چگونه می توان یک اتاق مدیتیشن در خانه خود ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما راهی حمایتی است تا احتمال تمرینات مدیتیشن روزانه را افزایش دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا بهبود و افزایش سلامت احساسی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، آرامش و خواب ، یک لیست طولانی از سلامتی مزایای مدیتیشن در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین شیوه هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

هنگام شروع کار ، ورود به حالت مدیتیشن بسیار دشوار است ، به ویژه اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را فراهم نکند ، اما با چند قدم ساده ، می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما در ایجاد عادات حمایت می کند. به

آنچه باید در اتاق مدیتیشن خود قرار دهید

اینها چیزهایی هستند ، مدیتیشن و تمرینات منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! همانطور که در اینجا گفته شد ، مجبور نیستید یک فضای کامل یا یک فضای خاص را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن در بسیاری از موارد در طول روز یافت می شود. من می دانم که برای همه ما یک رویا خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان یا خانه خود داشته باشیم که به مدیتیشن اختصاص داده شده است ، این معمولا نیست و شما نیازی به اتاق اختصاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجوداتی هستیم که عادات و محیط ما بر رفتارهای ما تأثیر می گذارد ، به همین دلیل است که داشتن فضایی ویژه برای تمرین بسیار ایده آل و حمایت کننده است.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مناسب است! پس از به خاطر آوردن ، این ابزار را اضافه کنید که به شما کمک می کند آن را مانند مکانی آرام کنید که هر روز منتظر دیدن آن هستید.

1. بالش مدیتیشن راحت

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع یک سفر آگاهی هستید و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید که احساس راحتی چقدر اهمیت دارد. داشتن یک صندلی راحت اختصاص داده شده برای مدیتیشن مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادو را به دلیل داشتن ترکیبات سبز و ارگانیک وگان و داشتن یک پرکننده گندم سیاه ، که یک پایه جامد اما راحت و متناسب با بدن منحصر به فرد شما را تشکیل می دهد ، دوست دارم.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولاتی با کیفیت بالا و همچنین برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین هستند ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه ذهن آگاه خود آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از یک مجله غذایی (یعنی آنچه خوردید ، چه موقع ، چه احساسی داشتید ، مانند گرسنگی ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی هنگام غذا خوردن و غیره) تا ایجاد مجله ای در مورد استرس از آن روز به عنوان راهی برای تأمل ، تهیه مجله ای از آنچه برای هر روز از او سپاسگزار هستید و غیره.

نشریات فیزیکی با قلم و کاغذ نشان داده شده است که به بهبود عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات به جای استفاده از دیجیتال کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و خود را با روش خود ثبت کنید.

پس از تمرین میانجیگری ، چند دقیقه وقت بگذارید تا احساس خود را بنویسید ، در مورد آنچه در طول تمرین ظاهر می شود و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این لحظه آگاهی بعد از آموزش مدیتیشن شما را راهنمایی می کند تا با ذهن و بدن خود بیشتر سازگار شوید و می تواند به شما در تعمیق تمرین کمک کند.

3. کتابهای مراقبه برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا کشف شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، چند کتاب داشته باشید که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و کمی راهنمایی و الهام بگیرید تا بسیار مفید واقع شوند.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از محدوده توجه شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده جو

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن خود را بسیار خاص جلوه دهید در حالی که از شما کمک می کند تا به یک روح بسیار آرام برسید ، می توانید برخی تقویت کننده ها را اضافه کنید. این امر برای شروع مدیتیشن ضروری نیست ، اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کند که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

عطر

من عاشق این هستم که چگونه رایحه آرامش بخش می تواند من را در حالت آرامش بیشتری برای مدیتیشن نگه دارد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند به شما کمک کند. در خرید غیر سمی دقت کنید

صدا

من همچنین از یک کاسه آواز خوانی در نزدیکی به عنوان تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه فوق العاده برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً از شروع و پایان جلسات مدیتیشن خود با یک جلسه صوتی لذت می برم.

طبیعت

من اکنون یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که پنجره های زیبایی دارد و مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک استراحت آرامش بخش مانند آبگرم ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید ، می توانید در این نزدیکی بنشینید یا برخی گیاهان را برای مراقبت از اطراف بردارید ، ویژگی های کمی برای کاهش استرس نشان داده شده است.

ایجاد اتاق مدیتیشن شما

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که شما می دانید با چه آمادگی احساس خواهید کرد که هر روز برای پرورش آموزش میانجیگری به آن مکان بروید.

اکنون که ایده هایی برای مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید دارید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را آماده کنید!

از یک کلید اصلی استفاده کنید: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید