دانلود اپلیکیشن آلپاری “alpari app download” [آشنایی با ربات معامله گر فارکس]


دانلود اپلیکیشن آلپاریدانلود اپلیکیشن آلپاری

بروکر آلپاری برای ارائه خدمات بهتر به کاربران چند اپلیکیشن راه اندازی کرده که هرکدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند.

آلپاری (Alpari) یک بروکر معاملاتی آنلاین معتبر جهانی است که از نمادهای معاملاتی متنوعی پشتیبانی می‌کند و در زمینه ارائه خدمات در بازار فارکس بیش از دو دهه سابقه درخشان دارد! این برکر محبوب نه تنها از حساب های معاملاتی مختلف برخوردار می باشد، بلکه به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی گزینه عالی برای معامله گران ایرانی در نظر گرفته می شود. علاوه بر تمام این ویژگی‌ ها و خدمات، آلپاری از چند پلتفرم قابل دانلود و نصب بر روی سیستم عامل های مختلف نیز برخوردار است که در ادامه، به چگونگی دانلود اپلیکیشن آلپاری و همچنین معرفی این پلتفرم ها می‌ پردازیم. با ما در مقاله «دانلود اپلیکیشن آلپاری» همراه باشید.

دانلود اپ آلپاری؛ آشنایی با انواع برنامه های “alpari”

بروکر Alpari یکی از شناخته شده ترین بروکر های فارکس در جهان و ایران است که همواره تلاش می کند تا نحوه ارائه خدمات به کاربران را بهبود ببخشد. توسعه و ارائه پلتفرم های معاملاتی آلپاری بخشی از خدمات این بروکر است که گزینه های زیر را شامل می شود:

  • اپلیکیشن موبایل آلپاری (Alpari Mobile): برنامه موبایل آلپاری برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است و می‌ توان با نصب آن در هر زمان و مکانی، بدون نیاز به سیستم دسکتاپ به حساب معاملاتی فارکس خود دسترسی داشت.
  • اپلیکیشن آلپاری اینوست (Alpari Invest): این اپلیکشن، مربوط به سرویس کپی تریدینگ در بروکر آلپاری است که در مدیریت بهتر سرمایه گذاری در حساب “PAMM” کاربرد دارد.
  • اپلیکیشن باینری آپشن آلپاری (Alpari Fix-Contracts): با نصب این اپلیکیشن می توانید فرایند واریز/برداشت مستقیم در حساب معاملاتی را تکمیل کرده و به مسابقات، بونوس ها و همچنین ابزار های تحلیل تکنیکال معاملات باینری آپشن دسترسی دارید.
  • پلتفرم معاملاتی تحت وب آلپاری: برنامه تحت وب ساده ترین پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری است که نیازی به نصب ندارد و بعد از ورود به کابین شخصی در وب سایت بروکر، می توانید از آن استفاده کنید.

برای دسترسی به متاتریدر و دانلود اپلیکیشن آلپاری از لینک های زیر استفاده کنید.

  • لینک دانلود اپلیکیشن آلپاری اندروید: https://redirect.appmetrica.yandex.com/serve/890654757495050197?tracking_campaign=promo_on_site&tracking_source=alpari.com&tracking_content=platforms
  • دانلود اپلیکیشن آلپاری iOS برای آیفون: https://redirect.appmetrica.yandex.com/serve/891113970180618675?tracking_campaign=promo_on_site&tracking_source=alpari.com&tracking_content=platforms
  • دانلود متاتریدر 4 آلپاری: https://download.mql5.com/cdn/web/alpari/mt4/alpari4setup.exe
  • دانلود متاتریدر 5 آلپاری: https://alpariforexfa.org/fa/registration/?platform=mt5

ویژگی های اپلیکیشن آلپاری برای اندروید و iOS:

برنامه آلپاری برای آیفون و اندروید ارائه شده تا برای تریدر ها در هر دو سیستم عامل محبوب تلفن همراه، ویژگی های یکسانی را فراهم کند. از جمله این ویژگی ها می توان علاوه بر اجرای معاملات به تقویم اقتصادی آلپاری، آخرین ابزار بازار و البته واریز/برداشت مستقیم که در بالا ذکر شد اشاره داشت. در ادامه، بصورت خلاصه به برخی از ویژگی های برتر برنامه آلپاری برای موبایل اشاره خواهیم داشت:

  • اجرای معاملات فارکس در آلپاری [سفارش گذاری در بازار فارکس]؛
  • طراحی بر اساس متاتریدر 4؛
  • واریز و برداشت مستقیم؛
  • تقویم اقتصادی فارکس؛
  • آخرین اخبار معاملاتی.

ویژگی های متاتریدر 4 آلپاری برای ویندوز:

متاتریدر 4 شناخته شده ترین و مطمئن ترین پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری است. این پلتفرم از قابلیت هایی هچون ابزار های معاملاتی مانند اندیکاتور ها و سرعت بالای اجرای معاملات برخوردار است و تنها برای کامپیوتر و سیستم عامل اندروید در دسترس می باشد. ویژگی های متاتریدر 4 آلپاری عبارت است از:

  • دارای 30 اندیکاتور تحلیل تکنیکال؛
  • دارای 9 تایم فریم معاملاتی؛
  • امکان دسترسی لحظه ای به بازار؛
  • محیط ساده و کاربرپسند؛
  • امنیت و ایمنی بالا؛
  • امکان دانلود برای تلفن همراه و دسکتاپ.

ویژگی های متاتریدر 5 آلپاری برای ویندوز:

این متاتریدر نسخه جدیدتر متاتریدر ۴ است که فقط از طریق تلفن های همراه و دسکتاپ در دسترس می باشد. این متاتریدر علاوه بر تمام ویژگی های متاتریدر 4 از ویژگی ها و سرویس هایی مانند تقویم اقتصادی نیز برخوردار است. با نصب متاتریدر 5، کاربران می توانند به معامله در فیوچرز، سهام‌ ها، بازار های آپشن و … دسترسی داشته باشند. ویژگی های متاتریدر 5 عبارتند از:

  • دارای 38 اندیکاتور تحلیل تکنیکال؛
  • استفاده از 21 تایم فریم معاملاتی؛
  • امکان دسترسی لحظه ای به بازار؛
  • محیط ساده و کاربرپسند؛
  • ارائه تقویم اقتصادی؛
  • امنیت و ایمنی بسیار بالا.

ویژگی هایی که از هرکدام از اپلیکیشن های آلپاری خواندید برای معامله در این بروکر کافی نیستند و اگر نسبت به معامله در این بروکر تمایل دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر کاری حتما مقاله های نقد و بررسی بروکر آلپاری، معرفی پلتفرم آلپاری در موبایل و ویندوز، آموزش نصب و دانلود آلپاری موبایل، دانلود بهترین پلتفرم های معاملاتی بروکر های فارکس، نحوه ساخت ربات آلپاری در متاتریدر، باینری آپشن آلپاری و … را در وب سایت های تخصصی بازار فارکس همچون آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، اینوستینگ Investing.com، تریدرز یونیون Traders Union و دیگر رسانه های معتبر مطالعه کنید.

بررسی ربات معامله گر فارکس؛ پیشنهاد ویژه برای کسب درآمد آسان!

ربات های معامله گر فارکس الگوریتم های برنامه نویسی شده ای هستند که الگوهای رفتاری بازار را شناسایی می‌کنند و با استفاده از اندیکاتورهای مختلف، معاملات را به ‌طور خودکار انجام می ‌دهند. ربات های معاملات فارکس ابتدا در بازار های بورس رایج شدند و امروزه سهم قابل توجهی از معاملات در این بازار بصورت خودکار انجام می شود؛ سپس این روند به بازار فارکس و سپس ربات های ارز های دیجیتال نیز به آن ها اضافه شد. ربات معامله گر فارکس چندین شاخص را به همراه ابزار تجزیه و تحلیل، برای پیش بینی تغییرات قیمت ارزهای مختلف استفاده می کند تا کار را برای سرمایه گذاران آسان کند. برای شروع به کار با ربات های معامله گر، تنها به انجام چند مرحله نیاز است تا به یک سرمایه گذاری سود آور متصل شوید. استراتژی های معاملاتی مختلفی برای اعمال بر روی ربات ها وجود دارد و همچنین تعداد زیادی از این ربات ها در بروکر های مختلف به صورت رسمی/غیر رسمی وجود دارد. در واقع ربات نویسی فارکس کار دشواری نیست، اما طراحی رباتی که درصد سوددهی قابل قبولی با ریسک پایین در طولانی مدت ارائه دهد کار دشوار و زمان بریست.

ربات معامله گر فارکسربات معامله گر فارکس

ربات های معامله گر فارکس الگوریتم های برنامه نویسی شده ای هستند که الگوهای رفتاری بازار را شناسایی می‌کنند و با استفاده از اندیکاتورهای مختلف معاملات را به‌طور خودکار انجام می‌ دهند.

نظر کارشناس درباره دانلود اپلیکیشن آلپاری و نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم تا تمام پلتفرم های معاملاتی بروکر آلپاری را به طور جامع و کامل معرفی کنیم. به طور کلی پلتفرم های این بروکر از تنوع ویژگی و خدمات بالا برخوردار هستند و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و نصب کنند. برای کاربرانی که علاقه مند به معاملات موبایلی هستند، دانلود اپلیکیشن موبایل آلپاری بهترین گزینه است. اما معامله گرانی که تمایل دارند تا در محیط وسیع تر و گسترده تری به بازار فارکس دسترسی داشته باشند و همچنین از ویژگی های بیشتری برخوردار شوند، دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 گزینه مناسبی هستند. حالا شما به ما بگویید، از چه دستگاهی برای دانلود اپلیکیشن آلپاری استفاده می کنید؟ از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers- وب سایت رسمی بروکر آلپاری alpari.com – اف ایکس لیست FX-List


۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این مطلب را برای دیگران بفرستید)