نوشیدنی های کتو در استارباکس – کتو سامیت


بنابراین تصمیم گرفتید که بالاخره زمان آن رسیده است که به رژیم کتو متعهد شوید. اما، تنها یک مشکل وجود دارد که شما را متوقف می‌کند: فراموش کرده‌اید که وقتی ساعت ۳ بعدازظهر می‌رسد، هیچ چیز نمی‌تواند شما را نجات دهد جز یک نوشیدنی شیرین بسیار کافئین‌دار از باریستای محلی استارباکس!

هر چند جای نگرانی نیست. اگر از قوانین خاصی پیروی کنید و به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید، سفارش نوشیدنی کتو در استارباکس بسیار ساده‌تر از چیزی است که انتظار دارید.

بهترین چیز در مورد استارباکس گزینه های متعدد و نوشیدنی های بی نهایت قابل تنظیم است. این باعث می شود که تغییر نوشیدنی دلخواه دسر در یک فنجان برای تامین رژیم کتو بسیار آسان باشد.

قبل از اینکه در منوی معمولی استارباکس به این موضوع بپردازیم که در واقع کتو چیست، چندین قانون وجود دارد که قبل از سفارش باید در نظر داشته باشید.

اگر کتو هستید چگونه در استارباکس سفارش دهید:

  1. حذف خامه فرم گرفته همیشه ایده خوبی است! بله، ممکن است از چربی تهیه شده باشد، اما حاوی مقادیر بسیار بالایی قند و حتی گاهی اوقات شربت وانیل است که قطعا شما را از کتوز خارج می کند.
  2. به باریستای خود بگویید که در قهوه خود شربت های بدون قند می خواهید! بسیاری از نوشیدنی های محبوب استارباکس مملو از شکر به شکل شربت های طعم دهنده هستند، اما خوشبختانه نسخه های بدون شکر موجود است. فقط لازم است طلب کنید. اما مراقب باشید، زیاده‌روی در مصرف جایگزین‌های شکر می‌تواند میکروبیوم روده شما را مختل کند و شما را به مسابقه حمام سوق دهد. در دراز مدت، همچنین بهتر است کام خود را برای لذت بردن از طعم‌هایی غیر از شیرین آموزش دهید.
  3. در مورد جایگزین بدون لبنیات دو بار فکر کنید! استارباکس مجموعه خوبی از شیرهای گیاهی را ارائه می دهد، اما این شیرها حاوی قندهای طبیعی و همچنین قندهای افزوده هستند که در مجموع می تواند 10 تا 15 گرم کربوهیدرات در یک نوشیدنی بزرگ باشد. با این حال، این اعداد کمتر از جایگزین های لبنی است که می تواند تا 20 گرم کربوهیدرات به نوشیدنی بزرگ شما اضافه کند. ساده ترین راه حل حذف کامل شیر است.
  4. برای غنای بیشتر، خامه غلیظ را در نظر بگیرید! اگر نمی‌توانید دوز کافئین خود را بدون کرم شیری مصرف کنید، خامه غلیظ گزینه بهتری خواهد بود (اگر با محصولات لبنی موافق هستید)، زیرا اکثراً چربی دارند و در نتیجه کربوهیدرات بسیار کمی دارند.
  5. مراقب کلاسیک باشید! شاید این مورد را نشنیده باشید، اما تمام قهوه ها و چای های سرد استارباکس به طور پیش فرض حاوی این شربت شیرین هستند. به باریستای خود اشاره کنید تا از افزودن این شربت به نوشیدنی خود صرف نظر کند و از 20 گرم کربوهیدرات پنهان در امان بمانید.

اکنون که می‌دانید هنگام سفارشی‌سازی نوشیدنی‌ها و تبدیل آن‌ها به متحدان کتو باید به چه نکاتی توجه کنید، بیایید نگاهی به منوی واقعی بیندازیم و ببینیم Starbucks چه نوشیدنی‌های کتو را برای مواقعی که عجله دارید، ارائه می‌کند.

6 نوشیدنی استارباکس دوستدار کتو:

  1. این ممکن است هیچ کس را شگفت زده نکند، اما در صدر فهرست فروتنان قرار دارند قهوه دم کرده. خواه سرد یا گرم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کباب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان با یک نوشیدنی کم کربوهیدرات از خانه بیرون خواهید آمد.
  2. را سرد دم یا نیترو سرد دم یکی دیگر از گزینه های عالی کتو در استارباکس است. این به طور طبیعی سرد و بدون شکر سرو می شود.
  3. آ لاته یکی دیگر از گزینه های خوب است، اگر شیر را با نصف آب بخار پز و نیمی خامه غلیظ جایگزین کنید، همان بافت خامه ای و کربوهیدرات صفر را خواهید داشت. اگر نسخه سرد بیشتر به سلیقه شما می آید، به یاد داشته باشید که از کلاسیک صرف نظر کنید.
  4. آیا چیزی آمریکایی تر از یک وجود دارد؟ آمریکانو? این نوشیدنی بخاردار شامل اضافه کردن آب داغ روی یک یا دو شات اسپرسو، بسته به اندازه نوشیدنی شما، برای تنها 2 گرم کربوهیدرات در یک گراند آمریکایینو است.
  5. را موکا یکی دیگر از نوشیدنی های محبوب است. در حالی که در فرم خارج از منوی خود کتو پسند نیست، با جایگزینی شیر بخار پز با نصف آب، نصف خامه دوبل، و دو پمپ موکا و شربت وانیل با همتایان بدون شکر خود، طعمی خوشمزه خواهید داشت. بالا، تنها با 1 گرم کربوهیدرات.
  6. اگر به جای قهوه چای را ترجیح می دهید، چندین گزینه دارید. شما می توانید به سراغ پیش ساخته شده بروید چای سرد بدون شیرینی یا الف چای دم کرده (سرد یا گرم سرو می شود). برای چای دم کرده، انتخاب خوبی از چای سیاه، سبز و همچنین گیاهی وجود دارد. فقط مراقب باشید از چای لاته و نوشیدنی های شیرین تهیه شده از چای خودداری کنید.

اما در مورد برخی از نوشیدنی‌های بدنام و قابل اینستاگرام استارباکس، مانند نوشیدنی صورتی یا Unicorn Frappuccino، چطور؟

مطمئنم هیچ کس تعجب نمی کند، اما این نوشیدنی ها سرشار از قند هستند و در رژیم کتو جای نمی گیرند. اما، خوشبختانه، می‌توانید با استفاده کامل از سفارشی‌سازی‌های بی‌نهایت موجود در فروشگاه استارباکس، آن‌ها را کتو دوستانه کنید.

برای نوشیدنی صورتی، چای سرد Passion Tango، چهار پمپ شربت وانیل بدون شکر، چند قطره خامه غلیظ، یخ و بدون کلاسیک بخواهید.

در مورد فراپوچینو تک‌شاخ، نسخه معمولی آن حاوی 80 گرم کربوهیدرات است و گزینه‌های زیادی برای کاهش قابل توجه محتوای کربوهیدرات آن وجود ندارد، بنابراین بهتر است آن را در خانه با استفاده از زغال اخته، توت‌فرنگی و خامه یخ زده تهیه کنید.

با تمام آنچه گفته شد، امیدواریم اکنون تمام اطلاعات مورد نیاز برای پایبندی به رژیم کتو خود را بدون نیاز به حذف کامل استارباکس در اختیار داشته باشید.