دستور پخت سیب زمینی سرخ شده بادمجان کتو رزماری با تاهینی آیولی


طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده بادمجان کتو رزماری با تاهینی آیولی #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/کتو-رزماری-فریس-بادمجان-با-دستگاه-تاهینی-ایولی/

این سیب زمینی سرخ شده بادمجان رزماری ترد روش جدید مورد علاقه من برای لذت بردن از بادمجان است. حتی بهتر از آن، آنها در سرخ کن بادی پخته می شوند، یعنی در عرض چند دقیقه آماده می شوند.

و حتی با دیپ تاهینی خامه‌ای من که باعث می‌شود سلیقه شما آواز بخواند، بهتر هستند.

نکات آشپزی سرخ کن با هوا

اگر با سرخ کن های هوا تازه کار هستید، ممکن است در مورد نحوه استفاده از آنها گیج شوید. نگران نباش منم همینطور بودم

با این حال، با کمی آزمون و خطا، چند نکته و ترفند را یاد گرفتم که باعث شد دستور العمل های من هر بار به خوبی ارائه شود.

سرخ کن هوا را از قبل گرم کنید. بیشتر دستور پخت ها نیاز به گرم کردن سرخ کن هوا دارند. من معمولا وقتی مواد را آماده می کنم آن را روشن می کنم.

با این حال، اگر فراموش کردید که سرخ کن را از قبل گرم کنید، قبل از اینکه مواد خود را اضافه کنید، آن را روشن کنید. بیشتر سرخ کن های هوا فقط چند دقیقه طول می کشد تا از قبل گرم شوند.

قبل از هر بار استفاده سبد یا سینی سرخ کن هوا را چرب کنید. این از چسبیدن غذای شما جلوگیری می کند، که به ویژه در هنگام پختن غذاهایی که روکش یا نان دارند، اهمیت دارد.

با این حال، مطمئن باشید هرگز از اسپری آئروسل برای چرب کردن سرخ کن هوا استفاده کنید. یک روغن سردکن ساده ابزاری عالی و ارزان برای استفاده برای روغن کاری سرخ کن هوای شماست.

پیشنهاد میکنم استفاده کنید روغن آووکادو تا سرخ کن بادی خود را چرب کنید روغن آووکادو نقطه دود بالایی دارد و در دمای بالا دود نمی کند.

از شلوغی بیش از حد سرخ کن هوا خودداری کنید. این امر مخصوصاً در مورد دستور العمل هایی مانند این سیب زمینی سرخ شده با بادمجان که برای پخت صحیح آنها نیاز به گردش هوای گرم در اطراف هر سرخ کرده دارند بسیار مهم است.

سرخ کن های هوای بیش از حد شلوغ معمولا منجر به غذاهای خیس و نیم پز می شوند. اگر سرخ‌کن کوچک‌تری دارید، ممکن است مجبور شوید به صورت دسته‌ای بپزید تا مطمئن شوید که غذا وقتی از سرخ‌کن بیرون می‌آید کاملاً پخته شده است.

غذا را برگردانید یا سبد را در نیمه زمان پخت تکان دهید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که غذای شما به طور یکنواخت پخته می شود.

و اگر زمان پخت غذای شما کمی طولانی تر است، می خواهید سبد را چندین بار در حین پختن غذا تکان دهید.

فقط هنگام باز کردن سرخ کن هوا مراقب باشید زیرا داغ می شود. با این حال، هنگامی که سرخ کن بادی را باز می کنید، پخت و پز متوقف می شود اما پس از بستن آن از سر گرفته می شود.

حتما سرخ کن خود را تمیز نگه دارید. تکه‌های غذای قدیمی یا روغن کهنه می‌تواند باعث دود گرفتن سرخ‌کن هوا در حین استفاده شود.

وقتی سرخ کن بادی شما از برق جدا شده و کاملاً خنک است، به سادگی از یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی برای پاک کردن سرخ کن هوا استفاده کنید. حتماً به دفترچه راهنمای سرخ کن خود مراجعه کنید تا بهترین راه برای تمیز کردن سرخ کن خود را پیدا کنید.

سس کتو اضافی برای امتحان

در حالی که سس تاهینی آیولی من با این سیب زمینی سرخ شده با بادمجان بسیار خوشمزه است، در اینجا چند سس کتو دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.

من عاشق سیب زمینی سرخ شده آغشته به سس مزرعه هستم، و من پانسمان کتو رنچ دستور تهیه سس کامل بدون لبنیات برای غوطه وری است.

و اگر می خواهید کمی طعم ایتالیایی به سیب زمینی سرخ کرده خود داشته باشید، می توانید من را امتحان کنید طرز تهیه سس پیتزا کتو یا من طرز تهیه سس کتو مارینارا.

اما برای سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک و سس کچاپ دو نفره، پس باید من را امتحان کنید دستور العمل آسان کتو کچاپ.

طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده بادمجان کتو رزماری با تاهینی آیولی #کتو #دستور العمل https://ketosummit.com/کتو-رزماری-فریس-بادمجان-با-دستگاه-تاهینی-ایولی/

چاپ

شرح

کم کربوهیدرات اما طعم بالا، این سرخ کن هوای ترد بادمجان رزماری کتو به زودی به یکی از محبوب ترین خانواده ها تبدیل خواهد شد.


عناصر

برای آیولی تاهینی –

  • 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) ممکن است
  • 1 قاشق چای خوری (5 میلی لیتر) سس تاهینی
  • 1/2 لیمو، آب گرفته (یا به مزه)
  • نمک و فلفل برای چشیدن

دستورالعمل ها

  1. سرخ کن هوا را تا 400 فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) از قبل گرم کنید.
  2. مواد خشک را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید. تخم مرغ را در یک کاسه کوچک جداگانه هم بزنید.
  3. هر سرخ شده بادمجان را در تخم مرغ زده شده فرو کنید و سپس آن را در مخلوط آرد بادام فرو کنید و کاملاً بپوشانید. آنقدر ادامه دهید تا همه سیب زمینی های سرخ شده بادمجان نان شوند.
  4. سیب زمینی های سرخ شده بادمجان را به صورت یک لایه و بدون دست زدن در سبد یا سینی سرخ کن هوا قرار دهید و کمی روغن آووکادو بپاشید. (در صورت نیاز، سیب زمینی سرخ شده بادمجان را در چند دسته بپزید.)
  5. سیب زمینی های سرخ شده بادمجان را به مدت 15 تا 20 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی شود و تا نیمه پخت آن را برگردانید.
  6. در همین حین، مواد تاهینی آیولی را با همزن بزنید تا یکدست شود.
  7. سیب زمینی های بادمجان را با احتیاط از سرخ کن بیرون بیاورید و قبل از سرو با تاهینی آیولی بگذارید کمی خنک شود.

یادداشت

تمام داده‌های تغذیه‌ای تخمین زده می‌شوند و بر اساس مقدار هر وعده هستند.

تغذیه

  • کالری: 169
  • قند: 3 گرم
  • چربی: 14 گرم
  • کربوهیدرات ها: 9 گرم
  • فیبر: 5 گرم
  • پروتئین: 5 گرم