اجاق گاز کتو ذرت گوشت گاو و کلم (دستور تهیه قابلمه فوری)


زودپز گوشت ذرت و کلم یک راه آسان و خوشمزه برای آماده کردن شام در چند دقیقه به جای چند ساعت است!

این سینه گوشت گاو ذرت کم کربوهیدرات را نیز می توان به راحتی تغییر داد تا در دیگ یا آرام پز پخته شود تا بتوانید از محل کار به خانه برگردید و از یک غذای خانگی خوب لذت ببرید!

یک بشقاب گوشت ذرت، کلم و هویج

مورد علاقه روز سنت پاتریک

روز سنت پدی نزدیک است و این تعطیلات به خاطر غذاها و نوشیدنی های سنتی همراه با آن معروف است. آبجو سبز، پای چوپان، و البته گوشت گاو ذرت و کلم.

پختن گوشت گاو ذرت در زودپز باعث می شود نه تنها سریع و آسان بلکه لطیف تر شود. با کلم (در زودپز هم پخته شده) و یک طرف گل کلم له شده سرو کنید تا در این روز سنت پادی تا حد امکان کربوهیدرات کمتری داشته باشد.

تصویر عمودی گوشت ذرت، کلم و هویج در یک بشقاب سفید

کورند بیف چیست؟

گوشت گاو ذرت که معمولاً از سینه گاو تهیه می‌شود، یک قطعه گوشت گاو است که با نمک پخته شده است. کورند بیف نام خود را از نحوه فرآوری آن گرفته است.

به دلیل فرآیندی که برای درمان آن استفاده می شود، آن را “گوساله ذرت” می نامند. آن را با سنگ های نمک بزرگ به نام “میخچه” نمک پردازش می کنند. برای درمان گوشت گاو از سنگ نمک های بزرگ معروف به “میخچه” استفاده می شود. گوشت گاو کورند اغلب به صورت گرم همراه با کلم یا برش داده شده به صورت سرد برای ساندویچ سرو می شود. آن را در ما امتحان کنید نان کم کربوهیدرات!

چه قسمتی از گاو ذرت گاو است؟

گوشت ذرت از سینه گاو می آید. این برش در کنار گاو، درست زیر شانه (یا چاک) قرار دارد.

مواد لازم برای گوشت گاو ذرت قابلمه فوری

ادویه جات ترشی جات

ممکن است تعجب کنید که در آن بسته پر از ادویه جات چه چیزی برای قرار دادن روی گوشت ذرت قبل از پختن وجود دارد. معمولاً در این بسته نمک و فلفل، جوز هندی، برگ بو، زنجبیل، دارچین، فلفل دلمه ای، میخک، گشنیز و دانه خردل گنجانده شده است. اگر یک بسته ادویه در گوشت گاو ذرت ندارید، از مقداری ادویه ترشی در جای خود استفاده کنید.

آیا گوشت گاو ذرت کتو است؟

بله، گوشت گاو ذرت، سینه گوشت گاو آب نمک است و بیشتر کربوهیدرات های موجود در دستور پخت گوشت گاو ذرت از سیب زمینی می آید. در این دستور ما از اسپادها صرف نظر می کنیم و کلم را دوبرابر می کنیم (اگرچه می توانید گل کلم بو داده را نیز جایگزین کنید).

یک دستور پخت استاندارد بریسکت گاو ذرت دارای حدود 213 کالری در هر وعده (85 گرم)، 16.1 گرم چربی، 15.5 گرم پروتئین، 0.4 گرم کربوهیدرات خالص در هر 3 اونس است. من استفاده می کنم کرونومتر برای ردیابی ماکروها و جستجوی اطلاعات تغذیه ای.

مراحل تهیه گوشت گاو ذرت شده قابلمه فوری

نحوه پختن گوشت ذرت در دیگ فشار

  1. چربی گوشت گاو را در دستور زیر قرار دهید.
  2. روی آن ادویه جات ترشی جات، پیاز و سیر قرار دهید. آب گوشت را اضافه کنید و حدود 1 ساعت بپزید.
  3. به طور طبیعی فشار را رها کنید و اجازه دهید تا کورن بیف استراحت کند.
  4. در حالی که در حال استراحت است، سبزیجات را به مدت 3 دقیقه بپزید و سریع آزاد کنید.

نکات

  • هنگام پخت، قسمت چربی گوشت ذرت را به سمت بالا قرار دهید.
  • ادویه های خود را به طور مساوی روی گوشت گاو بپاشید و سبزیجاتی را که می خواهید برای افزایش طعم گوشت ذرت (اغلب پیاز و سیر) اضافه کنید.
  • مایع را صاف کرده و همراه با سبزیجات و گوشت سرو کنید تا روی آن بریزد.

زمان پخت

زمان پخت کورن بیف می تواند به زودپز شما و همچنین اندازه و شکل سینه بستگی داشته باشد. بسته به نوع زودپزی که دارید، گوشت گاو ذرت باید بین 60 تا 90 دقیقه با فشار بالا یا با تنظیم گوشت پخته شود. من همیشه اجازه می دهم فشار به طور طبیعی آزاد شود تا فوق العاده حساس بماند!

یک بشقاب گوشت ذرت و کلم با چنگال و چاقو

درست کردن گوشت لطیف در زودپز

آیا زودپز گوشت را نرم می کند؟ اگر به درستی پخته شود، برش های سفت گوشت در هنگام استفاده از زودپز نرم می شوند. این برش های سفت، مانند چاک گاو، کلاژن زیادی دارند که هنگام پختن به ژلاتین تجزیه می شود. اگر به درستی پخته شود، این کلاژن می تواند به نرم و آبدار شدن گوشت کمک کند، نه سفت و خشک.

آیا می توانید گوشت را در زودپز بیش از حد بپزید؟ بله، گوشت قطعا می تواند در زودپز بیش از حد پخته شود و آن را سفت و خشک کند. اطمینان حاصل کنید که گوشت را برای زمان مناسب بر اساس مدل زودپز خود می پزید.

تصویر عمودی گوشت ذرت، کلم و هویج روی یک بشقاب سفید با کاردک

موارد دلخواه بیشتر قابلمه فوری Keto

اگر دستور العمل های فوری کتو بیشتری می خواهید، ما را بررسی کنید 20 کتاب الکترونیکی قابلمه فوری موجود در سایت ما و در آمازون!

[convertkit form=5269573]

اگر این پست یا هر یک از دستور العمل های ما را دوست داشتید، لطفا پیام بگذارید زیر. ما دوست داریم از شما بشنویم! همچنین می توانید #teketoqueens را در شبکه های اجتماعی تگ کنید. برای به روز ماندن، ما را دنبال کنید در اینستاگرام @teketoqueens، توییترو فیسبوک.

یک بشقاب گوشت ذرت، کلم و هویج

زودپز گوشت ذرت و کلم

گوشت گاو و کلم زودپز راهی آسان و خوشمزه برای آماده کردن شام در چند دقیقه به جای چند ساعت است! این سینه گوشت گاو ذرت کم کربوهیدرات را نیز می توان به راحتی تغییر داد تا در دیگ یا آرام پز پخته شود تا بتوانید از محل کار به خانه برگردید و از یک غذای خانگی خوب لذت ببرید!

خدمات: 4 مردم

کالری: 642

زمان آماده سازی: 10 دقیقه

زمان پخت: 1 ساعت 3 دقیقه

زمان کل: 1 ساعت 38 دقیقه

دستورالعمل ها

  • گوشت گاو را به یک قابلمه فوری اضافه کنید که قسمت چربی آن رو به بالا باشد. ادویه ها را روی آن بپاشید و سپس سیر را بپاشید.

  • پیاز را در طرفین گوشت گاو اضافه کنید و سپس آب گوشت و سس ورسسترشر را در همه طرف گوشت بریزید.

  • به مدت 60 دقیقه روی دستی و با فشار بالا بپزید و سپس فشار طبیعی را آزاد کنید. گوشت را در ظرفی بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید تا گرم بماند.

  • مایع را در قابلمه بگذارید و کلم و هویج را اضافه کنید. به مدت 3 دقیقه به صورت دستی و با فشار بالا بپزید و سپس فشار سریع را آزاد کنید. سبزی ها را به همراه گوشت به سینی بریزید.

  • مایع را صاف کرده و همراه با سبزیجات و گوشت سرو کنید تا روی آن بریزد.

یادداشت

زمان پخت بر اساس زودپز و اندازه و شکل برسکت می تواند متفاوت باشد.
گل کلم له شده را سرو کنید و چکه های آن را ذخیره کنید تا روی غذا بریزد.
باقیمانده آن با کلم سرخ شده یا با کلم ترش در برگ کلم یا کاهو پیچیده می شود.

ارزش غذایی

زودپز گوشت ذرت و کلم

مقدار در هر خدمت

کالری 642
کالری از چربی 378

٪ ارزش روزانه*

چربی 42 گرم65%

چربی اشباع 13 گرم81%

کلسترول 153 میلی گرم51%

سدیم 3572 میلی گرم155%

پتاسیم 1410 میلی گرم40%

کربوهیدرات ها 17 گرم6%

فیبر 5 گرم21%

شکر 10 گرم11%

پروتئین 46 گرم92%

ویتامین A 5485 IU110%

ویتامین سی 167.1 میلی گرم203%

کلسیم 137 میلی گرم14%

اهن 6.4 میلی گرم36%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

اگر این پست را پیدا کردید و برای شروع یک رژیم کتو آماده هستید، ما را بررسی کنید برنامه غذایی 5 روزه با بودجه کتو. شما دستور العمل های 5 روزه دریافت می کنید و با کمتر از 5 دلار در روز غذا می خورید!

شروع جهش طرح بودجه 5 روزه