راز گمشده رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران

رژیم کتوژنیک و سرطان فهرست زیر شامل بعضی از بهترین غذاهای مجاز در رژیم چهار و نیم بسیار ساده چیزها شما can do برای صرفه جویی رژیم کتوژنیک چه عوارضی دارد 1402 کتوژنیک است.

فرض کنید کالری مجاز روزانه شما روی عدد 2000 تنظیم شده است. چرا که هر لیوان آب میوه می تواند شامل چند عدد میوه کامل باشد که در حالت معمول نمی توانید این تعداد میوه مصرف کنید و مجاز به این کار نیستید. رژیم کتوژنیک 28 روزه تومان 150,000 رژیم کتوژنیک (رژیم کتوژنیک 28 روزه) که به اصطلاح رژیم کتو نامیده می شود، رژیمی است که بر پایه مصرف کم کربوهیدرات و مصرف بالای چربی طراحی شده است.هدف از رژیم کتوژنیک این است که بدن را به حالت “سوزاندن چربی” هدایت کنیم که بدین ترتیب بدن چربی بیشتری را نسبت به آنچه که در رژیم غذایی با کربوهیدرات وجود دارد، می سوزاند. ذخیره سازی: افزایش وزن گیری به محض سوخت رسانی، یعنی گرسنگی در رژیم باعث شده بدن ما چربی بیشتری ذخیره کند. به جای عجله و تغییرات شتابزده، بهآرامی رژیم غذایی خود را به کتوژنیک تغییر دهید. مرحله تنظیم دقیق: وقتی به وزن مورد نظرتان خیلی نزدیک شدید، دوباره مقداری کربوهیدرات به رژیم خود اضافه کنید. دلیل اینکه کتوژنیک به پرچربِ کمکربوهیدرات معروف است هم به همین چینش غذایی برمیگردد. حتی رژیم گرفتن هم نیاز به مشاوره و آگاهی و آموزش دارد.

عوارض رژیم کتوژنیک در شیردهی

برای نتیجهی بهتر در روزهای آزاد از کربوهیدراتهای سالم مثل میوهها، سبزیجات نشاستهای، لبنیات و غلات کامل (به غیر از غذاهای یا فرآوری شده یا شیرین) استفاده کنید. اما در حات عادی بدن سوخت خود را کربوهیدراتهای ساده و گلوکز تامین میکند. کتوژنیک استاندارد شایعترین نوع آن است و حدود 10 درصد کالری روزانه در این نوع، از کربوهیدراتهای مجاز تامین میشود. یک مطالعه ۱۰ ساله که تأثیر رژیم غذایی کتو بر روی کودکان خردسال را مورد بررسی قرار داد ، نشان داد که ۶۵ درصد از آنها مشکلات گوارشی را تجربه کرده اند. جالب است بدانید، اگر فکر میکنید که با داشتن رژیم کمچرب میتوانید تری گلیسیرید خونتان را کاهش دهید، سخت در اشتباهید چرا که مشخص شده است در رژیمهای کمچرب عموماً درصد تری گلیسیرید بعد از یک دوره افزایش پیدا میکند. برای اینکه مراحل لاغری سریع پیش برود، علاوه بر اینکه رژیم لاغری باید مناسب باشد و فرد فعالیت بدنی خود را باید افزایش دهید، باید دقت کند که استرس را تا حد ممکن از خود دور کرده و همچنین خواب شبانه باکیفیتی داشته باشد.

مشکلات رژیم کتوژنیک

به بزرگسالان 19 تا 64 سال توصیه می شود که کمتر در طول روز بنشینند، از جمله در محل کار، هنگام مسافرت و در خانه. در این حالت، کبد چربی را به مولکول های انرژی کوچکی به نام کتون تبدیل میکند که مغز و سایر اندام ها می توانند از آن بهعنوان انرژی استفاده کنند. برخی از تحقیقات نشان میدهد که استفاده از چربی و پروتئین زیاد، بر سلامتی قلب تاثیر منفی دارد. با این حال، برخی از محققین معتقدند، هیچ مدرک علمی در مورد تاثیر قطعی این رژیم غذایی بر سلامتی وجود ندارد. رژیم کتو به علت کنترل انسولین خون می تواند در وضعیت سندرم تخمدان پلی کیستیک تاثیر مثبت بگذارد. رژیم غذایی لاغری سریع شواهد نشان می دهند که رژیم های حاوی مقدار بالای کربوهیدرات های سالم مانند غلات کامل هنوز هم برای بسیاری از بیماری ها تجویز می شوند اما در مقابل رژیم های کم کربوهیدرات هم برای کاهش وزن، بهبود سندروم متابولیک، دیابت ، کنترل فشار خون ترشح انسولین بسیار ایده آل هستند. رژیم غذایی کتوژنیک یا رژیم کتو، یک برنامه غذایی بسیار کم کربوهیدرات و پرچرب است. وقتی مصرف کربوهیدرات ها و مواد قندی کاهش می یابد، میزان ترشح انسولین در بدن نیز به شدت کم می شود.

کتوژنیک برای لاغری

وعده های غذایی خود را به جای بشقاب بزرگ در بشقاب های میوه خوری میل کنید. اگر علائم شما شدت یافت، به پزشک مراجعه کنید یا رژیم خود را متوقف کنید. 5-10٪ کربوهیدرات: در رژیم کتو، میزان خالص کربوهیدرات را به 20 تا 40 گرم در روز محدود خواهید کرد. ممکن است بپرسید “کربوهیدرات خالص چیست؟ پیشرفت روز افزون در زمینه تغذیه و رژیم غذایی ناشی از گسترش و پیروی کورکورانه از سبک زندگی ناسالم است، شاید اکنون از خود بپرسید آیا سبک زندگی شما نیز غلط است؟ ناگهان سبک جدید را رها کرده و به عادات سابق بازمیگردند. برای رسیدن به این هدف بهتر است که بدن در فاز های مختلفی از ترشح انسولین قرار بگیرد. به دلیل کافی نبودن کربوهیدرات در برنامه غذایی این رژیم و کاهش انسولین و سرتونین در بدن، خواب شبانه خوبی نخواهید داشت. وقتی بهیکباره تصمیم به تغییرات گسترده در رژیم غذایی خود بگیرید، ممکن است نشانههای شدیدی را تجربه کنید. نشانههای این تغییرات سریع و گسترده معمولاً ناخوشایند است و در اصطلاح آنفولانزای کتو نامیده میشود. معمولاً مکانیزم رژیمهای غذایی سریع بر همین پایهها استوار است.

انواع رژیم های کتوژنیک در واقع کتو نیز با محدود کردن میزان کالری و انتخابهای غذایی شخص، میتواند برای کاهش وزن مثمرثمر واقع شود. برنامهای که در آن، میزان مصرف کربوهیدرات شخص، طبق فعالیتهای ورزشی او تعیین میشود. در مقابل مصرف چربی ها افزایش پیدا می کند. بنابر این می تواند باعث یبوست شود. رژیم کتوژنیک باعث میشود که بدن در طول انجام تمرینات ورزشی، چربی بسوزاند. علاوه بر این دیدهشده کدام ممکن است باعث افزایش میزان خاص ۴ ژن حاوی در اتوفاژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندازه عمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش ترشح BDNF کدام ممکن است عالی مسئله محافظ در مخالفت با تحمیل بیماریهای عصبی است میشود. به نظر میرسد که این رژیم در درمان بیماران با نقص انتقال ژنتیکی گلوکز که در آن گلوکز خون قادر به عبور از سد خونی مغزی نیست و تعدادی دیگر از اختلالات مادرزادی متابولیک نیز مفید است.به عنوان مثال نشان داده شده از این رژیم در کند کردن اسکلروز جانبی آمیوتروفیک که یک اختلال در سلولهای عصبی و حرکت است، نقش دارد. حتی رژیم کتوژنیک برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و نیز کسانی که در معرض خطر بالای آن هستند، ممنوع است. تمرکز افراد در این دسته روی کاهش وزن نیست.  Th᠎is a᠎rt ic᠎le was generated with G᠎SA Content​ G ener ator DE MO᠎.

شرکت در مسابقات؟ خب همهی این اهداف بهنوعی با ورزش منظم گره خوردهاند. یا اینکه برای مسابقات آماده میشود. بقیهی کالری مجاز شما با چربی و پروتئین پر میشود. باید موارد مجاز و غیرمجاز سبک کتو رو کاملاً رعایت کنید. اگر به دیابت مبتلا هستید برای هر نوع تغییر در سبک زندگی، حتماً باید با پزشک معالج خود صحبت کنید. راههای بسیار زیادی برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری وجود دارد، اما تمام این راهها شما را به مقصد نمیرسانند. بدن تمام ذخایر گلوکز خود را از دست میدهد، میزان کتون ناگهان افزایش مییابد و در مدت زمان بسیار کوتاهی، وارد فاز کتوز میشوید. شما می توانید میزان کتوز بدن خود را با آزمایش میزان کتون در خون یا ادرار ببینید. 1. بهتر است اهداف و انگیزههای خود را با تفکر و بررسی اطلاعات مورد نیاز، بنویسید. هیچ رژیمی در دنیا وجود ندارد که بدون استثنا برای همه افراد مناسب باشد؛ چون افراد مختلف از نظر ویژگیهای فیزیکی، متابولیسم، سبک زندگی و وضعیت سلامتی با هم تفاوت دارند. کتوژنیک چرخهای یکی دیگر از اَشکال این سبک زندگی است. به نظر میرسد یکی از دلایل این امر سطح بالای انسولین در بدن باشد. یکی از مزایای رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران حرفهای، کاهش زمان ریکاوری بعد از تمرینات است.  This h᠎as been c᠎re ated by GSA Con te nt G en᠎er​at or Dem oversi​on.

اگر تمرینات ورزشی طولانی مدت دارید، مصرف گریپ فروت رو فراموش نکنید. در یک مطالعه در مورد نوروبلاستوما، سرطانی که معمولاً کودکان را مبتلا می کند، رژیم کتوژنیک رشد تومور و بقای طولانی مدت افراد مورد مطالعه را به طور قابل توجهی کاهش داد. چون خوراکی هایی که معمولاً برای وعده های میانی مصرف میکنیم اکثراً پر کربوهیدرات هستند. آووکادو: آووکادو سرشار از چربی، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر است، از این رو به وعده غذایی کتو وگان شما افزوده می شود. برای مواد معدنی، سعی کنید 3000 الی 4000 میلی گرم سدیم، 1000 میلی گرم پتاسیم و 300 میلی گرم منیزیم در روز مصرف کنید تا عوارض جانبی آن را به حداقل برسانید. نه، در واقع درسته که مصرف کربوهیدرات تا حدود بسیار زیادی محدود میشه اما پس از گذشت ۲ الی ۳ ماه از رژیم کتو میتونید به آهستگی میزان کربوهیدرات رژیم خودتون رو افزایش بدید. در حالی که خریدن اکثر موارد از پیش تهیه شده یا از قبل پخته شده بسیار راحت است ، اما همیشه قیمت آن ها مقداری بیشتر است. مورد مهم دیگری که در بحث پکیج های غذایی رژیمی باید به آن توجه کرد، تحویل به موقع پکیج های غذایی رژیمی است.

عوارض رژیم کتوژنیک نی نی سایت

آماده سازی برای

بارداری شامل ساختن استخوان های سالم است ؛ اگر در رژیم بارداری کلسیم کافی نداشته باشید، جنین ممکن است از استخوان مادر مصرف کند که این امر زنان را در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان قرار می دهد. میخواستم بگم حتما چربی های سالم استفاده کنید. اگر وقت کافی ندارید که سر سفره یا میز بنشینید و با خیال راحت صبحانه بخورید، آجیل سویا را حتما استفاده کنید. ما روزانه به 8 لیوان آب نیاز داریم تا به اندازه کافی هیدراته بمانیم. اولین چیزی که توصیه می شود پایش درشت مغذی ها است که اطمینان حاصل کنید مسیر خوبی را پشت سر گذاشتید و همچنین به اندازه کافی آب می نوشید و الکترولیت های مورد نیاز بدنتان را تأمین می کنید ، و در نهایت میزان مصرف لبنیات را کاهش می دهید. • آنچه را که می خورید پایش کنید. در روزهای روزه داری، توصیه می شود که زنان 500 کالری و مردان 600 کالری مصرف کنند. مطالعهای در سال 2019 نشان داد که رژیمهای یویو شکل، خصوصاً در زنان منجر به بیماریهای قلبی و عروقی میشود. شما بعد از خوردن آن خسته نمیشوید، شما نیاز به خوردن شیرینی پیدا نمی کنید، سپس ممکنه که لازم باشه شما کره را جایگزین کنید، یعنی این که این کره و روغن نارگیل را با خامه جایگزین کنید.

ورزش و فعالیت بدنی اجباری در این رژیم غذایی وجود ندارد.

شیرینی جات چاشنی با شکر اضافه شده مواد غذایی ناسالم مرتبط: راهنمای آسان کاهش مصرف شکر بالاخره اینجاست. در ادامه یک راهنمای دقیق برای مبتدیان برای رژیم کتو آورده شده است. البته طرفداران کتو معتقدند که با وجود چربی، کتوژنیک یک رژیم کمکالری نیست. ورزش و فعالیت بدنی اجباری در این رژیم غذایی وجود ندارد. رژیم غذایی «قدرت پروتئین» چیست؟ رژیم با پروتئین بالا که همانند نوع SKD می باشد ولی شما مجازید پروتئین بیشتری نیز مصرف کنید. نتیجه اینکه: شما در یک رژیم کتوژنیک غذای بیشتری میخورید اما در عین حال وزن کم میکنید. چرا که سوخت و ساز بدن ورزشکاران با دیگر افراد متفاوت است و نیاز به انرژی بیشتری دارند. اما سه گروه از افراد هستند که ممکن است کاهش وزن سریع و تغییرات ناگهانی در قند خون برایشان مشکل ساز شود. افراد مبتلا به بیماریهای هورمونی از جمله کم کاری تیروئید، دیرتر وزن کم میکنند. البته هنوز مکانیز کم شدن اشتها در این سبک غذاخوردن برای کارشناسان مشخص نیست. همهی ما به دنبال یک سبک زندگی سالم و پایدار هستیم. قبل از شروع این سبک جدید حتماً باید در مورد نکاتی که در ادامه مطلب به آنها میپردازم، آگاه باشید.