راهنمای کم کربوهیدرات برای غذا خوردن در بیرون از خانه: تاکو


امروز ما در مورد یکی از وعده های غذایی کم کربوهیدرات مورد علاقه همه صحبت می کنیم: تاکو! فرقی نمی‌کند آنها را با گوشت گاو، استیک، گوشت خوک یا فقط سبزیجات پر کنید، آنها یکی از ساده‌ترین وعده‌های غذایی برای حفظ کتو دوستانه در هنگام غذا خوردن هستند.

راهنمای کم کربوهیدرات برای خوردن تاکو

تاکو، مانند تمام غذاهای مکزیکی، بسیار خوش طعم است که حتی کربوهیدرات ها را از دست نخواهید داد! مخصوصاً وقتی چیزهایی مانند گواک و پنیر در میان باشد، yuuuuum.

چه غذاهای مکزیکی کتو دوستانه است؟

در اینجا چند غذای مکزیکی و تکس-مکس وجود دارد که کربوهیدرات کم و کتو دوست دارند و به راحتی در رستوران ها پیدا می شوند:

  • گواکاموله. OG غذای کتو مکزیکی! اما در مورد کربوهیدرات‌های مخفی باید مراقب ۲ چیز باشید: ۱) اطمینان حاصل کنید که افزودنی‌ها کربوهیدرات پایینی دارند (مثلاً اگر ذرت اضافه شده است، از ذرت درخواست کنید)، و ۲) از چیپس ذرت صرفنظر کنید. سبزیجات خام (در صورت موجود بودن) یا یک قاشق (اگر همه چیز جواب نداد) را غوطه ور کنید و انتخاب کنید.
  • پنیر آب شده. زیرا پنیر ذوب شده هیچ وقت ایده بدی نیست!
  • گوشت ها. Carne asada (گوشت گاو ترشی شده، کبابی و برش نازک)، کارنیتا (گوشت خوک مکزیکی) یا مرغ معمولاً همه گزینه‌های خوب کم کربوهیدرات هستند.
  • تاپینگ ها خامه ترش، پنیر، گشنیز، پیکو د گالو. آره. (فقط مطمئن شوید که پیکو را به راحتی انجام دهید زیرا گوجه فرنگی کمی کربوهیدرات بیشتری دارد.)

اگر بخواهم کربوهیدرات را کاهش دهم از چه غذاهای مکزیکی باید اجتناب کنم؟

  • برنج
  • تورتیلا (نرم و سفت، ذرت و آرد)
  • چیپس تورتیلا
  • لوبیا

نکاتی برای سفارش کتو در رستوران های مکزیکی

  • برگ کاهو. از برگ های کاهو بخواهید به جای تورتیلا برای تاکو و فاهیتا استفاده کنید.
  • برو دنبال چیزای خوب اگر برگ کاهو نداشتند نگران نباشید! شما فقط می توانید فیل آوت تاکو را بخورید (به هر حال این چیز خوبی است!) و تورتیلاها را رها کنید.
  • از آنها بپرسید که برنج گل کلم دارند یا خیر. با توجه به اینکه چگونه کتو به جریان اصلی تبدیل شده است، ممکن است از اینکه تعداد زیادی رستوران اکنون گزینه های کتو مانند برنج گل کلم را ارائه می دهند شگفت زده شوید!
  • سایر سبزیجات موجود را بررسی کنید. اگر برنج گل کلم ندارند، در مورد سایر سبزیجات موجود بپرسید. کلم بروکلی، کدو سبز و گل کلم گزینه‌های خوبی برای غذای جانبی هستند، و همینطور سبزیجات فاهیتا سرخ شده.
  • سالاد بگیر سالاد را به عنوان غذای جانبی سفارش دهید. یا از پوسته تاکو یا چیپس تورتیلا که اغلب در سالاد تاکو می آید صرف نظر کنید و ترکیب گوشت و پنیر مورد علاقه خود را روی تخت کاهو سرو کنید. هیچ مشکلی با یک سالاد قدیمی تاکو بدون پوسته وجود ندارد!

در اینجا چند رستوران تاکو وجود دارد که ما دوست داریم

تاکو لو (جکسونویل، فلوریدا)

علامت تاکو لو

این مکان فضایی سرگرم کننده، رنگارنگ، متنوع و غذاهای عالی دارد!

تاکو لو بیرون

بیرون تاکو لو رنگارنگ و عجیب است.

تاکو لو داخلی

تزئینات سقف داخل تاکو لو.

این یک مورد علاقه محلی است و ما قطعاً می توانیم دلیل آن را ببینیم. اگر در آن منطقه هستید، تاکو لو را به شدت توصیه می کنیم!

taco lu queso آخرین

پنیر آب شدهo: طعمی شبیه پیتزای سفید دارد و مزه آن قارچ است! ما تعداد زیادی سوال مختلف را امتحان کرده ایم و این مورد علاقه ما است.

تاکو لو تاکو

بریسکت تاکو (روی برگ کاهو سرو می شود): ما معمولاً طرفداران بزرگی هستیم، بنابراین امید زیادی به این یکی داشتیم. متاسفانه کمی ناامید کننده بود. سینه خشک شده بود! سالسا یک ضربه تند داشت، اما در غیر این صورت طعم زیادی در جریان نبود.

Deb’s Chicken Taco (روی برگ کاهو سرو می شود): مرغ لطیف، آبدار و خوش طعم بود! همچنین، ضربه ای کاملا تند داشت که ما آن را دوست داشتیم.

Carne Asada Taco (روی برگ کاهو سرو می شود): ما بهترین ها را برای آخر ذخیره کردیم زیرا این تاکو مورد علاقه ما بود! با طعم و مزه بسته بندی شده بود و دودی بسیار خوبی داشت.

تاکو لو مکان: 1712 Beach Blvd, Jacksonville Beach, FL 32250

تاکوهای تورچی (آستین، تگزاس)

آره. فقط بله. اگرچه Torchy از نظر دکور چیزی برای نوشتن نیست، اما تاکوهای آنها قاتل هستند! و واقعاً، ما به هر حال برای تاکو آمدیم.

این یک مثال عالی از خوردن چیزهای خوب (فقط پر کردن) و ترک تورتیلا بود. دو تا از این تاکوهای کم کربوهیدرات به معنای واقعی کلمه ما را پر کردند و آن بدون پوسته بود!

تاکو مشعل

تاکو چهارراه: سینه گوشت گاو دودی، پیاز کبابی، هالاپینو، گشنیز، آووکادوی تازه و پنیر جک تازه رنده شده با سس گوجه فرنگی.

تاکو دموکرات: بارباکوآ گوشت گاو رنده شده، آووکادوی تازه، پنیر کوتیجا، گشنیز، پیاز و یک لیموترش با سس گوجه فرنگی.

Torchy’s Tacos Location: مکان های متعدد در چندین ایالت مختلف در ایالات متحده

ریس مزکالریا (اورلاندو، فلوریدا)

این مکان ممکن است مورد علاقه در لیست ما باشد. نه تنها غذا فوق العاده است، بلکه محیط آن هم عالی است!

سرسرای reyes mezcaleria

سرسرا وقتی وارد Reyes Mezcaleria می شوید.

همینطور که وارد خود رستوران می‌شوید، التقاطی و سرگرم‌کننده است، اما فضایی خنک با ترکیبی خوب از سبک آریزونا و شیک صنعتی دارد. (آره، این کاملاً یک چیز است، lol.)

reyes mezcaleria داخل

داخل رستوران Reyes Mezcaleria.

reyes mezcaleria guacamole

گواکاموله: روی آن پیاز قرمز ترشی و پنیر کوتیجا، یام. پیاز ترشی درست کرد.

پنیر ذوب شده reyes mezcaleria

پنیر آب شده: Oaxacan queso + قارچ بوداده! به جای قارچ می توانید چوریزو بگیرید (یا بزرگ شوید و هر دو را دریافت کنید!). queso آنها همچنین دارای pico de gallo است. معمولاً با تورتیلاهای کبابی سرو می شود، اما ما از آنها صرف نظر کردیم و به جای آن با قاشق خوردیم.

ریس mezcaleria tacos روی برگ کاهو

تاکو رست بیف: استیک دامن، مولکاجت گوجه فرنگی زغالی، گشنیز و پیاز کبابی. از آنها خواستیم که به جای تورتیلا روی برگ های کاهو سرو شوند و به جای برنج و لوبیا، یک سالاد سزار جانبی دریافت کردیم.

Reyes Mezcaleria مکان: 821 N Orange Ave, Orlando, FL 32801

دستور العمل های مکزیکی کم کربوهیدرات که باید در خانه امتحان کنید

تاکوها برای زمانی که بیرون غذا می خورید و می خواهید کم کربوهیدرات بمانید بسیار عالی هستند، اما ما شب تاکو را در خانه نیز دوست داریم! در اینجا کمی الهام بخش برای شام بعدی شما با مضمون مکزیکی است:

غذاهای مکزیکی کم کربوهیدرات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید! تاکوهای کتو و کم کربوهیدرات مورد علاقه شما برای سفارش چیست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید!

غذای مکزیکی کم کربوهیدرات

پول پس انداز کنید و Keto را راه اندازی کنید

اگر این پست را پیدا کردید و برای شروع یک رژیم کتو آماده هستید، ما را بررسی کنید برنامه غذایی 5 روزه با بودجه کتو سریع وارد کتوز شوید! شما دستور العمل های 5 روزه دریافت می کنید و با کمتر از 5 دلار در روز غذا می خورید!

شروع جهش طرح بودجه 5 روزه

برنامه غذایی 4 هفته ای کتو

برای چیزی کمی طولانی تر، ممکن است به ما علاقه مند شوید 4 هفته دوره آماده سازی غذای کتو. این برنامه با 4 هفته برنامه غذایی کتو (سطح کالری 1200، 1500 و 1800)، فهرست هفتگی مواد غذایی کتو، 40 کتاب الکترونیکی دستور کتو، کتاب الکترونیکی آماده سازی غذا، ویدئوها و موارد دیگر ارائه می شود!

دوره آماده سازی غذای کتو

الهام از دستور العمل کتو

یا اگر مدتی است که کتو انجام می‌دهید و فقط به کمک کمی با الهام نیاز دارید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم! مجموعه دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو ما را بررسی کنید.