دقیقا چند اونس در یک ظرف قهوه وجود دارد و چگونه قهوه بهتری درست کنیم


شاید فکر کرده باشید که چرا فنجان قهوه شما در مقایسه با فنجان اندازه گیری کوچک به نظر می رسد.

قهوه اسپرسو در یک فنجان اندازه گیری دسته چوبی

یا شاید از فنجان اندازه گیری برای اندازه گیری ظرف قهوه خود استفاده کرده اید و متوجه شده اید که مشکلی وجود ندارد. یا لیوان سفر شما همیشه کوچکتر از آنچه فکر می کنید به نظر می رسد. شاید شما فقط در مورد یک فنجان قهوه کنجکاو هستید.

دلیلش هرچه که باشد، احتمالا می دانید که یک فنجان قهوه با یک فنجان استاندارد برابری نمی کند. یک فنجان قهوه معمولی به جای 8 فلان اونس استاندارد موجود در فنجان های اندازه گیری، 5 اونس (اونس مایع) دارد.

این بدان معناست که اکثر قهوه جوش های استاندارد و 12 فنجانی تقریباً همیشه 60 اونس مایع را در خود جای می دهند.

چه چیزی می دهد؟ چرا با هم فرق دارند؟ چگونه باید از این دانش برای تهیه قهوه بهتر استفاده کنید؟ من در این مقاله به همه این سؤالات پاسخ خواهم داد، پس بیایید مستقیماً وارد آن شویم!

فهرست مطالب

چند اونس در یک ظرف قهوه؟

در اینجا یک نمودار مفید وجود دارد که اندازه های معمولی قهوه جوش و تعداد اونس معمولاً در هر یک را نشان می دهد:

اندازه قابلمه قهوه اندازه واقعی بر حسب اونس
12 فنجان 60 فلان اونس
10 – فنجان 50 فلان اونس
8 فنجان 40 فلان اونس
6 فنجان 30 فلان اونس
4- فنجان 20 فلان اونس

توجه داشته باشید: این یک اسپرد با اندازه معمولی است. نه هر برند قهوه ساز این گسترش را دنبال خواهد کرد. برای اندازه گیری دقیق بهتر است دفترچه راهنمای کاربر خود را بررسی کنید.

چند اونس در یک فنجان قهوه وجود دارد؟

قهوه در-فنجان-آبی-روی-میز-چوبی-در-کافه

یک فنجان اندازه گیری معمولاً هشت اونس مایع دارد. منطقی به نظر می رسد، درست است؟

بنابراین، یک فنجان قهوه چند اونس است؟ فنجان های قهوه به طور سنتی 5 اونس هستند. اما بسته به کافی شاپ، نوع قهوه و غیره کمی محدوده وجود دارد.

معنی آن چیست؟ خوب، اگر هشت اونس یا یک فنجان قهوه مصرف کرده اید، اشتباه اندازه گیری کرده اید.

چرا مهم است؟ زیرا افزودن قهوه بیشتر به فنجان، مصرف کافئین شما را افزایش می دهد، میزان خامه و شکر مورد نیازتان را تغییر می دهد و حتی طعم قهوه را تغییر می دهد.

خبر خوب؟ تعمیر آن آسان است.

چرا فنجان های قهوه با فنجان های اندازه گیری متفاوت هستند؟

فنجان های مورد استفاده برای اندازه گیری مواد برای پخت و پز و پخت معمولاً 8 اونس مایع هستند که اندازه گیری استاندارد برای یک فنجان است. و ما قبلاً می دانیم که فنجان های قهوه مایع کمتری نسبت به فنجان های اندازه گیری دارند. فنجان های قهوه حدود 5 اونس هستند.

اما آیا می‌دانستید که استفاده از اصطلاح «فنجان» برای قهوه قبل از استفاده از اندازه‌گیری‌های استاندارد در پخت و پز است و از طریق صنعت قهوه منتقل شده است؟ درست است. صنعت قهوه نباید تغییر کند. صنعت اندازه گیری باید!

اما در واقعیت، هیچ کدام تغییر نمی کنند، بنابراین همه ما باید با هم اشتباه بگیریم، درست است؟

واقعاً نه – به این دلیل است که راه های زیادی برای دور زدن فنجان های قهوه وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید به جای استفاده از اندازه گیری مایع اونس، شروع به وزن کردن تفاله قهوه و آب خود کنید.

چه مقدار قهوه باید استفاده کرد؟

فنجان قهوه در پس زمینه روستایی

تعداد اسکوپ های قهوه مورد نیاز برای تهیه 12 فنجان به اندازه اسکوپ و نوع قهوه ای که استفاده می کنید بستگی دارد.

یک قاشق قهوه استاندارد حدود 2 قاشق غذاخوری (یا حدود 0.5 اونس) قهوه را در خود جای می دهد. اینکه چرا آنها استفاده از قاشق غذاخوری را انتخاب کردند سخت است. اما اندازه گیری تفاله های قهوه را آسان تر می کند.

اگر از 5 اونس مایع در هر فنجان استفاده می کنید، به 8 پیمانه (4 اونس) تفاله قهوه نیاز دارید.

با این حال، بهتر است از دستورالعمل های قهوه ساز خاص خود یا بسته بندی قهوه برای مقدار توصیه شده قهوه برای 12 فنجان استفاده کنید. به عنوان مثال، یک دستگاه قهوه ساز مستر به یک اسکوپ در هر فنجان نیاز دارد.

همچنین به خاطر داشته باشید که دانه های مختلف قهوه نسبت آب به قهوه متفاوت هستند، بنابراین باید مقدار قهوه را متناسب با آن تنظیم کنید.

به طور خلاصه: دستورالعمل های ارائه شده با دستگاه خود را بررسی کنید. تقریباً همیشه، دستورالعمل ها در مورد میزان استفاده از قهوه واضح هستند.

چگونه قهوه قطره ای بهتر درست کنیم

دم کردن قهوه در واقع بسیار ساده تر از آن چیزی است که گاهی به نظر می رسد.

فنجان اندازه گیری را رها کنید! اسکوپ را ول کن! با اونس سیال اندازه گیری نکنید! در عوض، قبل از دم کردن، از ترازو آشپزخانه برای وزن کردن تفاله قهوه و آب خود استفاده کنید.

قهوه چیزی به نام «نسبت طلایی» دارد. اساساً نسبت طلایی نسبت تفاله قهوه به آب است.

یک فنجان قهوه عالی حدود 1:15 تفاله به آب است.

یعنی برای هر گرم قهوه باید 15 گرم آب مصرف کنید.

نسبت انواع قهوه کمی متفاوت است. برای مثال اسپرسو نسبت کمتری دارد. و انواع لوبیا نیز به نسبت های کمی متفاوت نیاز دارند. اما هنوز هم بهتر است با نسبت 1:15 شروع کنید و از آنجا تنظیم کنید!