دستور نان ادویه کدو تنبل کتو


طرز تهیه نان ادویه کدو حلوایی کتو #دستور #کتو https://ketosummit.com/recipe-کتو-کدو-ادویه-کتو

به محض اینکه حتی یک سرما خفیف در هوا وجود دارد، من برای همه چیز کدو تنبل آماده هستم. و من بی صبرانه منتظرم تا جدیدترین دستور پخت کدو تنبل را با شما به اشتراک بگذارم.

این پر از کدو تنبل واقعی و ادویه های کدو تنبل خوشمزه است اما کاملاً کتو پسند است! تنها با 3 کربوهیدرات خالص در هر برش، تمام هوس های خود را به کدو تنبل ارضاء خواهید کرد، اما بدون اینکه رژیم غذایی خود را خراب کنید.

حتی بهتر از آن، ساختن آن فوق العاده آسان است. بنابراین، اگر یک نانوای متخصص نیستید، همچنان می‌توانید این نان ادویه کدو تنبل خوشمزه را درست کنید و هر بار آن را کاملاً بیرون بیاورید.

و با موادی ساخته شده است که به راحتی می توان آنها را پیدا کرد و به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی و آنلاین در دسترس است.

پس یک کاسه و چند ماده را بردارید و این ادویه کدو تنبل خوشمزه را برای خودتان درست کنید.

نکات آشپزی و پیشنهادات دستور پخت

پخت کتو در ابتدا می تواند کمی سخت به نظر برسد. اما وقتی چند غذای کتو را پخته باشید، واقعاً بسیار آسان است.

و بهترین راه برای شروع تسلط بر پخت کتو، تهیه دستور العمل های بسیار آسان است – مانند این نان ادویه کدو تنبل کتو.

اما برای آسان‌تر کردن آن، می‌خواهم چند نکته را به اشتراک بگذارم تا مطمئن شوم دستور غذا کاملاً درست می‌شود – حتی اگر قبلاً پخته نشده باشید.

ابتدا حتما از پوره کدو تنبل کنسرو شده استفاده کنید نه از فیلینگ پای کدو تنبل کنسرو شده. پوره کدو حلوایی کدو تنبلی است که به سادگی پخته شده و مخلوط شده تا یکدست شود.

فیلینگ پای کدو تنبل با ادویه ها طعم دار شده و با شکر شیرین می شود که قطعا کتو نیست.

در حالی که می توانید خودتان بسازید پوره کدو حلوایی خانگیصادقانه بگویم، خرید کنسرو آن آسان تر است.

در مرحله بعد، مطمئن شوید که تخم مرغ و روغن نارگیل آب شده شما دمای اتاق دارند.

اگر تخم‌مرغ‌های شما سرد است، می‌تواند باعث جامد شدن روغن نارگیل ذوب شده شما شود. و اگر روغن نارگیل شما داغ باشد، می تواند تخم مرغ های شما را هم بزند!

اگر یکی از این دو اتفاق بیفتد، نان شما خراب می شود. و شما این را نمی خواهید.

بنابراین، من فقط 30 دقیقه قبل از شروع اندازه گیری مواد، تخم مرغ هایم را از یخچال خارج می کنم. اما اگر فراموش کردم، آنها را در یک کاسه آب گرم (نه داغ) قرار می دهم تا سریعتر به دمای اتاق برسند.

و روغن نارگیل را هم حدود 30 دقیقه قبل آب می کنم. من فقط 15 ثانیه آن را در مایکروویو قرار می دهم تا زمانی که فقط ذوب شود.

اگر روغن نارگیل خیلی داغ باشد، خنک شدن آن خیلی بیشتر طول می کشد. با این حال، اگر خیلی داغ شد، آن را برای چند دقیقه در یخچال قرار دهید تا به سرعت خنک شدن کمک کند. اما فقط به یاد داشته باشید که در آن وجود دارد وگرنه ممکن است دوباره سفت شود.

نکته مهم دیگر این است که آرد بادام یا آرد نارگیل را جایگزین آرد دیگری نکنید آردهای کتو.

من این دستور غذا را فقط با استفاده از آرد بادام و آرد نارگیل تست کردم. بنابراین، اگر یک (یا هر دو) آرد در دسترس ندارید، بهتر است از این دستور صرف نظر کنید.

با این حال، اگر همه ادویه ها را در انباری خود ندارید، می توانید به جای آن از ادویه کدو تنبل استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که نمک را اضافه کنید زیرا ادویه کدو تنبل یک ترکیب ادویه بدون نمک است.

و البته حتما پشت بسته را بخوانید تا مطمئن شوید شکر جزء مواد تشکیل دهنده آن نیست.

و PSL خود را فراموش نکنید

آیا واقعاً فکر می‌کردید در حین لذت بردن از نان ادویه کدو تنبل کتو شما را بدون هیچ نوشیدنی رها کنم؟

قطعا نه! و در اینجا دو دستور العمل PSL برای شما آورده شده است. (PSL مخفف کلمه لاته ادویه کدو تنبل است، در صورتی که تعجب کنید.)

من لاته ادویه کدو تنبل کتو یک پیکاپ آسان برای تهیه است که فقط از 4 ماده استفاده می کند و با آن بارگذاری می شود چربی های سالم.

با این حال، اگر شما در خلق و خوی برای یک درمان منحط تر هستید، پس من پیشنهاد می کنم لاته کدو تنبل کتو که از کدو تنبل واقعی استفاده می کند و برای کسانی که قهوه خامه ای اما بدون شکر را ترجیح می دهند تا با تکه ای از نان ادویه کدو تنبل کتو من لذت ببرند کمی شیرین است.

طرز تهیه نان ادویه کدو حلوایی کتو #دستور #کتو https://ketosummit.com/recipe-کتو-کدو-ادویه-کتو

چاپ

شرح

تهیه شده با کدو تنبل واقعی و ادویه های خوشمزه، این دستور غذای خوشمزه کدو تنبل کتو به سرعت به میان وعده پاییزی مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.



دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک قالب نان 2 پوندی (1 کیلوگرمی) را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ، هم بزنید تا کدو تنبل، تخم مرغ، روغن نارگیل ذوب شده و عصاره وانیل ترکیب شوند.
  3. از یک کاردک لاستیکی استفاده کنید تا مواد باقیمانده را در آن بریزید و تا زمانی که کاملا مخلوط شوند. خمیر را در قالب نان آماده شده بریزید.
  4. قالب نان را در فر قرار دهید و به مدت 40 تا 50 دقیقه بپزید تا کاملا پخته شود و خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید.
  5. از فر خارج کنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند تا نان را از قالب خارج کرده و روی توری سیمی قرار دهید تا کاملا خنک شود.
  6. نان ادویه کدو حلوایی خنک شده را برش داده و سرو کنید. باقیمانده غذا را به مدت 2 تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.

یادداشت

تمام داده‌های تغذیه‌ای تخمین زده می‌شوند و بر اساس مقدار هر وعده هستند.

کربوهیدرات خالص: 3 گرم

تغذیه

  • کالری: 281
  • قند: 2 گرم
  • چربی: 25 گرم
  • کربوهیدرات ها: 9 گرم
  • فیبر: 6 گرم
  • پروتئین: 7 گرم