اهمیت خوردن صبحانه – صفحه وب رسمی دکتر محمد صفریان |


صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا خراب کند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. در حالی که اکثر مردم ، به دلیل عدم آشنایی با اهمیت غذا و آن غذا ، یا از مصرف آن اجتناب می کنند یا آن را مفید و مغذی ارائه نمی دهند.

تحقیقات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم نیز در تغییر وزن بدن مثر است. عدم خوردن صبحانه در برخی از کشورها گزارش شده است و این وضعیت در بین جوانان شایع تر شده است. چندین مطالعه ارتباط بین خوردن صبحانه و چاقی و اضافه وزن را نشان می دهد و عدم خوردن صبحانه به طور منظم علت اضافه وزن و چاقی در جوانان است. به

وقتی فردی عمداً یا به زور وعده غذا خوردن را حذف می کند ، میزان سوخت و ساز بدن می سوزد و ایجاد می شود. آرد ادامه می یابد ، درصد بیشتری از کل متابولیسم کاهش می یابد. در درازمدت ،) سطح متابولیسم پایه BMR (افراد سقوط کردند و بدن مورد مطالعه قرار گرفت. برای انرژی کمتری در Rey ده زن زندگی می کردند. در نتیجه این اقدام مهم است که توجه داشته باشید که بدن چربی بیشتری را در بافت چربی ذخیره می کند و مزایای خوردن صبحانه در مطالعات مشخص شده است. آنها به طور متوسط ​​کمتر از افرادی هستند که عادت های صبحانه نمی خورند ، و از طرف دیگر ، افرادی که صبحانه نمی خورند بیشتر احتمال دارد که ناهار بیش از حد بخورند. (البته منظور من صبحانه ، بیسکویت صبحانه سالم ، شکلات ، تنقلات و آب میوه طبیعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید