راز گلوتون 1000 برای روشن شدن پوست (آیا باید بخرید؟)


آیا می دانید بسیاری از کشورهای آسیایی مانند هند، تایلند، کامبوج، ویتنام، کره جنوبی و چین از فرقه پوست روشن هستند. برای مدت طولانی، پوست روشن معیار زیبایی در نظر گرفته شده است.

طبق گفته Synovate (شرکت تحقیقات بازار)، به طور متوسط ​​40٪ از زنان از محصولات سفید کننده پوست در هنگ کنگ، مالزی، کره جنوبی، فیلیپین و تایوان استفاده می کنند.

در هند یکی از بزرگترین صنایع در اقتصاد محلی است که بازار آن 400 میلیون دلار تخمین زده می شود.

محصولات روشن کننده پوست زیادی در بازار موجود است. اکثر آنها ادعا می کنند که در سفید شدن پوست موثر هستند. در سالهای اخیر، پرخوری 1000 به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی آن محبوبیت پیدا کرد. سطح ملانین را کاهش می دهد و به روشن شدن پوست کمک می کند.

ممکن است تعجب کنید که گلوتون 1000 چیست و چگونه می توان از گلوتون 1000 برای روشن شدن پوست استفاده کرد؟ در این مقاله، با گلوتون 1000، فواید آن، نحوه عملکرد و موارد دیگر بیشتر آشنا خواهید شد.

گلوتون 1000 چیست؟

قرص گلوتون 1000
قرص گلوتون 1000

گلوتون 1000 یک مکمل گلوتاتیون است که حاوی ستریا گلوتاتیون، ویژه برای روشن کردن پوست تولید شده است. سرشار از اسیدهای آمینه است و به دفع سموم کمک می کند رادیکال های آزاد از بدن رادیکال های آزاد ترکیبات بسیار فعالی هستند که سلول ها را از بین می برند.

گلوتون 1000 با از بین بردن تمام سلول های مرده به جوانسازی پوست شما کمک می کند. شما می توانید انتظار کاهش در سطوح هایپرپیگمانتاسیون. آنزیم هایی را فعال می کند که نقش اساسی در از بین بردن سموم دارند.

سطح ملانین را کاهش می دهد و پوست را روشن تر می کند. اکثر متخصصان پوست در سراسر جهان از مکمل های گلوتاتیون برای درمان بیماری های پوستی استفاده می کنند. مقدار کافی گلوتاتیون در بدن می تواند روند پیری را کند کند. گلوتاتیون شوالیه ای است که برای زیبایی شما می جنگد.

گلوتن 1000 (گلوتاتیون) چگونه کار می کند؟

رنگدانه ملانین در پوست انسان دو نوع است:

  • اوملانین (رنگدانه ملانین تیره تر – همه رنگ ها رنگدانه سیاه یا قهوه ای هستند)
  • فئوملانین (رنگدانه ملانین روشن – همه سایه ها زرد و قرمز هستند)

Eumelanin به عنوان رنگدانه ملانین تیره تر و Pheomelanin به عنوان رنگدانه ملانین روشن تر شناخته می شود. گلوتاتیون موجود در گلوتون 1000 باعث افزایش تولید فئوملانین نسبت به یوملانین می شود که به روشن شدن پوست کمک می کند.

اشعه ماوراء بنفش به سطح پوست می رسد. گرانول های ملانین دارای اثر محافظتی مستقیم از عکس هستند و انرژی نور خورشید را جذب می کنند.

هنگامی که در معرض نور ماوراء بنفش قرار می گیرید، هورمون محرک ملانوسیت (MSH) با گیرنده MSH روی ملانوسیت متصل می شود. باعث تولید ملانین جدید می شود. تیروزیناز واقع در ملانوسیت از طریق فرآیند ملانوژنز ملانین تولید می کند.

گلوتاتیون از تیروزیناز و سایر عناصر سلول در برابر اکسیداسیون محافظت می کند. این یک تری پپتید متشکل از سیستئین، گلیسین و گلوتامات است که به عنوان آنتی اکسیدان اصلی عمل می کند. گلوتاتیون از گروه های تیول پروتئین ها در برابر اکسیداسیون محافظت می کند و در سم زدایی سلولی برای حفظ محیط سلولی شرکت می کند. گلوتاتیون کاهش یافته (GSH) به دلیل توانایی آن در مهار تیروزیناز، اثر سفید کنندگی روی پوست انسان دارد.

ساختار گلوتاتیون

جدای از سفید شدن پوست، مصرف منظم گلوتون 1000 نیز به این امر کمک می کند سم زدایی از بدن. سه مرحله اصلی برای سم زدایی وجود دارد و گلوتاتیون هر سه را پشتیبانی می کند. سه مرحله سم زدایی عبارتند از:

  • اصلاح سم (واکنش های شیمیایی که اثر سموم را بر بدن تسهیل می کند)
  • کونژوگاسیون (اتصال سموم به متابولیت ها برای جلوگیری از انتشار آنها)
  • دفع

بسیاری از سموم قبل از دفع به گلوتاتیون متصل می شوند. بدون گلوتاتیون، سم زدایی بسیار کمتر موثر خواهد بود، اگر غیرممکن نباشد.

به دلیل اثرات مثبت گلوتاتیون بر سلول های سالم (به ویژه میتوکندری)، به عنوان یک ماده طبیعی عمل می کند. عنصر ضد پیری.

مطالعات نشان داده اند که گلوتاتیون در واقع برای سلامت طولانی مدت ضروری است، زیرا محافظت آنتی اکسیدانی را تقویت می کند، به تجزیه مواد مغذی کمک می کند و در تنظیم بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی از جمله سیستم ایمنی نقش دارد.

مزایای گلوتون 1000 چیست؟

  • گلوتون 1000 سطح گلوتاتیون شما را افزایش می دهد. سطوح پایین گلوتاتیون در بدن مسئول علائم پیری است
  • آکنه، خشکی پوست، اگزما، چین و چروک و پف چشم را درمان می کند
  • این یک آنتی اکسیدان طبیعی قوی است که رادیکال های آزاد را که به سلول ها آسیب می رسانند خنثی می کند
  • تولید کلاژن در درم را تحریک می کند
  • با تمام مظاهر دعوا می کند پیری نور: ضخیم شدن و ناهمواری پوست، لکه های پیری
  • مانع از تولید ملانین می شود که به روشن شدن پوست و بازیابی درخشندگی آن کمک می کند
  • توانایی تنظیم آتروفی پوست و کاهش شدت خطوط ریز

مواد تشکیل دهنده گلوتون 1000

گلوتون 1000 حاوی مواد ضروری مانند L-Glutathione، ویتامین C و N-Acetylcysteine ​​است.

ال-گلوتاتیون

گلوتاتیون (آنتی اکسیدان اصلی) یک ماده طبیعی است که از سه آمینو اسید تشکیل شده است: ال سیستئین، ال-گلوتامیک اسید و گلیسین.

ویتامین سی

ویتامین C یکی از شناخته شده ترین آنتی اکسیدان های سنتی است و بیشتر به دلیل فواید سلامتی شناخته شده است. ویتامین C استفاده شده در گلوتون 1000 باعث بهبود جذب گلوتاتیون می شود.

N-استیل سیستئین

N-استیل سیستئین شکل تغییر یافته اسید آمینه سیستئین است. این به بدن در سنتز گلوتاتیون و افزایش سطح آن در بدن کمک می کند. همچنین می توان از آن در مبارزه با پیری پوست استفاده کرد.

امتیاز کاربر – 3.5 از 5

بهترین قیمت را در زیر بررسی کنید

کرم های بلیچینگ v/s قرص گلوتاتیون

قرص گلوتاتیون حاوی مواد ضروری مانند ویتامین C و N-Acetylcysteine ​​است. به عنوان یک عامل ضد ملانوژن عمل می کند و به همین دلیل به سفید شدن پوست کمک می کند.

از سوی دیگر، کرم های سفید کننده حاوی هیپوکلریت سدیم هستند که باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می شود که منجر به تحریک پوست می شود. حاوی مواد شیمیایی خشن مانند پراکسید هیدروژن، هیپوکلریت سدیم، هیپوکلریت کلسیم، کربنات سدیم، سدیم، دی تیونات و غیره است. همه این ترکیبات شیمیایی پوست شما را مستعد رنگدانه می‌کنند.

به گفته یک متخصص پوست، استفاده از کرم سفید کننده می تواند منجر به جوش، جوش یا رنگدانه روی صورت شما شود.

این نه تنها باعث واکنش آلرژیک می شود، بلکه می تواند باعث ایجاد لکه های سفید دائمی بر روی پوست شود. یک واکنش آلرژیک شدید سرگیجه یا تنگی نفس است. در این صورت فوراً با پزشک مشورت کنید و به دنبال دارو بگردید و مصرف آن را قطع کنید.

عوارض کرم سفید کننده

  • خارش
  • بثورات
  • سرخی
  • پرخونی
  • ادم موضعی
  • هایپرترمی
  • سوزش خفیف
  • مور مور
  • خشکی

عوارض جانبی گلوتاتیون

گلوتاتیون معمولاً عوارض جانبی شدیدی ندارد. با این حال، ممکن است برخی نگرانی ها در مورد استفاده از گلوتاتیون وجود داشته باشد:

  • گرفتگی عضلات
  • نفخ
  • واکنش های آلرژیک مانند بثورات

واضح است که قرص‌های گلوتاتیون بهتر از کرم‌های سفیدکننده برای سفید کردن پوست هستند.

قرص ویتامین C در مقابل قرص گلوتاتیون

اینکه بگوییم کدام بهتر است متناقض است زیرا خود قرص گلوتاتیون حاوی ویتامین C به عنوان ماده اصلی است. تنها تفاوت این است که بیشتر مکمل های ویتامین C حاوی ترکیبات خاص ویتامین C هستند. قرص گلوتاتیون با مواد اضافی مانند L-Glutathione و N-Acetylcysteine ​​ارائه می شود.

در اینجا برخی از موارد ذکر شده است فواید قرص ویتامین C

  • قرص های ویتامین C دارای خاصیت روشن کنندگی پوست هستند
  • تولید کلاژن در درم را تحریک می کند
  • با تمام تظاهرات پیری نوری مبارزه می کند: ضخیم شدن و ناهمواری پوست، لکه های پیری
  • ویتامین E را بازیابی می کند که یک آنتی اکسیدان طبیعی قوی نیز می باشد
  • خاصیت ضد التهابی دارد

قرص گلوتاتیون حاوی آنتی اکسیدان است و سریع ترین جزء است که مشکلات پوستی را در مدت زمان کوتاهی برطرف می کند. اما پاکسازی تنها کیفیت گلوتاتیون نیست. استفاده از قرص های گلوتاتیون پوست شما را جوان می کند، آن را صاف تر و کشسان تر می کند.

  • قرص گلوتاتیون به پوست کمک می کند تا ویتامین C تولید کند و از سلول ها در برابر آسیب محافظت کند
  • رنگ چهره را بهبود می بخشد
  • به مبارزه با آکنه روی پوست کمک می کند
  • لک هایی که با افزایش سن روی صورت ظاهر می شوند را از بین می برد
  • گلوتاتیون در سنتز کلاژن و الاستین نقش دارد

چگونه از گلوتون 1000 استفاده کنیم؟

یک قرص گلوتون 1000 را در 120 میلی لیتر (1 فنجان) آب بریزید. حداقل دو دقیقه صبر کنید تا قرص های جوشان کاملا حل شوند و سپس از نوشیدنی گازدار لذت ببرید.

برای نتایج موثر، آن را هر روز صبح با معده خالی به مدت حداقل چهار ماه مصرف کنید. رژیم غذایی مناسب و سالم در هنگام مصرف این قرص ضروری است.

گلوتون 1000 را از کجا بخریم

گلوتون 1000 به طور گسترده در داروخانه ها، فروشگاه های مکمل های غذایی موجود است. همچنین می توانید آن را به صورت آنلاین از طریق آمازون دریافت کنید.

شما می توانید بهترین قیمت را در زیر بررسی کنید –

سوالات متداول

س 1) برای چند ماه باید از گلوتون 1000 استفاده کنم؟

پاسخ) برای یک نتیجه خوب، گلوتون 1000 را حداقل به مدت چهار ماه مصرف کنید. افرادی که پوست تیره دارند باید آن را به مدت سه تا شش ماه مصرف کنند. نتایج به متابولیسم و ​​وزن شما بستگی دارد. اگر بدن شما اجزای گلوتون 1000 را به خوبی جذب کند، ممکن است سریع ترین نتیجه را ببینید.

مدت زمان استفاده از گلوتون 1000 به پوست شما بستگی دارد
–> رنگ قهوه ای متوسط ​​– 1-3 ماه
-> رنگ قهوه ای تیره – 4-6 ماه
–> رنگ تیره – 6-12 ماه
-> رنگ بسیار تیره – 12-24 ماه

حتی پس از رسیدن به رنگدانه خوب پوست، مطمئن شوید که برای حفظ رنگ پوست خود از آن استفاده می کنید.

س 2) آیا گلوتون 1000 عوارضی دارد؟

پاسخ) مصرف خوراکی قرص گلوتاتیون حتی پس از مصرف مداوم آن عوارض جانبی ایجاد نمی کند. گاهی اوقات ممکن است باعث ناراحتی یا بثورات پوستی شود، اما بهتر است با پزشک مشورت کنید.

س 3) چه میلی گرم گلوتاتیون مصرف کنم؟

پاسخ) سه تا چهار ماه اول باید 1000 میلی گرم مصرف کنید. پس از آن، می توانید آن را به 500 گرم کاهش دهید. مقدار مصرف بستگی به رنگ پوست دارد. از آنجایی که ترکیبات گلوتون 1000 محلول در آب هستند پس از جذب از طریق ادرار یا صفرا دفع می شود.

س 4) آیا سفید شدن پوست دائمی است؟

پاسخ) به طور خاص برای گلوتون 1000، اثرات سفید کنندگی ممکن است تنها در صورتی طولانی تر باشد که آن را به درستی حفظ کنید. برای حفظ اثرات طولانی مدت، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید و از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید.
اگر رنگ پوست شما قهوه ای روشن تا متوسط ​​است، رنگ پوست به دست آمده ممکن است تغییر نکند حتی اگر آن را متوقف کنید.

س 5) سایر روش های سفید کردن پوست چیست؟

پاسخ) برخی دیگر از راه های سفید کردن پوست عبارتند از:

سفید کننده صورت
اثرات سایر محصولات روشن کننده پوست مانند کرم سفید کننده صورت ممکن است مدت طولانی تری باقی نماند. برای حفظ رنگ پوست خود باید به طور مداوم از آن استفاده کنید. اما استفاده طولانی مدت از سفید کننده ممکن است باعث تحریک پوست شود، همانطور که در بالا توضیح داده شد.

لایه برداری شیمیایی
بر خلاف کرم سفید کننده، لایه برداری شیمیایی ایمن ترین و محبوب ترین روش جوانسازی صورت است. تولید ملانین را سرکوب می کند. معمولاً برای خلاص شدن از شر رنگدانه، سه تا هشت جلسه درمانی لازم است. اگرچه باعث حذف موثر لایه‌های بیرونی اپیدرم می‌شود و فرآیندهای بازسازی پوست را آغاز می‌کند، اما اثر آن ممکن است برای مدت طولانی‌تری دوام نیاورد. پس از تمیز کردن، پوست به خوبی تغذیه و مرطوب می شود، اما مستعد آسیب می شود.

لیزر سفید کردن پوست
انتخاب روش سفید کردن پوست با لیزر و سفت کردن پوست با لیزر اثرات طولانی مدت، گاهی اوقات حتی دائمی نشان می دهد. این یک انتخاب محبوب است و به دلیل تقاضای آن به طور فعال در لوازم آرایشی استفاده می شود. یکی از خواص آن تجزیه سلول های ملانین است، بنابراین می تواند با موفقیت حتی با پایدارترین لکه های پیری مبارزه کند. به دلیل عملکرد ملایم، می توانید حتی حساس ترین مناطق، به عنوان مثال، پلک ها یا لب ها را روشن کنید.

اگر می خواهید ثبات پوست روشن خود را حفظ کنید، باید از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید. رژیم غذایی مغذی و غنی از فیبر داشته باشید، از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید و روزانه بدن را مرطوب کنید.

فعالیت بدنی ضروری است زیرا ورزش هوازی باعث افزایش جریان اکسیژن به سلول ها می شود که به خنثی کردن اثرات مضر رادیکال های آزاد کمک می کند. آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید، رقصیدن، دوچرخه سواری، طناب زدن، دویدن، پیاده روی، هر چیزی که شما را عرق کند! نیم ساعت ورزش در روز به سم زدایی بدن کمک می کند.

امیدواریم اکنون از چگونگی آن آگاه شده باشید پرخوری 1000 برای سفید کردن پوست کار می کند. اگر سوالی در رابطه با محصول دارید، می توانید سوال خود را در قسمت نظرات مطرح کنید. فراموش نکنید که مقاله را در حلقه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

منابع:

مجله پوست بالینی، زیبایی و تحقیقاتی