دستور العمل کره “سیب” بدون شکر کتو


طرز تهیه کره سیب بدون شکر کتو #دستور العمل #کتو https://ketosummit.com/کتو-بدون-شکر-کره-سیب

داشتن سبک زندگی کتو به این معنا نیست که شما باید تمام غذاهای مورد علاقه خود را کنار بگذارید!

هنگامی که دستور العمل کره سیب بدون شکر کتو را درست می کنید، هنوز هم می توانید کره سیب خوشمزه ای داشته باشید، اما بدون شکر و کربوهیدرات.

و با موادی که به راحتی پیدا می شوند ساخته می شود که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود.

تهیه دستور العمل کره “سیب” بدون شکر من کمی زمان می برد، اما یک دسته بزرگ – حدود 2 ½ فنجان در هر دسته!

و شما به راحتی می توانید دستور را دو برابر کنید زیرا تا 3 هفته می توان آن را در یخچال نگهداری کرد. اما من مطمئن هستم که خیلی قبل از آن از بین خواهد رفت!

چگونه این دستور کتو را درست کردم

اولین چیزی که احتمالاً متوجه شدید این است که دستور غذای من حاوی سیب نیست. و در حالی که سیب ها خوشمزه هستند، اما خیلی کتو پسند نیستند.

فقط یک سیب سایز متوسط ​​حاوی حدود 20 کربوهیدرات خالص است، یعنی زمانی که از رژیم کتو پیروی می کنید، هر روز باید چه مقدار کربوهیدرات خالص داشته باشید.

برای جایگزینی سیب در دستور غذا، به جای آن از کدو حلوایی زرد (که گاهی اوقات به عنوان کدوی تابستانی شناخته می شود) استفاده کردم.

کدو حلوایی زرد یک سبزی با طعم ملایم است، به همین دلیل برای این دستور غذا عالی است. شما هرگز طعم کدو حلوایی زرد را در آن نخواهید چشید! تنها چیزی که خواهید چشید مواد خوشمزه دیگر، به خصوص پودر دارچین است.

من فقط این دستور غذا را با استفاده از کدو حلوایی زرد آزمایش کردم، اما تصور می کنم کدو سبز پوست کنده و خرد شده نیز موثر باشد.

کدو سبز نسبت به کدو زرد طعمی قوی تر دارد. بنابراین، پس از پخته شدن، ممکن است بخواهید کمی بیشتر دارچین یا جوز هندی اضافه کنید، اگر فکر می کنید طعم کدو سبز خیلی محسوس است.

من همچنین از هویج در دستور غذا برای رنگ نارنجی زیبایش استفاده کردم. همچنین کمک کرد تا قوام بیشتر شبیه کره سیب سنتی شود.

در حالی که من دستور غذا را بدون هویج تست نکردم، حدس می زنم که می توانید آن را حذف کنید و از کدو حلوایی اضافی استفاده کنید. با این حال، بدون آن قطعا رنگی شبیه به کره سیب سنتی نخواهد داشت.

برای شیرین کننده از گرانول استفاده کردم اریتریتول. شخصا، از همه شیرین کننده های کتو، من اریتریتول را بیشتر ترجیح می دهم.

به نظر من اریتریتول مانند شکر سنتی می پزد و می پزد. و مانند برخی از شیرین کننده های کتو مزه عجیبی ندارد.

با این حال، اگر مقدار زیادی شیرینی ندارید، از اریتریتول کمتری نسبت به آنچه در دستور العمل نشان داده شده است استفاده کنید. می توانید با 1/4 فنجان (48 گرم) اریتریتول شروع کنید و مقدار بیشتری اضافه کنید تا کره سیب به اندازه کافی برای شما شیرین شود.

در مورد ادویه ها، دارچین و جوز هندی همان چیزی است که به دستور غذای من طعم کره سیب سنتی می دهد.

با این حال، با خیال راحت بسته به ذائقه خود از دارچین و جوز هندی کم و بیش استفاده کنید. در صورت تمایل حتی می توانید از میخک استفاده کنید.

نحوه استفاده از کره سیب

البته، می توانید کره «سیب» من را روی یک تکه از آن بمالید نان تست کتو. با این حال، در اینجا چند راه دیگر وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، و هر کدام از آنها خوشمزه است!

می توانید از کره “سیب” من به عنوان رویه مورد علاقه خود استفاده کنید پنکیک کتو یا وافل کتو. یا مقداری را در ظرف مورد علاقه خود هم بزنید بلغور جو دوسر کتو.

اما یکی از راه‌های مورد علاقه من برای خوردن کره سیب، استفاده از آن روی کره است بستنی کتو. می دانم ممکن است عجیب به نظر برسد، اما کاملاً خوشمزه است.

البته به کسی نمی گویم اگر تصمیم دارید فقط کره سیب خود را با قاشق بخورید!

و فراموش نکنید که همه موارد من را بررسی کنید دستور العمل های چاشنی و سس کتو. زندگی سالم هرگز طعم خوبی نداشت!

طرز تهیه کره سیب بدون شکر کتو #دستور العمل #کتو https://ketosummit.com/کتو-بدون-شکر-کره-سیب

چاپ

شرح

با این دستور العمل کره «سیب» بدون شکر کتو، از تمام طعم‌های کره سیب، اما بدون شکر و کربوهیدرات لذت ببرید.



دستورالعمل ها

  1. کدو حلوایی تابستانی خرد شده، هویج خرد شده، اریتریتول دانه بندی شده، آب، سرکه سیب و آب لیمو را در یک قابلمه بزرگ بریزید و بگذارید بجوشد.
  2. حرارت را کم کنید تا بجوشد، روی آن را ببندید و به مدت 30 دقیقه بپزید و هر از گاهی هم بزنید.
  3. مخلوط کدو حلوایی را از روی حرارت بردارید و بگذارید کمی خنک شود. مخلوط خنک شده را در مخلوط کن یا غذاساز با سرعت بالا بریزید و پوره کنید تا یکدست شود.
  4. مخلوط پوره شده، پودر دارچین، جوز هندی آسیاب شده و نمک را در قابلمه بریزید و به مدت 50 تا 60 دقیقه به جوشیدن ادامه دهید و مدام هم بزنید تا نسوزند تا مخلوط به غلظت دلخواه برسد.
  5. قبل از سرو بگذارید کمی خنک شود. باقی مانده کره «سیب» را در یک ظرف در بسته به مدت 3 هفته در یخچال قرار دهید.

یادداشت

تمام داده‌های تغذیه‌ای تخمین زده می‌شوند و بر اساس مقدار هر وعده هستند.

کربوهیدرات خالص: 2 گرم

تغذیه

  • اندازه خدمت: تقریبا 2 قاشق غذاخوری [30 ml] در هر وعده
  • کالری: 14
  • قند: 2 گرم
  • چربی: چربی: 0 گرم
  • کربوهیدرات ها: 3 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 1 گرم