نان پروتئین کتو برای گوشتخواران و BBBE


نان پروتئین کتو از نان سفید تخم مرغ معروف اقتباس شده است.دستور پخت ماریا امریش) اما چربی بیشتری دارد و دارای یک ماده مخفی است که به آن بافتی نرم و کرکی می دهد.

علاوه بر این، این نسخه از نان برای گوشتخواران و همچنین BBBE (پروتکل بیکن کره گاو و تخم مرغ) عالی است زیرا فقط حاوی مواد حیوانی است.

پاسخ به این نان فوق العاده بوده است! برای بهترین نتیجه حتما آن را در ویدیو تماشا کنید. اگر همزن پایه ندارید، نگران نباشید با همزن برقی دستی کار می کند!

نان پروتئین کتو برای گوشتخواران و BBBE

قرص نان پروتئین کتو به صورت ورقه ای روی کشتی

آنچه شما برای این نان نرم پروتئین کتو نیاز دارید!

توجه: شما همچنین می توانید Keto Chow را مستقیماً خریداری کنید و یک کیسه بزرگ از پایه سوپ Keto Chow و همچنین بسیاری از طعم های دیگر دریافت کنید! از کد KETOGENICWOMAN من برای دریافت 10% تخفیف استفاده کنید! از اینجا خرید کنید

کتو بان کلاژ

طرز تهیه نان های پروتئین کتو

روش مورد علاقه من برای استفاده از این دستور پخت نان، استفاده از سیلیکون است تابه های مشبک برای همبرگر و ساندویچ یا برای هات داگ استفاده کنید تابه های باگت مشبک سیلیکونی.

سوراخ های کوچک در قسمت پایین باعث می شود که پوسته ای در بالا و پایین نان ایجاد کنید! برای بهترین نتایج، قالب های نان را روی توری و سپس روی یک ورقه پخت قرار دهید. من متوجه شدم که باید تابه های نان را نیز اسپری کنم.

با این حال باید مطمئن شوید که آنها را زیاد نپزید وگرنه نان ها سفت و خشک می شوند. هر فر متفاوت است، بنابراین ممکن است مجبور شوید فر خود را آزمایش کنید.

در فر من من آنها را به مدت 15 دقیقه در دمای 325 بپزید، سپس روی آنها را با برس تخم مرغ یا کره آب شده بمالید، سپس 10 دقیقه دیگر بپزید. سپس آنها را بیرون می آورم.

BBBE Buns به روز شده (20 سپتامبر 2022)

شما می توانید این نان یا این نان ها را به یک سطح کاملاً جدید برسانید به لطف تکنیکی که من آن را فرا خوانده ام ترفند کره یخ زده نیلی نیلی! 1/2 چوب کره یخ زده را رنده کنید و در انتهای مخلوط کردن خمیر با سرعت کم داخل کاسه بریزید. برای اینکه ببینید چگونه این کار را انجام دادم، آخرین مورد من را تماشا کنید ویدیوی BBBE Bun در اینجا!

زمان آماده سازی
10 دقیقه

زمان پخت
30 دقیقه

زمان اضافی
15 دقیقه

زمان کل
55 دقیقه

عناصر

  • 6 عدد سفیده تخم مرغ

  • 3 عدد زرده تخم مرغ

  • 42 گرم (1.5 اونس) پودر سفیده تخم مرغ

  • 30 گرم پودر آب گوشت گاو یا پروتئین ایزوله گوشت گاو (یا 22 گرم کتو چاو گاو) یا 2 قاشق غذاخوری ژلاتین گوشت گاو یا 2 قاشق غذاخوری Vital Proteins Collagen

  • 1/4 قاشق چایخوری نمک ردموندز

  • 1/2 قاشق چایخوری خامه تارتار (فقط در صورتی لازم است که رطوبت بالا مانع از سفت شدن سفیده تخم مرغ شود)

  • 1-2 قاشق چایخوری صمغ گوار (اختیاری)

  • اختیاری: 1/2 چوب کره یخ زده، رنده شده

  • 1 تخم مرغ زده شده (محصول برای شستشوی تخم مرغ)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 325 گرم کنید
  2. 6 سفیده تخم مرغ را در یک کاسه همزن جدا کنید، 3 زرده را برای بعد در دستور نگه دارید و 3 زرده را برای چیز دیگری ذخیره کنید!
  3. نمک، پودر سفیده تخم مرغ و پودر آب استخوان را در کاسه همزن اضافه کنید. به مدت 3 تا 5 دقیقه با حرارت بالا مخلوط کنید تا زمانی که مخلوط به اوج سفت برسد.
  4. سرعت همزن را کم کنید و 3 زرده تخم مرغ را یکی یکی اضافه کنید و اجازه دهید برای هر کدام چند چرخش در مخلوط بچرخد.
  5. اگر از کره یخ زده رنده شده استفاده می کنید، در حالی که همزن با کمترین سرعت است، آن را در کاسه بریزید. هم بزنید تا ترکیب شوند.
  6. مخلوط را در قالب نان سیلیکونی (8*4) فشار دهید. اگر از تابه شیشه ای یا فلزی استفاده می کنید، حتما کاغذ روغنی بپوشانید.
  7. اگر نان درست می‌کنید، از یک تابه توری روی توری روی یک ورقه پخت بزرگ استفاده کنید.
  8. به مدت 15 دقیقه برای 9 نان، 20 دقیقه برای 6 نان یا 25 دقیقه برای نان بپزید. از فر خارج کنید و روی آن را با برس شستشوی تخم مرغ بمالید و با نمک چاشنی ردموندز بپاشید.
  9. 5-10 دقیقه دیگر بپزید.
  10. فر را خاموش کنید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه دیگر برای نان در فر بماند، اما برای نان نگذارید.
  11. اجازه دهید کاملا خنک شود سپس از تابه خارج کرده و 12 برش بزنید.
  12. لذت ببرید!

یادداشت

یادداشت 1: اگر از کتو چاو یا هر پودر پروتئین دیگری که حاوی چربی است استفاده می کنید، هنگام اضافه کردن زرده تخم مرغ در پایان، حتما آن را اضافه کنید. چربی می تواند باعث فرو ریختن خمیر شما شود.

نکته 2: همچنین می توانید 1 قاشق غذاخوری ژلاتین گوشت گاو را برای نان نرم تر اضافه کنید.

نکته 3: برای درست کردن نان ها با دمای 325 به مدت تقریبی 1520 دقیقه بپزید و با برس تخم مرغ بشویید و 5 تا 10 دقیقه دیگر بپزید و از فر خارج کنید.

نکته 4: افزودن کره یخ زده رنده شده، این نان ها را به یک بافت کاملاً جدید تبدیل می کند! این ایده از کانال یوتیوب Indigo Nili آمد!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

12

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:

کالری: 54چربی کل: 2.1 گرمکربوهیدرات ها: 0.6 گرمکربوهیدرات خالص: 0.6 گرمفیبر: 0 گرمپروتئین: 7.6 گرم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

لطفا نظر خود را در وبلاگ بگذارید یا من را در اینستاگرام تگ کنید! @ketogenic.woman. با کلیک بر روی دکمه Pinterest در سمت چپ، من را در Pinterest دنبال کنید!