارید در بیشتر دستور پخت‌ها استفاده کنید. با این حال، مرغ چرخ کرده و بوقلمون چرخ کرده معمولاً به اندازه گوشت چرخ کرده یا گوشت خوک خوش طعم نیستند. بنابراین، ممکن است لازم باشد کمی چاشنی بیشتر به یک دستور غذا اضافه کنید تا طعم بیشتری به آن بدهید.

  • گوشت خوک، استیک و سینه و ران مرغ با استخوان نیز معمولاً قابل تعویض هستند. فقط به زمان پخت دقت کنید و با توجه به پروتئینی که استفاده کرده اید بپزید.

  • کنسرو ماهی تن، کنسرو ماهی سالمون و حتی کنسرو مرغ در دستور العمل ها قابل تعویض هستند. فقط حتما قوطی هایی بخرید که در آب یا روغن زیتون بسته بندی شده باشند و روغن های ناسالم نباشند.

  • مرغ را می توان به عنوان جایگزینی برای ماهی در بسیاری از دستور العمل ها استفاده کرد. با این حال، باید زمان پخت را افزایش دهید، زیرا پخت مرغ بیشتر از ماهی طول می کشد.

  • کلم بروکلی و گل کلم را اغلب می توان در دستور العمل ها جایگزین کرد. و فراموش نکنید که کلم بروکلی و گل کلم منجمد نیز برای استفاده عالی هستند.

  • کلم پیچ، شاتوت و اسفناج معمولاً در دستور العمل ها قابل تعویض هستند. با این حال، اگر در حال تهیه چیپس کلم هستید، شاتوت جایگزین بهتری نسبت به اسفناج است.

  • بیشتر قارچ ها با یکدیگر قابل تعویض هستند. با این حال، اگر به قارچ اهمیت نمی دهید، کدو سبز و بادمجان را می توان به عنوان جایگزین استفاده کرد.
  • اگر آووکادو ندارید، اغلب می توان از دستور العمل ها حذف کرد. برخی از خواربارفروشی ها آووکادوی یخ زده را حمل می کنند که می توان از آن به جای تازه استفاده کرد.

  • دستور العمل ها را با توجه به سلیقه خود مزه دار کنید. اندازه‌گیری‌های گیاهان و ادویه‌ها پیشنهادی هستند، اما شما باید هر کدام را کاملاً بر اساس ترجیحات خود افزایش دهید، کاهش دهید یا حذف کنید.

  • اگر فکر نمی کنید از یک دستور غذا لذت می برید، فقط از آن صرف نظر کنید و دستور العمل دیگری بپزید. شما می توانید دستور دیگری را از برنامه غذایی آسان کتو یا از بین صدها دستور العمل رایگان کتو از وب سایت ما انتخاب کنید.

برنامه غذایی کتو آسان خود را ایجاد کنید

البته، همیشه می توانید به جای استفاده از برنامه غذایی ما، برنامه غذایی آسان کتو خود را ایجاد کنید. و در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

  • از موادی که قبلاً در یخچال یا انباری خود دارید استفاده کنید. مطلقاً نیازی به رفتن به فروشگاه و خرید بسیاری از مواد تشکیل دهنده مختلف نیست. فقط با استفاده از چیزی که در دست دارید شروع کنید. و اگر مطمئن نیستید که چیزی کتو است یا نه، می توانید از فهرست غذای کتو من به عنوان راهنما استفاده کنید.
  • غذاها را به صورت دسته جمعی بپزید تا در طول هفته بخورید. پیشنهاد می کنیم یک روز در هفته چند ساعت را صرف پختن غذاها کنید و آنها را فریز کنید تا بعدا لذت ببرید.

  • چند دستور پخت آهسته کتو یا دیگ فوری کتو را پیدا کنید درست کنید تا مجبور نباشید ساعت ها را در آشپزخانه صرف آشپزی کنید. فراموش نکنید که باقیمانده ها را فریز کنید تا بعدا لذت ببرید.

  • کاسرول ها همچنین برای یک بار پختن و بعداً به عنوان غذای باقی مانده از آن لذت می برند. من معمولاً در طول هفته از غذاهای باقی مانده برای ناهار لذت می برم.
  • پختن چند غذای ساده کتو را فراموش نکنید. بسیاری از غذاهای جانبی را می‌توان زودتر از موعد طبخ کرد تا غذای شما کامل شود.

البته، شما همیشه می توانید صدها دستور العمل رایگان کتو ما را بررسی کنید تا برنامه غذایی آسان کتو خود را ایجاد کنید.

و اگر برنامه‌های غذایی کتو بیشتری می‌خواهید، حتماً برنامه‌های غذایی هفتگی کتو را در اینجا بررسی کنید.