برای کسانی که در طول روز غذا می خورند ، هر نوع میان وعده ای که به خوبی سفر کنید ، سریع از بین نمی روند و به عنوان جایگزینی سالم برای اقلام لغزنده مانند چیپس ، تنقلات و غیره عمل می کنند: تغذیه


من بیشتر بادام ، هویج و سیب را برای غذاهای سریع تهیه می کنم ، اما من اینها را مخلوط می کنم:

  • جو دوسر و ادویه جات ترشی جات را در ظرف در بسته + قمقمه با آب گرم سرو کنید

  • اگر یخچال دارید – جو را یک شبه در ظرف دربسته بپزید

  • ناز (پوست پرتقال کمی آسان)

  • موز

  • برش های خیار

  • فلفل خرد شده

  • یک تورتیلا غلات کامل کوچک یا یک تکه نان غلات جوانه زده

  • کراکر دانه یا کنف

  • یک ظرف کوچک کره بادام زمینی / کره آفتابگردان یا حمص برای افزودن میوه ، سبزیجات ، جو دوسر ، کراکر ، تورتیلا ، نان – (داشتن این گزینه واقعاً به افزودن پروتئین و ماندگاری بیشتر آن کمک می کند)

  • تنقلات جلبک دریایی

  • ذرت بو داده

  • گردو ، آجیل و غیره (فقط برخی از انواع بادام)

همه این موارد را با خود به محل کار ، سفر ، مراسم عروسی ببرم و هر بار برنامه غذایی من را به طور جدی ذخیره می کند. من همه چیز را از قبل در یک کیسه یا ظرف به پایان می رسانم ، بنابراین همه اینها فقط یک “گرفتن و بلند کردن” است و شما اشتباه نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید