مزه تخم مرغ چیست؟


همه ما می دانیم که تخم مرغ یک کلاسیک کریسمس است، اما چند نفر از ما واقعا آن را امتحان کرده ایم؟ اگر لیوانی از خود ننوشیده اید، ممکن است از خود بپرسید که ترکیب خامه، ادویه جات و الکل چقدر با هم کار می کنند. بنابراین، ممکن است از خود بپرسید: “در هر صورت تخم مرغ چه مزه ای دارد؟”

تخم مرغ با رام تیره و شیر

اگر می خواهید مقایسه خوبی برای طعم تخم مرغ داشته باشید، کاستارد نازک یک کاسه بستنی آب شده را تصور کنید. غنی، خامه ای و کاملاً برای شب سرد زمستانی مناسب است.

ممکن است از همه چیزهایی که در مورد این نوشیدنی زمستانی قدیمی نمی دانید شگفت زده شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای کامل ما در اینجا نگاه کنید.

فهرست مطالب

Eggnog چیست؟

امروزه نوشیدنی های زیادی در اطراف وجود ندارد که کاملاً شبیه بادمجان باشد، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از مردم کاملاً این نوشیدنی را دریافت نمی کنند. در اصل، تخم مرغ فقط نوشیدنی برای ثروتمندان بود. این نوشیدنی بر اساس یک نوشیدنی سنتی انگلیسی به نام بود میتوانست که از تخم مرغ، شکر، الکل و خامه درست می شد. از آنجایی که این مواد در آن زمان گران بودند، برای مناسبت های خاص رزرو می شدند.

در نهایت، این نوشیدنی به ایالات متحده راه یافت، جایی که به یک کلاسیک فوری تبدیل شد. در واقع، جرج واشنگتن برای سرو نوشیدنی‌ها برای مهمانان در زمان کریسمس شناخته می‌شد، همراه با یک شات سالم مشروب.

در Eggnog چیست؟

به طور سنتی، تخم مرغ مخلوطی از خامه، شیر، زرده تخم مرغ، سفیده تخم مرغ زده شده، شکر و الکل های مختلف است. در برخی موارد، ادویه های گرم مانند دارچین، جوز هندی و میخک علاوه بر وانیل اضافه می شود. البته، در طول سال‌ها، هر کسی چرخش خود را بر روی نوشیدنی گذاشته است و در نتیجه تنوع زیادی دارد.

تخم مرغ را به صورت سرد سرو می کنند، اگرچه انواع مختلفی دارد که آن را گرم سرو می کنند. گزینه های غیر الکلی رایج هستند، مانند مواردی که بدون تخم مرغ خام مصرف می کنند.

تخم مرغ خانگی در مقابل خریداری شده در فروشگاه

تخم مرغ خانگی با دارچین

کارتن های تخم مرغ را می توان در تمام ماه دسامبر در فروشگاه های مواد غذایی یافت. با این حال، در حالی که این نوشیدنی ها ممکن است به یک نام باشند، مهم است که بدانیم دستور پخت آنها با نوگ سنتی تفاوت زیادی دارد.

تخم مرغ خریداری شده در فروشگاه با دستور العمل توضیح داده شده در بالا از چند جهت کلیدی متفاوت است. اول، آنها اغلب تخم‌مرغ‌های خام را حذف می‌کنند، زیرا این امر باعث نگرانی سلامتی بسیاری از مصرف‌کنندگان می‌شود. دوم، بسیاری از انواع آن فاقد الکل هستند. سوم، به جای شکر، بسیاری از آنها از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می کنند که طعم و بافت کمی متفاوت به آنها می دهد.

در حالی که هنوز خوشمزه است، بسیاری از مردم دستور پخت سنتی را ترجیح می دهند

پس مزه تخم مرغ چیست؟

در بالا، ما تخم مرغ را با طعمی شبیه به یک کاسه بستنی وانیلی ذوب شده توصیف کردیم. با این حال، این فقط تا حدی درست است. در حقیقت، تخم مرغ طعم کمی پیچیده‌تر دارد که توصیف آن دشوار است.

در نهایت، طعم آن بستگی زیادی به نسبت ادویه ها و الکل اضافه شده دارد. اگر آنها را کم استفاده کنید، تخم مرغ شما طعم روشن تری خواهد داشت، نزدیک به کاسترد نازک. اگر بیش از حد استفاده شود، طعم تخم‌مرغ شما به یک نوشابه داغ نزدیک‌تر می‌شود و طعم‌های تلخ الکل با ادویه‌های گرم مخلوط می‌شود.

چه نوع الکلی در تخم مرغ استفاده می شود؟

به طور سنتی، تخم مرغ از ترکیبی از رام، بوربن و براندی استفاده می‌کند. این مشروبات الکلی به خاطر طعم غنی و چوبی خود که یادآور یک شومینه گرم است و کاملاً با ادویه هایی مانند دارچین و جوز هندی جفت می شود، شناخته شده اند. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از انواع تخم مرغ شامل الکل نیستند.

انواع مختلف تخم مرغ

یکی از بهترین چیزها در مورد تخم مرغ این است که تعداد راه هایی که می توانید آن را سفارشی کنید پایانی ندارد. برای الهام گرفتن به برخی از این تغییرات کلاسیک نگاهی بیندازید.

تخم مرغ کم کربوهیدرات کتو سرو می شود

تخم مرغ پوست پرتقال

پوست پرتقال اغلب در شیرینی های تعطیلات استفاده می شود تا با ادویه های گرم و طعم های سنگین که اغلب در آنها یافت می شود. هنگامی که در تخم مرغ استفاده می شود، طعم کریسمس آشنا را با کمی مرکبات اضافه می کند تا تمام خامه غلیظ را برش دهد.

تخم مرغ بوربن

بوربون در واقع در دستور العمل سنتی تخم مرغ گنجانده شده است، اما این تنوع آن را در جلو و مرکز قرار می دهد. همچنین شامل کمی ویسکی و مشروب پرتقال است تا طعم مشروب ستاره ای را افزایش دهد.

شکسته

این نسخه مکزیکی تخم مرغ از زرده تخم مرغ، رم و بادام استفاده می کند تا طعمی متمایز به آن بدهد. خمیر بادام به نوشیدنی زده می شود و طعمی نرم و مغزی به آن می دهد که آن را متمایز می کند. روی یخ سرو می شود تا همه طعم ها به وضوح بدرخشند.

تخم مرغ شیرینی زنجبیلی

اگر دندان شیرین بزرگی دارید، این ممکن است برای شما تخم مرغ باشد. دارای موادی مانند ملاس، زنجبیل و ادویه های گرم است که اغلب در پخت تعطیلات استفاده می شود. این به آن رنگ تیره تر و طعم شیرین تری می دهد که مقاومت در برابر آن سخت است. سعی کنید روی خود را با کمی کوکی خرد شده تزئین کنید.

شما همچنین می توانید تخم مرغ کتو بدون شکر ما را امتحان کنید.