پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن


اگر مشکلات معده دارید ، تنها شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذاهایی که می خورید همگی می توانند بر سلامت روده شما تأثیر منفی بگذارند.

Beachbody Super Trainer و Autumn Calabrese متخصص تغذیه با مشکلات معده بیگانه نیست.

او سالها با این مشکل دست و پنجه نرم می کرد – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام یاد گرفت که چگونه عوامل محرک خود را باز کند.

و حالا شما نیز می توانید.

بسیار ساده: غذاهایی که باعث ایجاد حساسیت شما می شوند را حذف کنید. تمرینات را بدون تأثیر اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربه و تخصص خود راهی برای غلبه بر مشکلات گوارشی جسمی و روحی خود پیدا کرد و در عین حال برنامه ورزشی آسان و مفاصل را دنبال کرد.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل سن 4 هفته -یک برنامه تغذیه منحصر به فرد و جامع که از برنامه حذف مرحله به مرحله پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل محرک غذا کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در کشف غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و به شما ابزارهایی برای غلبه بر ناراحتی ارائه دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند بر سلامت روده شما تأثیر مثبت داشته باشد ، پاییز نیز ساخته می شود 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایای پروتکل سن 4 هفتهبه

حتی اگر مشکلات روده ای ندارید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را کاهش دهند مناسب است.

با یکدیگر، پروتکل روده 4 هفته و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما در حمایت از شیوه زندگی سالم روده و ایجاد رژیم متعادل و تناسب اندام مناسب شما کمک کند.

پروتکل سن 4 هفته

پروتکل 4 هفته ای روده چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه غذایی منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به بهبود سلامت کلی روده با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب باعث مشکلات معده می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند -پاییز شما را در یک فیلم آموزشی گام به گام راهنمایی می کند تا به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع این کار را انجام دهید و چگونه این کار را به گونه ای انجام دهید که غذاهای مشکل ساز را جدا کند.

به مدت 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مشکل ساز را از بین ببرید تا بتوانید به آرامی اما به طور م removeثر از بین ببرید ، جایگزین کنید و دوباره تعادل ایجاد کنید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته ای سود ببرد.

آیا دستور العمل ها و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت خواهم کرد؟

البته! شما لیستی از غذاها را برای پیگیری ، 8 برنامه ویدئویی دوستانه و دستورالعمل های PDF ، و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در این راه دریافت خواهید کرد.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز Beachbody Optimize را برای آنزیم های گوارشی که از جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی پشتیبانی می کند توصیه می کند. پیش و پروبیوتیک های Beachbody Revitalize برای کمک به حمایت از فلور مفید در روده و Shakeology Vegan – همه اینها روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل 4 هفته روده استفاده می شود.

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و بدن را در حفظ محیط مناسب برای فلور روده سالم یاری دهند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین ها در صورت عدم دسترسی به بازار کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، برخی می توانند این برنامه را دنبال کنند ، حتی بر اساس کانتینر و همراه با Portion Fix.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت بگذارد و انجام آن در طول پروتکل روده 4 هفته ای می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما ضروری نیست.1

برای جلوگیری از اضافه وزن ، پاییز یک برنامه تناسب اندام بی هفته 4 به هر بدن ایجاد کرد که می تواند به تنهایی انجام شود یا با پروتکل روده 4 هفته جفت شود.

4 هفته برای هر بدن

در این برنامه چه نوع آموزشی وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام برای 4 هفته پروتکل روده پاییز است – یک برنامه بدون تأثیر که قوام و نتایج را برای هر بدن قابل دستیابی می کند.

اگرچه هنگام برنامه حذف مواد غذایی ورزش توصیه می شود ، اما نباید آنقدر سخت باشد که در کار بدن شما در کمک به روده شما اختلال ایجاد کند.

پاییز به طرز ماهرانه ای این تمرین را قوی ، و نه تأثیرگذار ، مناسب سفر روده شما می کند.

شما در مجموع 16 تمرین – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه در کمتر از 30 دقیقه انجام می دهید (شامل گرم کردن بدن و سرد شدن بدن!).

همچنین 4 دوچرخه سواری اختیاری در داخل خانه وجود دارد که می توانید آنها را با تمرین معمولی خود ترکیب کنید.

تمرکز بر تمرینات غیر عادی (طولانی شدن) است که از مزایای زمان در موقعیت های پرتنش برای حداکثر کردن نتایج استفاده می کند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن کیست؟

4 هفته برای هر بدن برای هر کسی است که به دنبال راهی آسان برای دستیابی به نتایج است -یک برنامه تناسب اندام ساده و در عین حال بسیار م thatثر که برای مفاصل آسان است.

ورزش باعث می شود که بتوانید با تمرینات بدون حاشیه و بدون تاثیر که به قدرت کلی ، تحرک و سرزندگی کلی شما کمک می کند ، سازگاری داشته باشید ، به طوری که هر بدن می تواند نتیجه بگیرد.

به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل های 4 هفته ای و 4 هفته ای برای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

هر دوی این برنامه ها در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

پاییز کالابرس کیست؟

Autumn Calabrese خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته Freak Control ، 21 Day Fix ، و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین برنامه تغذیه پروتکل روده 4 هفته و سیستم موفقیت آمیز کاهش وزن Portion Fix است.

پرفروش ترین نویسنده حتی اگر دیوانه وار زندگی می کنید ، مانند دیوانه ها وزن خود را کاهش دهید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او مربی سلامت جامع دارای مجوز IIN است و دارای گواهینامه های NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید