حقیقت پنهان در چگونه از رژیم کتوژنیک خارج شویم Exposured

کتوژنیک و بدنسازی همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم رژیم کتوژنیک با کاهش کربوهیدرات، اضافهکردن چربیهای سالم و غیراشباع، سبب میشود که شما کاهش وزن مناسبی داشته چهار و نیم بسیار ساده چیزها شما can do برای صرفه جویی رژیم کتوژنیک چه عوارضی دارد 1402 باشید. رژیم کتوژنیک نیز یک روش لاغری سریع است و می تواند به دلیل کاهش کربوهیدرات مصرفی، برای کبد مفید باشد، اما نباید از میزان بالای چربی در این رژیم غافل شد. یک مطالعه نشان داد که 66 فرد چاق با کلسترول بالا توانستند وزن و سطح کلسترول خود را کاهش دهند. در این نوع رژیم، فرد رژیم غذایی خود را به صورت یک روز در میان و متناوب تنظیم میکند؛ به این صورت که در یک روز هیچ غذایی مصرف نمیشود و در روز دیگر، رژیم غذایی عادی فرد رعایت میگردد. هیچ رژیم غذایی وجود ندارد که برای همه افراد مناسب باشد. اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از چربی های مضر استفاده نکنید. برای کاهش وزن در یک ماه روش ها و رژیم های زیای وجود دارند که ما در این مقاله به دو تا از آن ها یعنی رژیم لاغری کتوژنیک و رژیم روزه داری متناوب پرداختم و درباره آن ها و غداهای که باید در این رژیم ها مصرف شوند، اشاره کردیم.

مرحلهی پنجم: وقتی سطح کتون بهمرورزمان بالا برود، شما کاهش وزن پایدار و سریعی را تجربه میکنید که سبب میشود، سلامت بدن شما را تضمین کند و در نهایت وزنی پایدار و سالم خواهید داشت. این سلولها صرفا با گلوکز کار میکنند و در نهایت بدن شما از چربیها، گلوکز میسازد. به عبارتی مطالعات و تحقیقات در میان افراد زیادی که این رژیم را رعایت میکنند نشاندهنده نتیجه خارقالعاده این رژیم است. در این رژیم غذایی روشهای زیاد و متنوعی بدون شک اجرا میشوند؛ اما ما یک روش ۵ مرحلهای را برای شما آماده کردهایم که بهترین نتیجه را برای شما حاصل میکند. برنامه غذایی باید به گونهای ریخته شود که تا حد امکان از غذاهای کمکالری استفاده شود. از نوشیدن آب هویج بیش از حد اجتناب کنید، زیرا هویج غنی از ویتامین A (که باعث بروز مشکلات مهم سلامتی در صورت مصرف بیش از حد آن می شود) و پتاسیم (مصرف آن باید هنگام رفع مشکلات کلیوی محدود شود) است. در رژیم لاغری کتوژنیک از این پروتئین ها حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد برای رفع گرسنگی می توان استفاده کرد: گوشت گاو، گوشت بز، دل و جگر گوسفند، گوشت بوقلمون و اردک، تخم مرغ و سفیده تخم مرغ، ماهی تن و ماهی سالمون و آنچووی. ​Th᠎is has be᠎en c reated by G SA  Conte᠎nt Gener at᠎or DEMO!

چون پروتئین در حفظ عضلهها نقش بسیار زیادی دارد.

در این مقاله ۱۵ نوع ماده غذایی مختلف که میتوانید به آسانی در رژیم کتوژنیک مصرف کنید برای شما آورده شده است. برای این منظور روزانه باید کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات مصرف کنید که این امر سبب میشود، قند خون شما پایین آمده و انرژی بدن شما تحلیل برود. اجسام کتون سنتز شده در بدن می توانند به راحتی برای تولید انرژی توسط قلب، بافت عضلانی و کلیه ها استفاده شوند. مطمئناً هیچکس لاغری سریع را به بهای سلامت قلب، کبد و کلیه خود نمیخواهد. با دنبال کردن این دستور العمل اغلب بزرگسالان کاهش وزن سریع و بهبود سلامت عموم بدن را تجربه خواهند کرد. دانشمندان معتقدند که رژیم کتو تاثیر زیادی در کاهش وزن، درمان دیابت نوع ۲ و صرع دارد. چون پروتئین در حفظ عضلهها نقش بسیار زیادی دارد. ما به شما توصیه میکنیم که اگر تمایل دارید در رژیم کتوژنیک خود عضلهها را از دست ندهید، حتما میزان پروتئین را افزایش دهید و نگران این موضوع نباشید که مصرف پروتئین سبب خارجشدن بدن از فاز کتوز خواهد شد.

رژیم کتوژنیک چگونه لاغر میکند نکته آخر اینکه کربوهیدرات خالص به معنای جمع کل کربوهیدراتهای غذایی شما منهای مجموعه فیبر مورداستفاده است که ما توصیه میکنیم حتما مصرف کربوهیدرات کل را زیر ۳۵ گرم و کربوهیدراتهای خالص را زیر ۲۵ گرم در نظر بگیرید. نکته مثبت، این است که مواد لازم برای تهیه سس سرکه ایتالیایی معمولا در منزل همه یافت میشود. در این نوع رژیم کتو، لازم است روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین یا چهار وعده ۱۱۵ گرمی گوشت قرمز، ماهی یا مرغ و حدود ۱۳۰ گرم چربی مصرف کنید. 3️⃣ رژیم کتوژنیک هدفمند (TKD): این رژیم به شما امکان می دهد کربوهیدرات ها را در کنار تمرینات ورزشی خود مصرف کنید. شاید در نگاه اول این یک رژیم لاغری نباشد، چون اصل کار استفاده از کربوهیدراتهای کم و چربیهای زیاد است. این با نظر یک متخصص مخالفت شد که اثربخشی کوتاه مدت به معنای “خوب بودن” نیست. 3- کامل بودن تغذیه رژیم. بهترین راه جلوگیری از مصرف غذا های حاوی گلوتن مصرف غذا های کامل و تک ماده است.

برنامه­های مختلفی برای روزه­داری متناوب وجود دارد.بدن پس از این­که ساعت­ها بدون غذا می­ماند، ذخایر قندش تمام می­ شود و به سراغ چربی­ها می­رود. آکنه: میزان قندخون پایینتر و خوردن شکر کمتر و غذا های فرآوری شده باعث بهبودی آکنه می شود. رژیم کتوژنیک به یکی از محبوب ترین رژیم های دنیا تبدیل شده است. استیسی ماتینسون، RDN، که در تگزاس مستقر است می گوید: رژیم Ketogenic یک برنامه غذایی است که بدن شما را به کتوز وارد می کند جایی که بدن از چربی (به جای کربوهیدرات ها) به عنوان منبع اولیه سوخت استفاده می کند.او اضافه می کند هنگامی که شما غذاهایی را که بدست می آورید (بیشتر در یک دقیقه) می خورید بدن شما می تواند در یک تا سه روز به حالت کتوز وارد کند. ولی مهم اینجاست که در رعایت آن مخصوصا در هفته های اولیه تقلب نکنید تا بدن شما هر چه سریعتر با رژیم غذایی کتوژنیک سازگار گردد. اخیرا مطالعاتی هم صورت گرفته که تاثیر رژیم کتوژنیک را بر روی کاهش سرعت رشد تومور های سرطانی و یا پیشگیری از آلزایمر و پارکینسون اثبات کرده است.

به عبارتی در این برنامه کاهش وزن، مقدار زیادی عضله از بین میرود. همانطور که میدانید؛ در رژیم کتوژنیک مصرف برخی از مواد محدود خواهند شد. برخی از تحقیقات اخیر نشان می دهند، رژیم فستینگ متناوب کمک می کند تا بدن فرد بتواند عضلات خود را بیشتر حفظ کند. احتمال دارد فرد در مصرف بیش از اندازه خوراکی هایی با ارزش غذایی پایین زیاده روی کند. انواع مختلفی از رژیم کتوژنیک وجود دارد که کتوژنیک استاندارد بیش از دیگر موارد رژیم های غذایی مورد تحقیق قرار گرفته و توصیه شده است. مواد غذایی قندی: سودا، آب میوه، اسموتی، کیک، بستنی، آب نبات و موارد مشابه. درصد زیادی از افراد رعایتکننده رژیم کِتون اظهار کردهاند که رعایت این برنامه غذایی سبب کاهش خوابآلودگی آنها در طول روز و افزایش سطح هوشیاری شده است. رژیم کِتوژنیک رژیم مناسب برای کاهش وزن بوده و ما توصیه میکنیم که بهتر است هم کربوهیدراتهای کل مصرفی در این رژیم و هم کربوهیدراتهای خالص مصرفی در آن را بهخوبی کنترل کنید.

رژیم کتوژنیک Pdf رایگان

چرا خوردن کربوهیدرات کمتر توصیه می شود؟ امروز می توانید هشت رژیم غذایی لاغری سریع عدد موز و سه لیوان شیر بخورید. با سلام رژیمها و سبک های غذایی زیادی وچود داره. در اوایل برای اینکه به رژیم غذایی پایبند بمانم، صفحه اینستاگرامی جهت قرار دادن عکس وعده های غذایی که می خوردم ایجاد کردم. ضمن اینکه باقیمانده چربی و پروتئینهای روزانهای که مصرف میکنید نیز باید متناسب با نیاز شما باشد، نه بیشتر از اندازه و نیاز بدن شما! به علت محدودیت دریافتی در میوه ها سبزی ها ممکن است فردی که تحت درمان با رژیم کتو است دچار کمبود ویتامین ها و مینزال ها شود و نیاز است تا از مولتی ویتامین و مینرال ها استفاده کند. شما در حالت کلی سوختوساز اصلی بدن خود را از کربوهیدرات یا فراوردههای قندی به دست خواهید آورد. ولی هر چه این کربوهیدراتها با گلوکز کمتری باشند، شما نتیجه بهتری خواهید گرفت. و اگر یک ورزشکار ورزش حرفهای با حجم سنگینی از ورزش هستید، در ازای هر کیلوگرم از وزن بدن ۱. در ادامه اگر اهل حجم متوسطی از ورزش هستید، در ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۱. اما اگر اهل ورزشکردن با حجم کم هستید، در ازای هر کیلوگرم از وزن بدن شما، یک گرم پروتئین کاربردی خواهد بود.

رژیم کتوژنیک مناسب چه افرادی است

در زیر نظرات کارشناسان در مورد هر دسته آمده است و هر توضیحی با استفاده از علم تغذیه و پزشکی مبتنی بر شواهد رد میشود تا نشان دهد که کارشناسان کجای کار را نادیده گرفتند. کارشناسان اظهار داشتند که شواهدی وجود ندارد که نشان دهد کاهش وزن پایدار برای مدت طولانی ممکن باشد. بررسی: رژیم کتوژنیک یک استراتژی سریع و مؤثر برای کاهش وزن است و باید رتبه عالی (نه فقط متوسط) را در این دسته دریافت میکرد. حتی فقط یک پیادهروی کوتاه هم میتواند به کاهش وزن شما و تنظیم سطح قند خون کمک کند. تمام مواردی که در این قسمت برای شما ذکر شد کمک میکند تا شما در زمان ورزش و در دوره رعایت رژیم کتوژنیک، نهتنها عضله از دست ندهید، بلکه کالری مناسبی را دریافت کرده و حجم عضلات خود را نیز افزایش دهید. رژیم اتکینز بعد از اینکه مردم مکرراً گزارش کردند که پس از کاهش وزن اغلب دوباره به وزن قبلی برگشته اند، محبوبیت خود را از دست داد. شاید در ابتدا کاهش وزن از طریق رژیم کتوژنیک بیشتر از رژیم های کم چرب با کربوهیدرات بیشتر باشد اما با گذشت زمان این اختلاف در کاهش وزن از بین میرود.

هرچه سن بیشتر می شود میزان چربی نیز افزایش پیدا می کند و میزان افزایش آن در رده های سنی مختلف و در دخترها و پسرها متفاوت است. اما نکته جالب اینجاست که در رژیمهایی که پروتئین دارند،

این میزان ازدسترفتن عضله خیلی بیشتر است. نکته جالبی که در رژیم کتوژنیک باید به آن اشاره کنیم این بوده که این رژیم بر ورزش تأثیرات فراوانی دارد. رژیم کتوژنیک یک رژیم پرچربی با کمترین

کربوهیدرات است که مزیت های فراونی برای سلامتی دارد. اما مواظب باشید در دام سوپ های خامه ای و آماده به مصرف نیفتید . بازهم تأکید ما بر این است که در خوردن این مواد زیادهروی نکنید و تنها بهاندازه مناسب از آنها استفاده کنید. مرحلهی دوم: بدن شما برای تأمین انرژی خود به دنبال منابع سوخت جایگزین میگردد که شما باید چربیهایی مانند ماهی قزلآلا، آووکادو و روغن نارگیل را جایگزین آنها کنید. به عبارتی کربوهیدراتهایی که هضم آسانی دارند؛ مانند نوشابه، شکر، نان سفید و شیرینیها در این رژیم حذف شدهاند.