دستور غذای شکرگزاری کتو


دستور غذای شکرگزاری کتو #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/keto-thanksgiving-stuffing-recipe/

می دانم که بوقلمون همیشه در روز شکرگزاری بیشترین توجه را به خود جلب می کند، اما همیشه فکر می کردم که قیمه باید ستاره غذا باشد.

در چند سال گذشته، من مأموریت داشتم تا یک دستور پخت خوشمزه درست کنم که نه تنها کتو است، بلکه به راحتی درست می شود.

و من خیلی خوشحالم که اعلام کنم که این کار را با این دستور غذای شکرگزاری کتو انجام دادم.

تمام طعم های چاشنی سنتی را دارد اما بدون تمام کربوهیدرات ها. و درست کردنش خیلی راحته

به علاوه، می توانید بیشتر دستور غذا را از قبل آماده کرده و در فر قرار دهید تا در حالی که بوقلمون شما در حال استراحت است بپزد.

فقط دستور پخت را تا مرحله 4 آماده کنید. اگر از ظرف پخت استفاده می کنید، ادامه دهید و مواد را داخل آن قرار دهید و در یخچال قرار دهید تا آماده طبخ شوید.

حدود یک ساعت قبل از اینکه بخواهید بپزید، مواد را از یخچال خارج کنید تا به دمای اتاق برسد. این به ویژه اگر از ظرف شیشه‌ای استفاده می‌کنید که اگر آن را مستقیماً از یخچال در فر داغ قرار دهید می‌تواند خرد شود، بسیار مهم است.

آب مرغ و آرد بادام را درست قبل از گذاشتن ظرف در فر اضافه کنید. و در عرض 25 دقیقه، یک ظرف قیمه داغ خواهید داشت که تمام خانواده شما آن را دوست خواهند داشت!

نحوه تفت دادن شاه بلوط

دستور غذای پر کردن کتو شکرگزاری من از شاه بلوط به عنوان یکی از موادی استفاده می کند که طعم سنتی به آن می دهد.

با این حال، اگر قبلاً شاه بلوط نپزیده اید، در اینجا چند راه ساده وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا قبلاً هرگز این کار را نکرده اید.

خرید شاه بلوط واقعا خوب برای برشته کردن بسیار مهم است. سعی کنید شاه بلوط های بزرگ با پوسته های براق پیدا کنید و هنگام نگه داشتن آنها کمی وزن داشته باشید.

قبل از اینکه آنها را برشته کنید، باید از یک چاقوی تیز برای برش یک X شکل در پوست ته هر شاه بلوط استفاده کنید. این بسیار مهم است، زیرا اگر این مرحله را رد کنید، ممکن است در هنگام برشته شدن در فر منفجر شوند.

سپس شاه بلوط های تراشه شده را بدون تماس با یکدیگر روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید. اگر مقدار زیادی شاه بلوط برای برشته کردن دارید، باید آنها را در چندین ورقه پخت قرار دهید یا آنها را به صورت دسته ای برشته کنید.

ورقه پخت را در فر از قبل گرم شده با دمای 425 درجه فارنهایت (220 درجه سانتیگراد) قرار دهید و تفت دهید تا زمانی که پوست ها شروع به عقب کشیدن کند و گوشت شاه بلوط نرم شود.

مدت زمانی که طول می کشد بسته به اندازه شاه بلوط ها متفاوت است، اما توصیه می کنم اگر از شاه بلوط های متوسط ​​یا بزرگ استفاده می کنید، بعد از 15 دقیقه بررسی کنید.

و همیشه می توانید شاه بلوط هایی را که سریعتر از بقیه برشته می شوند از فر خارج کنید.

پس از تفت دادن، شاه بلوط ها را روی یک حوله بزرگ قرار دهید تا خنک شوند. هنگامی که آنها به اندازه کافی سرد شدند، کناره های حوله را جمع کنید و شاه بلوط ها را فشار دهید تا به شل شدن یا جدا شدن پوست کمک کنند. وقتی پوست ها از هم جدا می شوند باید صدای ترق ترق را بشنوید.

سپس پوسته های باقی مانده را با دست بردارید و دور بریزید. همچنین پوست نازک کاغذی را که بین گوشت شاه بلوط و پوسته های سخت آن قرار دارد را نیز جدا کنید.

با این حال، اگر شاه بلوط در دسترس ندارید، فقط از گردو در دستور غذا استفاده کنید. هنوز هم به همان اندازه خوشمزه خواهد بود!

سایر دستور العمل های غذای جانبی تعطیلات کتو

اگر این دستور قیمه کتو شکرگزاری شما را تشنه غذاهای خوشمزه تری برای تعطیلات کتو کرده است، پس خوش شانس هستید.

برای همه طعم و مزه دستور پخت سیب زمینی شیرین مورد علاقه خود، اما بدون تمام کربوهیدرات، حتما دستور غذای کتو «سیب زمینی شیرین» من را بررسی کنید.

برای غذای جانبی کاملی که می‌توانید از قبل آماده کنید، حتماً دستور تهیه مش کرم گل کلم Make-Ahead Keto را علامت بزنید.

و برای غذاهای جانبی که بدون زحمت کتو هستند، حتماً دستور پخت گل کلم کتو پنیری برشته و دستور کلم بروکسل بو داده با سیر کتو را امتحان کنید.

فقط روی این لینک کلیک کنید برای پیدا کردن همه اینها و بسیاری دیگر از دستور العمل های غذای جانبی Keto!

دستور غذای شکرگزاری کتو #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/keto-thanksgiving-stuffing-recipe/

چاپ

شرح

هنگام تهیه این دستور چاشنی شکرگزاری کتو، از طعم چاشنی، اما بدون تمام کربوهیدرات لذت ببرید.


عناصر

  • 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن نارگیل
  • 1 پیاز متوسط ​​(110 گرم)، نازک برش داده شده است
  • 1 حبه سیر، خرد شده یا ریز خرد شده
  • 1/2 پوند (225 گرم) سوسیس آسیاب شده یا گوشت خوک چرخ شده
  • 1/2 گل کلم سر (300 گرم)، به گلچه های کوچک خرد شده است
  • 1/2 فنجان (65 گرم) شاه بلوط (یا گردو) خرد شده، پخته شده
  • 1/4 فنجان (17 گرم) مریم گلی تازه خرد شده
  • 1 قاشق چای خوری (2 گرم) پودر دارچین
  • 1/4 قاشق چایخوری (1 گرم) جوز هندی آسیاب شده
  • 1/2 فنجان (120 میلی لیتر) آب مرغ
  • 1 قاشق غذاخوری (6 گرم) آرد بادام
  • نمک و فلفل برای چشیدن

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. اگر از ماهیتابه مخصوص فر استفاده نمی کنید، یک ظرف قابلمه را چرب کرده و کنار بگذارید.
  2. روغن نارگیل را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ذوب کنید. پیاز و سیر را به ماهیتابه اضافه کنید و 3 دقیقه تفت دهید.
  3. سوسیس چرخ شده را به ماهیتابه اضافه کنید و حدود 5 دقیقه تفت دهید تا قهوه ای شود.
  4. گل کلم، شاه بلوط خرد شده، مریم گلی تازه، پودر دارچین و جوز هندی را به ماهیتابه اضافه کنید و به مدت 3 دقیقه تفت دادن را ادامه دهید. با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  5. در صورت نیاز مخلوط را در ظرف پخت آماده شده بریزید. آب مرغ را روی مخلوط سوسیس بریزید و روی مخلوط فشار دهید تا یک لایه یکدست شود. آرد بادام را به طور یکنواخت روی مخلوط بپاشید.
  6. تابه یا ظرف قابلمه مخصوص فر را در فر قرار دهید و به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید تا سوسیس پخته شود و گل کلم نرم شود. از دماسنج گوشت برای بررسی اینکه سوسیس ها به 165 فارنهایت (73 درجه سانتیگراد) رسیده اند، استفاده کنید.
  7. از فر خارج کرده و گرم سرو کنید.

یادداشت

تمام داده‌های تغذیه‌ای تخمین زده می‌شوند و بر اساس مقدار هر وعده هستند.

کربوهیدرات خالص: 4 گرم

تغذیه

  • کالری: 177
  • قند: 2 گرم
  • چربی: 13 گرم
  • کربوهیدرات ها: 6 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 11 گرم