با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : تغذیه


مردم می گویند اجتناب از همه غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده راهی برای سالم تر شدن و کاهش وزن است.

معمولاً عقل سلیم به مواردی مانند نوشابه ، غلات ، چیپس ، میگو و غیره می رسد.

اما آیا مواردی را که معمولاً نسبتاً سالم تلقی می شوند نیز شامل می شود:

  • پاساتا در شیشه (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پیچیده در پلاستیک)

  • یک لیوان خمیر خرما (برای کاری)

  • آب سبزیجات (برای ریزوتو)

  • یک نان خمیر ترش کامل

برای هرکسی که به غذاهای فرآوری شده اهمیتی نمی دهد: آیا تمام آب میوه ، ماکارونی ، پاساتا و غیره را از ابتدا تهیه می کنید و از غذاهای کنسروی و تمام پنیر اجتناب می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید